O czym chcesz poczytać na blogach?

Zielnik

Zielnik zielników

Tematycznie

Słowa kluczowe – TAGI

choroba świętego Walentego dychawice gojenie ran Herbarz kamień w pęcherzu moczowym kolka jelitowa lek na biegunkę lek na ból głowy lek na ból zębów lek na czerwonkę lek na dziąsła lek na gorączkę lek na hemoroidy lek na kamień moczowy lek na kaszel lek na krew lek na krosty lek na oczy lek na omdlewanie lek na padaczkę lek na potencję lek na płuca lek na trądzik lek na ukąszenie wściekłego psa lek na wrzody lek na wrzody zewnętrzne lek na wątrobę lek na zęby lek na śledzionę lek na ślinogorz lek na żołądek lek na żyły lek na żółtą niemoc Marcin Siennik oczyszczenie macicy plucie krwią pobudzenie miesiączki pobudzenie siusiania potencja męska przeczyszczenie sposób na dobry stolec wzmocnienie żołądka Zielnik Zielnik Siennika łagodne panaceum

Mapa czytelników

w moim magicznym blogu ciepło jest i bezpiecznie

Się na razie swoim znaleziskiem.
- Tym bardziej nie rozumiem co robiłaś tam na dole. Nie mogłaś pisać sobie w pokoju?
- Nie pisałam tylko czytałam swoje zapiski i oddawałam się refleksjom nad nimi. Sam mówiłeś, że to rozwija.
- No, zaczynasz wracać do siebie skoro mi docinasz.
- Wydawało mi się, że coś się świeciło na dole i chciałam to sprawdzić.
- Każda kobieta to sroka, zobaczy byle świecidełko i zaraz się po nie rzuca. – Spojrzał na nią zaczepnie.
- A już zaczynałeś być miły… Idę się umyć.
Ruszyła w stronę domu. Nie mogła się doczekać, aż odda się lekturze zielnika.
Ze względu na dzisiejsze wypadki (choć nie o wszystkich wiedziała) Eleonora nawet nie prosiła Nastki na kolację. Było to Konstancji bardzo na rękę, mogła wreszcie w spokoju zagłębić się w swoje odkrycie.
Wszystko w nim napisano ręcznie, zapewne piórem, chyba nawet gęsim. Gdzie niegdzie znalazł się kleks. Ilustracje zrobione bardzo dokładnie, ujawniały artystyczne zacięcie autorki.
Najwięcej miejsca zabierały opisy roślin trujących oraz receptury trucizn, maści i środków halucynogenno – odurzających. Istniały też przepisy na lekarstwa, lecz był to bardzo krótki rozdział..

A cały księżyc stał się jak krew...

Bez tytułu !!



Net mi wogle nie chce chodzić więc najprawdopodobniej ta notka pojawi sie dopiero za kilka dni

Dzisiaj nie było nic ciekawego . Pownerwiałem troche Elize ( zakosiłem jej ściągi z plecaka ) a pozatym nic ciekawego

Jak co każdy ładny dzień wyszedłem na roferek . Nie miałem gdzie jeździć wiec błądziłem po pionkach i wjakiś sposub zrobiłem 20 km. !! Po drodze spotkałem z Mateusza W.* (* Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych
osobowych (Dz. U. nr 133, poz. 883 ze zm.)) .

Pozatym wczoraj zrobiłem i wydrukowałem oprawe graficzną do Zielnik

nie chce mi sie pisać już więc

Nara

To była wczorajsza notka , później zrobie dzisiejszą

NARA


arcio 2003-05-14 14:44:20
skomentuj (1)
Last...

To bedzie chyba ostatnia notka przez dłuższy czas ponieważ zabierają mi kompa dziś do serwisu i to dłuższy czas

Teraz napisze co siem działo wczoraj i nie bedzie to też zbyt długie bo nie mam czasu pisać

W szkole były nudy ( a co , miało być fajnie ??) Weóciłem do domku . Siadłem przed kompem , swierdziłem że sie nudze , wiec zadzwoniłem do Modela żeby.

Dodo's blog

To lato...a mam nadzieje że jesień powita MNIE moim kochanym HARRYM POTTERKIEM ;) 3 majcie siem byo szkoła wcale nie musi być taka straszna ...jak jest..



Dodo 2002-09-08 13:40:05
skomentuj (6)
NyO
No wiecie co ? u mnie teraz na kompie jest ciągle plac budowy. A wszystko to z powodu jednej malutkiej niewinnej (chociaz z pedałami ;) kierownicy... chyba zaczynamy opanowywać sytuacje ale na razie nic pewnego jeszcze nie wiadomo..(kto wie może jeszcze dziś zastam ponownie sformatowanego kompa ;)Nyo a tak pozatym tyo mamy zrobic jakąś zawieszke na okno i zielnik... i nie mam żadnych pomysłów..a kfiatki do zielnika nie chca siem dać wyrwać z korzeniami :) chyba zaczne kopać... no ale cóż trza przeca wszystko dla szkoły zrobić nie ?? :) (no wiem że nie ale taką ścieme tu chciałam zamieścić :D) nio tyo 3majcie siem :) papa

Ps.Pamietajcie Harry rulez :)

Dodo 2002-09-12 07:36:43
skomentuj (0)
jeeeeeeeha ;)
nio :) traz jest wszystko oki (tfu tfu rzeby nie zapeszyć ;) Mam 2 windowsy co rozwiązuje mój problem z kierownicą i niektórymi grami :D ah.. szkoła... większość ludzikoow jush wie że mamy zrobić zielnik.. nio tyo.

anetaa blog

Lepiej czuje. W sensie fizycznym, chociaz nastroj tez juz odrobine sie poprawil. Mam zamiar nauczyc sie na jutrzejszy sprawdzian z angielskiego. Tak zebym go chociaz na trzy napisala. To juz przynajmniej nie dojdzie mi nastepny do poprawy. Postaram sie! Uda sie, co nie?? Do szkoly na jutro cos zwiewnego musze zalozyc. Bo takie upaly teraz, i okularow zebym znowu nie zapomniala.

anetaa 2007-05-14 18:40:59


"Prosto! zauważyć ten styl"
Bylam w miescie, ale nic nie kupilam. W sumie nic dziwnego... Przeciez to wielun. Nalazilam sie tylko, zmeczylam i wyzylam na Gosce. Przepraszam jeszcze raz kochana :*:*:* Obiecuje poprawe. Zielnik juz mam skompletowany. Babcia mi pomogla. Kochana moja :*. Wieczorem grill u mnie. Rodzice znajomych zaprosili. Dokladniej to rodzicow Karoliny. No i ona tez przyjdzie. Dzisiaj mialam tak straszna ochote isc na basen. Oj! Kiedy on wreszcie bedzie czynny? No, ej ludzie ja chce wakacje. Juz mam tyle planuw. Norlalnie lohoho!

Znowu Markowskiej duzo slucham, i Snoop Doggga.




anetaa 2007-05-19 13:54:15

Bo ja to robie od tak sobie.
Pogoda jest piekna, ja ciagle zabiegana. Sprawdzian goni sprawdian. Z historii dwa dostalam ;/. Jak ma byc piec na koniec to musze poprawiac. Oj. oj! Wszystko.

biologia blog

Nie zaliczony musza odebrac indeksy w zakladzie chemii.

Pozdrawiam
Sandra J.
biologia 2008-08-22 10:27:37 skomentuj (7)


Dokumenty..
Dokumenty, ktore moga wam sie przydac;)

Wzor dotyczacy:
-przedluzenia sesji egzaminacyjnej ->http://jansan.eu.interia.pl/przedluzenie sesji.doc

-warunku z przedmiotu ->
http://jansan.eu.interia.pl/warunekz przedmiotu.doc

Pozdrawiam
Sandra J.
biologia 2008-08-24 09:42:06 skomentuj (6)
Zielnik
Wytyczne do zielnika na stronie http://jansan.eu.interia.pl/zielnik.pdf


Pozdrawiam
Sandra J.

biologia 2008-08-26 11:18:21 skomentuj (2)
Pytania na poprawke z chemii
"Witam. Mam trochę pytań które były na zerówce i później TE SAME na egzaminie. Może teraz też sie pojawią.:

1. Czteropeptyd skladajacy sie z trzech albo z dwoch redukujacych aminokwasow, i dwoch aminokwasow o czestotliwosci
czasteczek...
2. Wymienic wszystkie typy izomerii
3. Na.