O czym chcesz poczytać na blogach?

Zatwardzenie

antman - blog

Nic im już nie mówi...
Gdy nie uprawiam żartu - co ostatnio zdarza się cały czas - ludzie postrzegają mnie jako zupełnie innego człowieka... inne osoby zwracają na mnie uwagę... inne cechy są u mnie chyba bardziej widoczne... i zapamiętują mnie osoby, do których w życiu się nawet nie odezwałem, bo byłem gdzieś z boku...
To wszystko oczywiście to tylko moje chore wymysły i wyniki wielorazowych testów na nowopoznanych ludziach...
I taaak... wieeem... dziwnie wygląda to co napisałem...
Ale to nie jest tak, ze uprawiam/uprawiałem żart do tego celu by zdobyć znajomych...
Ja raczej taki po prostu jestem gdzieś tam w głębi... a obecnie po prostu nie przychodzi mi to z moczem (czyt. łatwo), tylko muszę się trochę wysilić... cos jak zatwardzenie... a przynajmniej tak to można skojarzyć ;P
A wiec, tak - mam zatwardzenie!
Z dumą stwierdzam zatwardzenie emocjonalne...
Czasem nawet udaje mi się powiedzieć coś zabawnego... i to wprost z głębi... ot tak... nawet nie mając na celu bycie zabawnym...
Czasem kiedy mój żart przechodzi bokiem, sam zastanawiam się nad nim i zupełnie bezmyślnie puszczam komentarz swojego własnego żartu, i to dopiero on jest naprawdę zabawny... jest to dla mnie zaskakujące, bo po prostu przychodzi mi to zupełnie nie wiadomo skąd... jak kiedyś...
Co ciekawszego jeszcze zauważyłem...?
Testując i eksperymentując tak zauważyłem moją kolejną ewolucję...
A raczej ewolucję mojej inteligencji...
Która raczej nie wzrosła.

Tylko mój świat (***) ....

2006-10-21 Elosik wszystkim:D Pisze nowa notke bo widze ze strasznie sie tu zapuscilysmy i nikt do nas nie zaglada:( ale trudno ja tylko spelniam swoj obowiazek i pisze notke:).U nas wszystko ok w zyciu- gorzej ze szkola..TYle jest nauki szczegolnie duzo sprawdzianow i kartkowek:( mamy serdecznie dosc! Wczoraj byla kartkowka z histori i polskiego z lektury szlag moze czlowieka trafic! W tym tygodniu tez bedzie sporo kucia niestety:(. Ja teraz slucham sobie Uff- Como nadie super jest ta piosenka wogole kosiam ten zespol:D Nastepna leci teraz piosenka- Cancion de Amor.Ja i ASia zawsze smiejemy z pewnego super repotazu o zatwardzeniu czyli mp3- Wesol- Zatwardzenie.Polecam do sciagniecia na stronce mp3.wp.pl:) Wczoarj bylysmy we trzy na rozancu a potem ja z Asia bylysmy na polqu jak zawsze w tesco i smialysmy bylo extra jak co piatek:D nawet spotkalismy Lidke z nia to juz calkiem :DD Bede konczyla prosze o jakies konkretne komcie :) Bede ogladala na jedynce- Starsza pani musi zniknac bo jest super! Dobra Narcia:**

Wal śmiało: 14 Na lekcji informatyki :D 2006-10-16 Elosik! :D Wlasnie jestesmy.

na imię mam

Też babcię. babci trzeba iść na targ po kurę na rosół. od chłopa, bo babcia nie jada chemicznie przetworzonych kerfurowych produktów kuropodobnych (btw, czytałam, że naukowcy wynaleźli gatunek kury, który lubi siedzieć przez całe życie ściśnięty z dziesięcioma innymi kurami w maleńkiej klateczce. rispekt, w znaczny sposób zmniejsza to moje poczucie winy.). mariano miewa też zatwardzenia i je wtedy dużo suszonych śliwek.

dziewczyna, z którą ja organizuję najbliższy wieczór panieński oznajmia mi, że muszę upiec duży czekoladowy tort, który ozdobimy zamówionym przez nią ogromnym, piętnastocentymetrowym (dałam spokój, nie oponowałam już przed nazywaniem piętnastu centymetrów "ogromem") czekoladowym penisem. przed oczyma duszy mojej ujrzałam.

    Na spie*dalaj
Zakładki:
Inni
Panna niecierpliwa
Piksele
Szablon
Szablony sophyi
Pisz blog
Dodaj blog do ulubionych
Wersja mobilna

Czy mogę Cie opluć?

Utęsknioną
Do tych stref obronnych, do tych stref zielonych,
Szeroko pod masywnym San Siro rozciągnionych;
Do tych pól karnych strzeżonych defensorem rozmaitem,
Wyzłacanych Maldinim, posrebrzanych Kaladze;
Gdzie bursztynowy Jankul, głowa Ambro jak śnieg biała,
Gdzie Seedorfa łysa świeci pała,
A wszystko przepasane jakby wstęgą, miedzą
Zieloną, na niej gęsto wszystkie trofea siedzą.

FORZA!


2009-02-03 14:27:43 skomentuj (2)


Autokreacjonizm.

*żródło: joemonster.org.



2009-02-15 19:32:18 skomentuj (0)


GF vs lvl 69, pozdro od keepersów.
Kurde, naprawdę próbowałem coś dzisiaj napisać. Ale mam ostatnio zatwardzenie twórcze i wydaje mi się, że nawet napisanie głupiego felietonu o moim biurku mogłoby mi sprawić przeogromną trudność. Przykro mi, jestem flakiem.

Nie no, kurwa, naprawdę nie dam rady.

No to po co mam kliknąć "Publikuj"?



2009-02-17 23:45:13 skomentuj (1)


Być jak Justin!
Generalnie blog.pl ssie po raz kolejny, tym razem dlatego, że nie zaakceptowali - albo wogle nie wzięli pod uwagę - tematu debaty, który byłem im zaproponowałem. I nieważne jaki to był temat - ważne, że są totalnymi ignorantami i nie wiedzą z czyim zdaniem warto się liczyć, a z czyim nie. Tak więc apeluję do blog.pl - nie bądźcie frajery, sprawdźcie swoje e-mailowe archiwa i wrzućcie.