O czym chcesz poczytać na blogach?

Yamaha r6

rozmowy kontrolowane - Onet.pl Blog

bukiet żółtych...:)
Przepraszam Was moje misie, żeostatnio rzadko co tu wrzucam, ale przez tę konferencję nie ma mnie wogóle w domu i nie siedzę na gadu. Jednak do poniedziałku wszystkopowinno wrócić do normy :)

Tomek: gość na R6 mnie dziś pozdrowił jak się mijaliśmy <cfaniak>
- r6?
T: Yamaha R6 :D
- aaa :P mów do mnie po ludzku :P
T: lol tak żebyś zrozumiała? to się chyba nie dogadamy :P
- no ja z moim psem też nie zawsze mogę :P więc jestem przyzwyczajona, wybaczam Ci
T: nie potrzebuję Twojej łaski :P
- a ja Twojej tak :P
T: mojej?
- no ba... ale to nie dziś :P
T: o nie, nic z tego :D
- czemu :(
T: a czemu.

motobikers

Kategorie: Wszystkie | 125 | 50 | 600+ | Bezpieczeńśtwo | Prawo | Tuning | Warsztat
RSS
czwartek, 02 grudnia 2010
Yamaha R6

Bezkompromisowo nastawiona na sport pod każdym względem, w każdym detalu.

Kiedy pojawiła się w 2006 roku, była najbardziej zaawansowaną technicznie 600-tką na świecie. Bezkompromisowo nastawiona na sport pod każdym względem, w każdym detalu. Rama, zawieszenie, silnik, a do tego ostry design nie pozostawiały wątpliwości, do jakiego grona odbiorców jest adresowany ten sprzęt. Yamaha w latach 2006- 2007 była najlepiej sprzedającą się sportową sześćsetką w Europie. Aby sukces mógł być dalej święcony, na sezon 2008 przygotowano wiele zmian mających uczynić ten motocykl jeszcze szybszym, stabilniejszym i bardziej zwrotnym. Naostrzono i tak już ostrą brzytwę.

Napęd

Nowy silnik to 56 zmian w.

Moto-Blog

Samochody i motocykle
Notki
Yamaha niczym rakieta 2006-11-05























Poprzednia wersja Yamahy R6 ma tylko rok, a już wyszła nowa. Ostrzejsza, bardziej ekstremalna i szybsza niż wszystkie.
Paradzie, ponad dwa tuziny. W czerwono-białych barwach pierwszej R1, niebieskie (tradycyjne malowanie wyścigowe Yamahy) lub czarne jak smoła. Jest gorąco, bardzo gorąco. I to nie tylko dlatego, że jestem w Katarze na Półwyspie Arabskim. Temperaturę podnoszą również emocje. Już pierwsze naciśnięcie przycisku rozrusznika burzy mi krew w żyłach. Yamaha sięgnęła po swoje doświadczenia z klasy MotoGP i wykorzystała wszystko, co mogłoby się przydać w produkcji seryjnej. W efekcie powstała najbardziej fascynująca "600" wszech czasów! Czad!

Aby silnik mógł kręcić ponad 17 500 obr/min i więcej, skok tłoka skrócono o 2 mm (do 42,5 mm), średnica cylindra zaś.

Blog SMuLO

Honda CBR 600RR. :):):):) 23 marzec 2006 CBR 600RR przeszła face lifting na 2005 rok. Wówczas zastosowano w niej przednie zawieszenie typu upside-down. Pozycja za kierownicą należy do wygodniejszych w tej klasie. Zdecydowanie bardziej odprężona od Yamahy R6, czy maleńkiej Kawasaki ZX-6R. Na ulicy można poczytywać to za zaletę a na torze? No cóż. Kiedy zapoznałem się z obiektem i rozpocząłem odwijanie na całego, miałem sporo kłopotów z "poskładaniem się" za owiewką. Sporo "mnie" wystawało spoza obrysu motocykla. Dodatkowo miałem kłopoty z uniesieniem głowy na prostych.Go rozgrzał, gdyż motocykl ma problemy z zapłonem przy zimnym silniku. Przy uruchamiamy silnika sprawdzamy, czy rozrusznik pracuje równomiernie. Są jednak motocykle, w którym nierównomierna praca rozrusznika jest bardzo często spotykaną usterką i w praktyce trudno jest znaleźć egzemplarz, pozbawiony wad tego układu. Przykładem może być Yamaha Virago. Niemal w każdym egzemplarzu tego motocykla rozrusznik ma słabe punkty. W momencie rozruchu dochodzą z niego dźwięki, wskazujące na możliwość urwania się elementów rozrusznika. W konsekwencji często dochodzi do awarii tego układu.

Gdy silnik jest już uruchomiony, wtedy sprawdzamy to, co wydobywa się z rury wydechowej..