O czym chcesz poczytać na blogach?

Wysokość diety

Niecodziennik odchudzania - moja walka z nadwagą

piątek, 06 maja 2011
Osiem tygodni, cztery tygodnie...

Minęło osiem tygodni od początku diety i cztery tygodnie "zawodów". Trochę zaskoczona patrzę na wyniki, bo to w cm i kg sporo, natomiast "naocznie" efekt nie powala. Może dlatego, że ważę tyle, ile myślałam, że ważę rozpoczynając odchudzanie. Paradoksalnie bardziej widać teraz brzuch i  "wałki" tłuszczu. Ale.

Te początkowe 22 kg. Małymi kroczkami zbliżam się do wagi w granicach szeroko pojętej normy wyznaczonej przez BMI. 

No to wyniki 8 tygodni temu, 4 tygodnie temu i wczoraj:

Waga:       91,0 kg; 85,7 kg; 82,1 kg

Pas:           92/105 cm, 86/100cm, 83/93cm
                  (talia/wysokość pępka)

Bambi walczy

Krótko, bo nie utrwaliłam sobie dobrych nawyków żywieniowych. Wczoraj wpadłam w kolejny ciąg. Dziś na wadze 73, tak nie może być, a było 71kg przed okresem. Jestem niewolnikiem swojej wagi, swojego wyglądu, wpadłam w pułapkę i nie potrafię z tego wyjść. Chyba nigdy nie zaprzestanę diety, bo ciągle mam sobie coś do zarzucenia. No cóż.
Zakwasiska wyszły po basenie, nie mogę ruszać rękoma, normalnie koszmar. Pogoda za oknem mnie załamuje, no nie chce mi się na tą siłownię iść i wejść na salę w wersji mokra kura. Trudno, basen mi wystarczy.
.W 1961 roku, mam nadzieję, że wały wytrzymają - choć są stare i dość zaniedbane, choć zwykle to, co zbudowane za Niemca - lepiej się trzyma niż nowoczesne technologie. Z mojego domu jest właściwie tylko 3km do Wisły, więc jak zaleje całkiem możliwe, że fala będzie miała wysokość 3m, czyli do piętra mojego domu........ Wolę sobie tego nie wyobrażać, bo nie wyobrażam sobie cierpienia moich sąsiadów i wielu innych ludzi, których to już dotknęło, dotyka i dotknie. Zresztą wtedy dom nada się tylko do wyburzenia, bo co zostanie ze starego domu z 1959.

Trening Dieta

Silnymi mięśniami. Jeśli uważasz, że są zbyt małe koniecznie musisz je odpowiednio obciążyć na treningu inaczej nie urosną. Do takiego treningu najlepiej użyć sztangi z dużym obciążeniem. Jeśli natomiast chcesz jedynie poprawić wygląd, kształt czy separacje mięśni łydek do wykonania wystarczą sztangielki z niewielkim obciążeniem.

Usiądź na ławce. Plecy są proste. Połóż sztangielki na kolanach. Wesprzyj stopy o specjalną podporę, która musi mieć odpowiednią wysokość. Najlepiej około 15-20 cm. Stopa jest oparta jedynie w 1/3 swojej długości, czyli.

Do ćwiczeń mięśni brzucha należy więc podejść w ten sam sposób jak do każdych innych ćwiczeń – rozsądnie. Trzeba się wysilać – inaczej mięśnie nie urosną, ale nie można przesadzać – bo można zrobić sobie krzywdę.

miesniebrzucha.pl

Tagi: dieta siłownia trening
23:52,

Teraz ja

“archaiczne” – to słowo “blagorodie”- które również ma wysublimowany wydźwięk – w zależności od kontekstu – może być zarówno okreslenie szydercze lub humorystyczne ———-> wyrażające przesadne uniżenie “wasza wysokość”lub “wasza łaskawość – i dalej już kombinować w poetyckiej barwie – wydźwięk wiersza..
a te konktretne zdanie , które Ty Soniu tlumaczysz – ja bym zrobiła tak- od razu z zabarwieniem poetyckim – ma się rozumieć:

śmierć.

Kategorie

  • Czas Jarka (2)
  • Dzienniczek Wycinków (189)
  • Film (4)
  • Filmiki (6)
  • Geotermia (9)
  • Historia (2)
  • Książki (14)
  • Moje Filmy (4)
  • Muzyczna Klasyka (8)
  • Najlepsze diety (16)
  • PiS (1)

Moje metamorfozy | czyli świetlana droga od tłuszczu do mięśni ;)

Tyle że w finale dnia…
wciąż chciałam wyglądać tak :…………a nie tak  :

Dylemat, prawda?

Jak go rozwiązać? Zajęło mi to wiele miesięcy, nim w mojej głowie nastąpił przełom, nim mój poziom desperacji osiągnął właściwą wysokość

Oto moje – żołnierskie i brutalne – porady dla tych którym trudno się zmotywować do treningu : )

1. Wydrukuj sobie swoje “grube” zdjęcia i patrz na nie gdy czujesz, że.

Przełamanie, trening, wysiłek, wytrwałość, załamanie, ćwiczenia. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Jedna odpowiedź na „Jak się zmotywować do ćwiczeń?

Idealna Figura

Rowerami treningowymi, stepperami, orbitrekami, wioślarzami, czy nawet atlasami.

Dla zwolenników diet odchudzających natomiast mam inną propozycję, a mianowicie darmowe porady dietetyka. Z pewnością lepsze dla Was i Waszego organizmu będzie fachowe dobranie jakiejś diety, dzięki której będziecie się mogli pozbyć paru kilogramów, a niżeli stosowanie głodówki, która prędzej, czy później mogłaby się odbić na Waszym zdrowiu.

Możecie także sami spróbować włączyć do swojej diety środki zaliczane do żywności.

Przed wysunięciem się naszej stopy podczas wykonywania ćwiczeń.

Wygodne rączki zostały pokryte miękkim i przyjemnym w dotyku neoprenem. Dla zwiększenia wygody codziennych treningów zastosowano tu możliwość regulacji wysokości urządzenia. Możemy dopasować wysokość rączek do swojego wzrostu i własnej wygody.

Dużą zaleta tego sprzętu sportowego jest fakt, że treningi z nim w żaden sposób nie obciążają naszych stawów. Z tego też względu mogą na nim.