O czym chcesz poczytać na blogach?

Woven

Świat pięknych ścian. | Just another WordPress.com site

Bo nie ukrywam że większość inwestycji w jakich uczestniczymy jest przejęta po firmach które uprzednio niszczyły powierzony im materiał.

# Więc wchodzimy do hotelu, w holu po prawej i lewej stronie…
Przy wyborze naszych materiałów trzeba się posłużyć nie lada wyobraźnią by widząc taki mały kwadracik z katalogu…

mieć na myśli ścianę z kominkiem.


Prezentowany tutaj materiał to okleina tekstylna Vescom Damask Emboss, 146,78 zł/m2

# Pierwsza klatka schodowa
Z katalogu ekskluzywnego NON WOVEN okleina tekstylna RICH z możliwością komponowania wzorów kryształami Swarowskiego…

Na ścianie prezentuje się właśnie tak, (a co do kryształów Swarowskiego to także pochwalę się montażem)


Prezentowany tutaj materiał kosztuje 106,53 zł/m2

cdn.

Hardangerowe fascynacje Krzysi

Ściegi ozdobne na ażurach

  Pozostawione po wycięciu nitki należy wzmocnić i ozdobić, najprostszy sposób to cerowanie lub owijanie mostków. W zasadzie, kiedy nie wykonujemy żadnych innych ściegów ozdobnych, cerować i owijać przęsełka możemy nitką o grubości '5', ale powszechnie używa się cieńszej '8'.
W motylku wystepują tylko mostki cerowane i od nich zaczniemy.

Mostki cerowane ( woven bars)

  Cerowanie mostków i wszelkie inne prace zdobnicze na ażurach zawsze robimy schodkowo, kolejność zaznaczyłam na zdjęciu strzałkami- najpierw wykonujemy ściegi wskazane przez strzałki czerwone, następnie przeciągamy nitkę po lewej stronie robótki pod bloczkami i przechodzimy do przęsełek oznaczonych strzałkami żółtymi.

Mocujemy nitkę perłową nr '8' po lewej stronie bloczków, przeplatając ją między ich ściegami, wychodzimy igłą na prawą stronę w środku mostka pomiędzy jego czterema nitkami- zdjęcie 2. Następnie , obejmując 2.

kriss-valnor.blog.pl

To regular jazz-orientated club-nights like the mojo-club

(hamburg), bar rhumba, the old talking loud days @ dingwalls

(london), or into somethin' (munich). anyway, every world’s famous

jazz-not-jazz dj has played at one of the three okino-brothers

club-nights in japan. of course, they are famous djs as well, who

have djed all over europe and north america.



this compilation is a brilliant batch of jazz tinged grooves. the

set features some of the best tracks from the compost and sonar

kollektive labels -- including many singles that we haven't been

able to get for a while. even better, though, is the presentation

of the cuts -- as they're smoothly mixed together in a way that

preserves most of their integrity, yet woven tightly to carry you

away on a wave of sound!


www.compost-records.com

kriss-valnor 2004-06-29 13:16:50
skomentuj (1)

Pod Smętną Nutą

Mimo, że jego wykonanie „Heartbeats” The Knife było znakomite, utwór stał się popularny dopiero gdy wykorzystano go w reklamie telewizorów. Robi się fantazyjnie? Czytajcie dalej.

Gdy wraz z Tobiasem Winterkornem (klawisze) i Elias Araya (instrumenty perkusyjne) zakładał Junip panowie byli punkowcami. Dziś, gdy po dwunastu latach (sic!) debiutują albumem „Fields” (22 listopad, City Slang) prezentują psychodeliczno-folkowe melodie i to bliższe ciepłym klimatom Simon & Garfunkel czy Kings Of Convenience, niż jakimś zakręconym i mrocznym projektom spod znaku Woven Hand.

Zresztą rozpiętość stylistyczna piosenek zawartych na krążku jest dość duża. Pojawiają się tutaj nawiązania do psychodeli przełomu lat 60-tych i 70-tych, ale można także znaleźć elementy współczesnej muzyki tanecznej, lounge czy krautrocka.

No dziwnie się ta historia Junip toczy. Dziwnie. Granicy szaleństwa, chyba jednak nie przekroczyli… Spróbujcie sobie wyobrazić, co by było gdyby zostali przy punku. José z jego melancholijnym i nastrojowym głosem wykrzykujący wściekle i z pianą na ustach rewolucyjne hasła – to dopiero byłby odjazd!.