O czym chcesz poczytać na blogach?

Witamina b12

Blog richan1cameron

Czasie. Cierpi takze z powodu astmy. Byl juz w szpitalu, takze w Niemczech z powodu znacznie wycienczonego organizmu lub kiedy podobno zatrul sie sushi. Dlatego od czasu jego wakacji w czerwcu 2006 regularnie uprawia sport, kazdego dnia bierze witaminy B12 i przyklada uwage do zdrowej zywnosci. Dlatego ze US5 jest na razie w Niemczech, Richie musial opuscic ego kraj, USA. Poniewaz jest bardzo uczuciowy, dostal histerii kiedy musial opusic jego rodzine. Ale on prawie codziennie dzwoni do jego.

Blog Richieboski

Czasie. Cierpi takze z powodu astmy. Byl juz w szpitalu, takze w Niemczech z powodu znacznie wycienczonego organizmu lub kiedy podobno zatrul sie sushi. Dlatego od czasu jego wakacji w czerwcu 2006 regularnie uprawia sport, kazdego dnia bierze witaminy B12 i przyklada uwage do zdrowej zywnosci. Dlatego ze US5 jest na razie w Niemczech, Richie musial opuscic ego kraj, USA. Poniewaz jest bardzo uczuciowy, dostal histerii kiedy musial opusic jego rodzine. Ale on prawie codziennie dzwoni do jego.

Centrum Psychologiczne dla Dzieci i Młodzieży GEZELIN

Spośród składników odżywczych szczególnie istotnych dla pracy mózgu należy wymienić kilka najważniejszych. Są to: magnez, cynk, białko, flawonoidy, lecytyna oraz nienasycone kwasy tłuszczowe omega-3. Z witamin należy zwrócić głównie uwagę na witaminy z grupy B (B1, B6, B12, kwas foliowy) oraz witaminę C.

dietetyka.mylog.pl - mój dziennik internetowy



Można ją powtarzać: Co 2-3 miesiące.

Polecana: Wszystkim dorosłym, zdrowym osobom.

Niewskazana dla: Dorastającej młodzieży, kobiet ciężarnych i karmiących.

Szczególnie bogata w: Witaminy A, E, C, B6, B12, kwas foliowy oraz błonnik.

komentarze [1]


dietetyka

2007
wrzesień (3)
październik (1)
listopad.

Poczterdziestce – blog

Sery te są także źródłem soli mineralnych, głównie wapnia i jodu. Wapń odgrywa główną rolę w zapobieganiu osteoporozie (np. gouda zawiera ok. 834 mg wapnia w 100 g sera, ementaler 890 mg, a parmezan ok. 1100 mg). Ser dostarcza sporo witaminy B2 i B12, co jest istotne dla ludzi nie spożywających mięsa. Ze względu na smak i zapach sery żółte pobudzają trawienie.