O czym chcesz poczytać na blogach?

Węglowodany

Domowe sposoby Aciusi na... - bloog.pl

Mlekiem, naturalnym jogurtem, kefirem bądź maślanką;

  • Na kolację najlepsza kombinacja to produkty z 2 i 3 grupy.

    Korzystając z powyżego podziału i zasad, skomponuj swoje dania. Ważne jest, byś jadła 4 posiłki dziennie, nie dopuszczając do sytuacji, w której wygłodzona “rzucasz się” na jedzenie. Trzeba jeść powoli, ponieważ organizm z opóźnieniem przekazuje sygnał do mózgu, że jest nasycony.

    Gdy jesteśmy głodni, instynkt każe nam sięgnąć po danie bądź produkt bogaty w węglowodany, bowiem zapewniają one szybki dopływ energii i zwykle smakują nam najlepiej (przez tysiące lat ewolucji nauczyliśmy się, że słodkie bądź neutralne w smaku węglowodany nigdy nie są trujące, ponadto są najlepszym źródłem zapasów energii, której może zabraknąć, gdy nadejdzie susza, zima, klęska nieurodzaju, a w konsekwencji głód). Jednak węglowodany oczyszczone zaspokajają głód stosunkowo krótkotrwale, ponieważ najszybciej są trawione: chleb i ziemniaki człowiek trawi w dwie godziny, po których znów jest głodny.

    Dlatego wielu dietetyków radzi, by węglowodany spożywać wieczorem, nie tylko dlatego, że są lekkostrawne, ale z.

  • Czerwone seksowne "S"


    inaczej jesc


    sofferenza 2010-05-06 22:11:59
    skomentuj (1)


    Wytyczanie nowych drog
    Siec to nie tylko skarbnica wiedzy
    ale rowniez historii osob takich jak ja
    od kilku dni czytam spotrowe fora dyskusyjne
    ucze sie jak mam jesc trenujac
    i przypadkiem napotykam na blogi
    dziewczyn ktore po ciezkiej walce
    osiagnely upragniony sukces
    to pomaga
    jest motywujace
    chcac osiagnac taki mam sukces
    musze sie stosowac do kilku zasad

    1. Należy spożywać 6-7 posiłków co 2,5 - 3 h
    2. Należy w każdym posiłku spożywać "pełne białko" (zawierające wszystkie aminokwasy)
    3. Należy w każdym posiłku spożywać węglowodany o w miarę jak najniższym I/G pochodzące z warzyw(najlepiej włóknistych) i owoców
    4. Należy dbać aby posiłek przed treningowy był bogaty w łatwo przyswajalne białko
    5. Należy dbać aby węglowodany we wszystkich posiłkach poza posiłkami przed i po treningowym pochodziły z warzyw i owoców o niskim IG. Posiłki około treningowe powinny zawierać węglowodany o wyższym I/G
    6.Należy dbać aby posiłek po treningowy zawierał węglowodany proste i łatwo przyswajalne białko w proporcji 2:1
    7. Należy pilnować aby 25-35%spożywanych kalorii w diecie pochodziło z tłuszczy z podziałem na : 1/3 z tłuszczy nasyconych (zwierzęcych), 1/3 z tłuszczy jednonienasyconych (np. oliwa z oliwek, avocado), a 1/3 z tłuszczy.

    kreatyna - opis suplementu

    kiedy najlepiej brać kreatynę?

    Są dwie najlepsze pory dla kreatyny: po treningu i po posiłku. Po treningu mięśnie nadzwyczaj chętnie i szybko wychwytują kreatynę z krwi i magazynują ją. Dlatego po treningu występuje wyraźniejszy efekt powiększenia objętości mięśni i uczucie ich większej wydolności niż gdy weźmie się kreatynę przed treningiem. Zalecana dawka to 2-3 monohyfratu kreatyny w postaci proszku po każdym treningu – także po intensywnym treningu aerobowym.

    Co ciekawe, badania sugerują, że kreatyna zwiększa wychwyt węglowodanów przez mięśnie, czyli tzw. Ładowanie glikogenu. To kolejny powód do stosowania kreatyny. W dodatku węglowodany zwiększają zdolność mięśni do gromadzenia kreatyny, i dlatego powinno się ją przyjmować po jedzeniu. Po spożyciu węglowodanów dochodzi do uwalniania insuliny, co znacznie zwiększa wychwyt kreatyny przez mięśnie. Dlatego naukowcy polecają brać kreatynę po posiłku, zwłaszcza bogatym w węglowodany o dużym indeksie glikemicznym (GI), jak marchew, chleb, ziemniaki czy glukoza (lub dekstroza, obecna w wielu suplementach kreatynowych). Wychwyt kreatyny po zjedzeniu takich węglowodanów jest większy niż po pokarmach o niższym GI, jak pomarańcze, makaron czy fasola.

    Jednakże do uzyskania optymalnych rezultatów potrzeba sporej ilości węglowodanów. Na przykład w jednym z eksperymentów wykazano, że posiłek dostarczający 96 g węglowodanów.

    Odchudzam się

    nie_poznaje_sie , Coś na ząb
    Link Dodaj komentarz »
    wtorek, 23 czerwca 2009
    Ile kalorii dziennie? - Dieta 1

    Z ciekawości sprawdziłam ile ta moja dieta ma mniej więcej kalorii, białka, tłuszczów i węglowodanów.

    Śniadanie: Kcal 364

    Białko: 25,9 g

    Tłuszcz: 22,1 g

    Węglowodany: 7,3 g

     

    Obiad: Kcal 379

    Białko: 27,8 g

    Tłuszcz: 22,3 g

    Węglowodany: 18 g

     

    Kolacja: Kcal 145

    Białko: 22,1 g

    Tłuszcz: 1,9 g

    Węglowodany: 8,4 g

     

    Razem: Kcal 888

    Białko: 75,8 g

    Tłuszcz: 46,3 g

    Węglowodany: 33,7