O czym chcesz poczytać na blogach?

Wdrożenie

Mała i średnia firma

    Sobie?
  • czy zapewnione lub dostępne są zasoby i możliwości realizacji?

W razie potrzeb należy przeformułować strategie.

Wdrażanie strategii

Komunikowanie strategii

Pierwszym krokiem po zbudowaniu strategii powinno być zakomunikowanie jej reszcie firmy. Strategia główna komunikowana powinna zostać wszystkim pracownikom, a strategie cząstkowe – w ramach odpowiednich działów.

Komunikacja strategii jest ciągłym procesem. Wymaga od zarządzających systematyczności oraz nieustannego odnoszenia się do niej podczas dokonywania wyborów oraz delegowania zadań pracownikom.

Za wdrożenie strategii odpowiadają właściwie wszyscy, a szczególnie menedżerowie wszystkich szczebli.
Wdrożenie to odbywa się na dwóch głównych płaszczyznach – wyborów oraz projektów strategicznych.

Wybory

Strategia narzuca pewne ramy i sposoby postępowania, których należy trzymać się na co dzień, dokonując wyborów. Jeśli na przykład strategia marketingowa określa pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych jako kanał dotarcia do potencjalnych klientów, dyrektor marketingu nie powinien angażować się w działania związane z promowaniem firmy w radiu czy telewizji.

Strategia odnosi się do każdego,.

itkonsultant

Negocjuje ich warunki, renegocjuje je w trakcie trwania, utrzymuje kontakty z wieloma dostawcami usług i koordynuje ich tak, by zapewnić niezakłóconą pracę przedsiębiorstwa. Outsourcing usług IT to proces ciągły. Nie wystarczy raz podpisać umowy i cieszyć się, że działa to co miało działać. Umowy wymagają ciągłych renegocjacji, usługi zmian dostawców. Konieczna jest nieprzerwana kontrola wykonywania usług przez partnerów. Oprócz utrzymywania outsourcingu korporacyjny dział IT wspomaga biznes. Wspomagać biznes w dzisiejszych czasach znaczy tyle co proponować rozwiązania. Dział IT nie pyta biznesu: "Co wam potrzeba?". Zamiast pytań Dział IT proponuje nowoczesne rozwiązania i technologie biznesowi. Wdrożenie nowych rozwiązań ma sens tylko wtedy gdy wprowadzają nową jakość. Nie warto zamieniać jednego systemu ksiągowego na inny jeśli nie przynosi oszczędności, nie warto wprowadzać nowego sytemu CRM jeśli nie przyniesie on podniesienia dochodów. Dział IT śledzi rozwiązania dostępne na rynku, ocenia ich przydatność, poszukuje dostawców, ocenia ich kompetencje i miejsce na rynku. Potem następuje wdrożenie. Dział IT uczestniczy we wdrożeniu. Wie jak się je prowadzi, zna zasady podpisywania umów, buduje wewnętrzne kompetencje w temacie wdrożenia, jest w stanie póżniej poszerzyć zakres wdrożonego systemy zintergrować go z innymi renegocjować umowę. Słowem: dział IT przestał być kosztem. Stał się.

Counter-Strike i My

Wszystkich wyszukiwarek, ponieważ protokół PubSubHubbub będzie dostępny dla wszystkich wyszukiwarek.

Dzięki indeksowaniu w czasie rzeczywistym nie będzie już problemu w zdobyciu kilku milionów punktów w SWL-ach. Oczywiście do tej pory też nie było to ogromnym problemem (pomijając koszty i czas spędzony nad zapleczem) jednak teraz będzie można to zrobić w dosłownie kilka minut.

Wiem, że wyciągam teraz daleko idące wnioski, jednak PubSubHubbub może naprawdę zrobić małą rewolucję w pozycjonowaniu. Nie chcę tutaj nikogo straszyć, ale sądzę, że pracownicy Google nieco zbyt pospiesznie starają się wprowadzać zmiany.

To jest moja opinia i żeby ją zweryfikować musimy czekać na wdrożenie tego systemu. Tymczasem po oficjalne informacje zapraszam Was na stronę główną projektu http://code.google.com/p/pubsubhubbub/

CONTMAN BLOG

DIRECTOR z platformą Lotus Domino wykorzystywaną przez Klienta jako rozwiązanie korporacyjne wspierające wybrane procesy biznesowe w organizacji. W rezultacie, w połączeniu z systemem SAP i Lotus Domino, CONTMAN DIRECTOR stał się narzędziem, które w realny sposób wspiera realizację procesów biznesowych.

Przedstawione powyżej efekty i wartości dodane wynikające z wdrożenia systemu CONTMAN DIRECTOR nie byłyby zapewne możliwe do osiągnięcia, lub ich osiągnięcie byłoby o wiele trudniejsze, gdyby nie profesjonalny i zaangażowany zespół pracowników Klienta, z którym mamy nadal przyjemność pracować. Proces wyboru dostawcy, negocjacje handlowe, ustalanie zapisów Umów, analiza przedwdrożeniowa, czy wreszcie wdrożenie Systemu i szkolenia – to podstawowe aspekty, które pozwalają nam na wydanie powyższej opinii. W każdym z tych obszarów mieliśmy zawsze do czynienia z osobami zaangażowanymi i kompetentnymi, zorientowanymi na konkretny cel biznesowy.
Zespół CONTMAN.

SZIM – System Zarządzania Imprezami Masowymi

Fanów fantastyki w Poznaniu, organizowany przez Klub Fantastyki “Druga Era”. Jest to największa impreza tego typu w Polsce. Tak się składa, że organizuję ją od paru lat.

Poza hobby, jakim jest fantastyka, jestem także programistką. Właśnie kończę studia magisterskie na UAM. Na 5 roku mieliśmy do wykonania projekt semestralny z wdrożeniem. Wraz z kolegą z roku i współautorem projektu, Mateuszem (Nissyre)  zdecydowaliśmy się na SZIM (po tym jak zbombardowano nam SZMER – system zarządzania materiałami edukacyjnymi(R)). Do projektu na czas jego studenckiej fazy dołączyła Agnieszka i Marcin.

Od tego czasu projekt sporo się rozwinął. Swoje pierwsze wdrożenie miał w styczniu 2011, przy okazji konwentu Pyrkon 2011.

W lutym miała miejsce obrona projektu, a w marcu impreza, na której to SZIM już przy ówczesnych założeniach projektowych – działał.

Ale pomysłów na rozwój projektu było sporo i zainteresowanie konwentów duże. Dlatego zdecydowaliśmy się kontynuować rozwój SZIM, już w aktualnym składzie: ja i Nissyre.

SZIM doczekał się wdrożenia na Polconie 2011:

Aktualnie pracujemy nad przepisaniem systemu z proceduralnego na obiektowy, a równolegle trwa wdrożenie SZIM 1.0 na Copernicon 2011.

O tym co SZIM potrafi niektórzy przekonali się przy organizacji tych konwentów,.

IT w praktyce | Czyli szare życie administratora sieci…

Się podczas uruchomienia komputera ustawiamy politykę w następującej gałęzi Konfiguracja komputera > Zasady > Ustawienia systemu Windows > Skrypty > Autostart.

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi