Ustronie morskie

Małgosia i Krzyś | Treking wokół Mont Blanc

Zaś chodzi o parawany, to skutecznie utrudniały one poruszanie się po plaży wszystkim, którzy próbowali przedostać się w kierunku schodów, gdyż pozbawieni wyobraźni plażowicze grodzili się niemal parawan w parawan.

Tego dnia po południu wybraliśmy się pieszo do Ustronia Morskiego. Nadmorskim chodnikiem trasa wynosi niecałe 3 km, a co najważniejsze biegnie głównie zacienioną, płaską ścieżką. Trochę nam się spieszyło, chcieliśmy zdążyć na mszę o 17, więc nie rozglądaliśmy się zbytnio po okolicy. Po mszy przeszliśmy główną ulicą Ustronia,.

Raz.

W czwartek pojechaliśmy na nich do Gąsek, gdzie chcieliśmy zobaczyć tamtejszą latarnię morską. Pogoda tego dnia sprzyjała wycieczkom rowerowym, przed południem świeciło słońce, ale nie było zbyt gorąco. Droga do Gąsek wiodła w przeciwną stronę, czyli musieliśmy przez Ustronie Morskie, następnie przez Wieniotowo i Pleśną. Niemal cała trasa prowadziła ścieżkami rowerowymi, jedynie krótki odcinek wiódł drogą, która jednak nie była zbyt ruchliwa. Dużym plusem był także brak dużych górek, z którymi musimy się męczyć na każdej wycieczce.

matkorn.blog

Ustronie Morskie Trip 2005-08-03 21:32:14

Tak więc po 3 tygodniach narad wraz z 2 kumplami i jedną koleżanką,która mówi że jest facetem z jajami :P (serio jest męska :P) jadę sobie nad Morze :] Najpierw miało być do Stegny do jakiegoś taniego domku, ale nas koleś zrobił.

Relację wraz z fotkami jak będą zdam po powrocie.

C YA!

-Blaster-
-Kisiel-
Obozowisko: pole namiotowe

Dzień 1
Nudna długa podróż pociągiem, wysiadka w jakimś polu i zapieprz przez 3 kilosy z ciężkimi torbami do pola namiotowego. W.

Haft krzyżykowy i inne moje prace - Onet.pl Blog

Opalania się na plaży i pływania w morzu   Jazda na czymś podobnym do rowera (o trzech kółkach i na dwie osoby)   , latarnia w Gąskach, zwiedzanie Kołobrzegu, wesołe miasteczko w Ustroniu Morskim (autka) i skakanie na trampolinie

A tutaj parę pamiątek, które przywiozłam   Klosz z muszelek (jeszcze nie znalazł swojego miejsca), morski.

20 lipca 2008
Ustronie Morskie :)

Dzisiaj wieczorem wyjeżdżamy do Ustronia Morskiego   i będziemy tam do.

hej dziewczyno! nie mów nic! czas na miłość!

komnata-naamah 2008-09-16 23:53:09
skomentuj (2)

płynie czas

a myśmy sobie powakacjowali:
dźwirzyno, świebodzin, poznań, helmond, zielona góra
eindhoven, amsterdam, rotterdam, utrecht,
wilkowo, kołobrzeg, ustronie morskie, świebodzin,
rewal, żylina, wilkowo, rajeckie teplice, łobez, łagów..
a teraz tylko dom, dom, dooom i MY :)

komnata-naamah 2008-08-27 13:04:00
skomentuj (2)
love the way you walk, love the way you talk
wdychajac górskie powietrze i spędzając wspólne noce
jedząc gofry i wdychając morskie powietrze

przed nami holenderskie powietrze dopowdychania ;)
bo my takie obieżyświaty jesteśmy ;)

komnata-naamah 2008-07-31 23:19:36
skomentuj (1)
świeci słońce, mrużymy oczy

styczeń,.

ti-amo.blog

Wyjechało na działke.Niech sie bawi,mam do niego zaufanie [pomijam fakt,ze nie bedzie tam zadnych dziewczyn].Ostatnio zdalam sobie sprawe jak wielkim uczuciem jego darze.Jeszcze nigdy tak nie mialam [zawsze musi byc ten pierwszy raz ;p].Kotku jestes dla mnie wszystkim :*
Jutro jade na oboz,Ustronie Morskie wita...ale to nie bedzie to samo,na plazy bez Niego...lipa.Dobrze ze jade z dziewczynami,bede miala komu marudzic.Bedzie bez zadnych przypalow,jestem wierna i tak pzostanie.
Zauwazylam ze notki robia sie monotematyczne,ale ja nic na to nie poradze,tylko ON mi w glowie :D
Tak w.

sandra-sasiaa blog

urozmaice ci życie. Obiecuję.

własnie znalazłam tez zeszyt od celi tusi i izy co mi pisałyście i poryczalam sie ze smiechu hahaha oj Wy ;*

Fajnie wtedy było.

pozatym.

Ustronie Morskie zapowiada sie badzo ciekawie:D nasze plany na zieloną szkołe cudne poprostu cudne;*

opuscilam sie w nauce bardzo i to źle badzo źle musze sie wziasc wkoncu do roboty, ale ja mam takiego lenia i kompletny brak czasu wiec wybacze to sobie huhu ;* za tydzien na.

our-inspiration blog

Pracy i mieszkania ewidentnie kojarzy mi sie z porazka przez duze Pe.Rownie duzym Pe za takie cos po prostu PODZIEKUJE...
Nie ma Anglii lecz byly inne pomysly.Wszystkie zwiazane z zeszlorocznymi nadmorskimi przygodami.I niestety zycie skutecznie sprowadzilo mnie na ziemie.Ani Rewal,ani tez Ustronie Morskie nie chca goscic mej skromnej osoby.It's too late... Mimo poczatkowego wielkiego zaskoczenia,przemyslalem wszystko i zrozumialem.Przynajmniej tak by wydawac sie moglo...
I tak tez nagle stanelem na krawedzi.Wszystko to,co z uporem budowalem przez 9 miesiecy mialo zostac.