Ustroń

Małgosia i Krzyś | Treking wokół Mont Blanc

Ostrożności. Źle postawiona noga groziła potknięciem. Dodatkowym utrudnieniem były uciążliwe owady: muchy, pszczoły, komary, ślepce, które na nieosłoniętym drzewami terenie były szczególnie napastliwe, a powoli lejący się z nas pot dodatkowo je przyciągał. Droga na szczyt okazała się wyjątkowo urozmaicona, gdyż następnie szliśmy brzegiem młodego lasu, a spadająca z wysokiej trawy rosa dość porządnie nas umoczyła. Mimo pokonanego już dystansu nasze tempo było zadowalające i po około 50 minutach od rozpoczęcia wędrówki wyszliśmy z lasu na malowniczą polanę, z której roztaczał się piękny widok na rozciągający się w dole Ustroń O intensywności naszej wędrówki może świadczyć fakt, iż dopiero tam zostało wykonane pierwsze zdjęcie, chociaż Małgosia jest znana z zamiłowania do upamiętniania wszelkich wycieczek. Po chwili oddechu wystarczającej na dwa zdjęcia i zawiązanie butów ruszyliśmy dalej, by po chwili przyjemnego marszu dotrzeć na pierwszy znaczący szczyt – Małą Czantorię. Tutaj rozsiedliśmy się na dłużej, a w trakcie drobnego posiłku przed dalszą drogą suszyliśmy przemoczone koszulki.

Droga na Czantorię wiodła już zwykłym szlakiem. Podejście wiodło dość szeroką ścieżką, która miejscami była wysypana kamieniem. W drodze na.

- Girls on Tour: Only for Star! :)

Z Nas ucieszyli się, że zobaczyli niczego sobie Pana recepcjonistę J zameldowaliśmy się, zaprowadzono nas do naszego pokoju tam zrobiliśmy rozeznanie, ogarnęliśmy się trochę i położyliśmy się. Rozmawialiśmy jakieś 2 godzinki Az w końcu koło 2:00 wszyscy padli. Rano obudził nas dzwoniący wyłączony telefon, a koło 7.00 czyjaś suszarka ! ekhm :D zeszliśmy na śniadanie i herbatę rosołową :D wymeldowaliśmy się i ruszyliśmy w drogę powrotną na PKP – dotarliśmy koło 9:20 pociąg mieliśmy o 10:25, który się oczywiście spóźnił, wsiedliśmy dwie osoby wysiadły na stacji Ustroń Zdrój, a reszta pojechała do Katowic. Jakoś nie byliśmy za bardzo rozmowni. Dotarliśmy do Katowic około 12:40, poszwędaliśmy się po dworcu, porobiliśmy pamiątkowe zdjęcia :D i w zasadzie rozeszły się nasze drogi, pożegnaliśmy się jedni wsiedli do pociągu w stronę Częstochowy a ja i pan B wsiedliśmy w pociąg do Krakowa. Ja wysiadłam u siebie w Trzebini a Pan B pojechał do samego Krakowa (z przygodami w Trzebini :D). Tyle z wyprawy. Podsumowując było super, nie żałuję niczego. Cieszę się że poznałam tych ludzi z niektórymi czułam się jak ze starymi, dobrymi znajomymi, za którymi trzeba przyznać się

36 zastęp harcerek Wodne Gumisie - Onet.pl Blog

Stanica Obozowa "LIPOWIEC" Hufca Ziemi Włodzisławskiej

ul. Bernadka 9

43 - 431 Ustroń Lipowiec

Wyposażenie i położenie stanicy:

Stanica dysponuje bogatym zapleczem kuchennym o wydajności kuchni 200 osób, sanitarnym z dużą ilością pryszniców, umywalek i ubikacji oraz sportowym z boiskami do siatkówki i piłki nożnej. Jest tam magazyn z zapleczem technicznym oraz rozległe pole namiotowe na 150 osób z namiotem "świetlicą" dla prowadzenia zajęć w razie niepogody na 100 osób. Najbliższe miasto to Ustroń oddalone od bazy ok. 4km.

Termin: 10 - 24 sierpnia 2008

Wyjazd:10 sierpnia 2008 (niedziela) - zbiórka o 5:20(rano) na Dworcu Głównym w Lublinie, koniec peronu oporowego (zaraz po wejściu na perony - po prawej)

Powrót:24 sierpnia 2008 (niedziela) będziemy o 22:39 na stacji

Wrzesień
 Sierpień
 Lipiec

Copyright 1996-2012 Grupa Onet.pl SA (system)
divineme(treść i ilustracje);

Jedźmy! Nikt nie woła.

Ekosystem przetrwa przez wiele setek lat.

16:21, artur2002 , Województwo śląskie
Link Dodaj komentarz »
wtorek, 19 lipca 2011
Wokół Ustronia
Po lewej stronie menu albumu znajduje się logo komiskowej chmurki - klinięcie w nią spowoduje wyświetlanie opisu zdjęć.

PASMO WIŚLAŃSKIE BESKIDU ŚLĄSKIEGO (miasto Ustroń), 11.07.2011

Ustroń, uzdrowisko w Beskidzie Śląskim, kojarzony jest przede wszystkim z dwoma szczytami: Czantorią i Równicą. O Czantorii pisałem już na tym blogu w 2008 r. [KLIKNIJ], dziś pora na Równicę i Orłową, a więc Pasmo Wiślańskie.

Do samego schroniska PTTK pod Równicą można dojechać samochodem lub autobusem. Liczne stragany z pamiątkami i piknikowym jedzeniem nie odbierają jednak Równicy piękna. Wystarczy wejść na szczyt aby zobaczyć cudowne widoki i znaleźć się zdala od cywilizacji.

12:20,

Zastęp Kasjopea

2)  do 5 czerwca wszyscy zobowiązani są wpłacić pozostałą kwotę. Jeśli komuś z Państwa wygodniej jest rozłożyć sobie płatności na raty może to zrobić pod warunkiem zachowania w/w terminów tzn. do 31 marca  należy wpłacić min 100 zł a do 5 czerwca całość. Przykładowe rozwiązanie: rodzic wpłaca 100 zł w marcu, 240 zł w kwietniu a 300 zł w czerwcu,

3) w przypadku osób korzystających z dofinansowań zakładów pracy czy MOPS-u jeśli termin wpłat dofinansowania jest późniejszy niż 5 czerwca osoby te są zobowiązane dostarczyć do 4 czerwca decyzję o uzyskaniu dofinansowania,

4) Nr konta: BGŻ 54 2030 0045 1110 0000 0201 8770 wpłat należy dokonać z dopiskiem „obóz Ustroń oraz imię i nazwisko wpłacającego” (jeśli dziecko nosi inne nazwisko.