O czym chcesz poczytać na blogach?

Usg 3d

Zapiski kobiety kiełkującej

Bo w przeciwnym przypadku, zagladam tutaj tylko gdy dzieje sie cos zlego, niepokojacego, gdy jakies humory albo wiadomosci nieciekawe...

 A przeciez nie jest tak zawsze....

No ale dzisiaj jest. Jestesmy po regularnej wizycie u lekarki. Nie jest w stanie sprawdzic czy dzidzia rosnie wystarczajaco... to dopiero na USG trzeciego trymestru, ktore mamy 14ego marca. Za to zmierzyla cisnienie i nastraszyla. Ze jest byc moze za wysokie. Byc moze podwyzsza sie tylko u niej na lezance, ale byc moze nie. Kazala kupic aparat i mierzyc. Jest na granicy tzn 150/90, a za 2 minuty spadlo do 140/90. Powiedziala, ze jesli pojawi sie wiecej niz 160 albo wiecej.

Glowy zapytac czy jestem zestresowana (wiedziala o sytuacji w pracy) i czy ewnentualnie nie chcialabym odpoczac w domu. A chcialabym, bo nie moge juz wysiedziec, nie moge chodzic i w ogole jest mi ciasno.

A tak chcialabym napisac, ze juz nie moge sie doczekac. Ze nastapila kolejna zmiana imienia. Ze odkad widzielismy sie na USG 3D to jakos tak inaczej jest. Ze uwielbiamy jak malenstwo chowa sie w naszych dloniach pod skora.
ze musze zaczac prac i prasowac i pakowac torbe i w ogole przygotwac wszystko.
A, i ze lozeczko i gondola zostaly ukradkiem przetestowana przez niedopieszczonego kotka i spalo mu sie tam bardzo wygodnie.....

Ciąża. W oczekiwaniu na skarb - Onet.pl Blog

Na to zdjęcie i leży narazie cały czas na nocnej szafce w sypialni. Jednak faceci też przeżywają takie chwile.

Warto zabrać swoją połówkę chociaż raz, niech popatrzy na to cudo. Mój jest zadowolony z tych wizyt i wiedzę jak wpatrzony w monitor szczerzy zęby od ucha do ucha:)

Dlatego kobitki polecam wam to 3D/4D nawet jeśli u waszych ginków nie ma takiego sprzętu to warto wydać te parę złotych. Wrażenia bezcenne a i pamiątką dla potomstwa też myślę że będzie miła. No i niezapominajcie o tych połówkach. Warto zrobić im tą niespodziankę i zaplanować taką wizytę. Rownież dla faceta przeżycie ogromne. Chyba wtedy.


11 lutego 2011
Jeszcze jeden miesiąc

Został mi już tylko miesiąc. termin według usg mam na 10 marca. Powiem wam ciężaróweczki że się baaaaardzo stresuje. Nie wiem czy dam sobie radę podczas porodu i później. Chyba zaczyna docierać do mnie myśl ze będę mamą.

Mam 30 lat więc powinnam dojrzeć do tej decyzji ale....

Tyle kobiet przez to przeszło więc chyba dam sobię radę. Codziennie.

Moje male, zakręcone życie - Onet.pl Blog

Ale będę mieć łatwiejszy poród, a kręgosłup boli mnie od jakiś dwóch miesięcy!! Wiec co? Mam oczekiwać skurczy, których nigdy w życiu nie miałam i jak pewnie przyjdą to będę się zastanawiać, co to?

Jutro idziemy na wizytę kontrolną. Zobaczymy co mi powie pani doktor. Muszę jej zaznaczyć, ze pan doktor od USG 3D podkreślił kila razy, ze jemu ta ciąża wygląda na starszą niż wychodzi z okresu. Ja Wiktorowi powtarzam, że teraz jedziemy do Pragi a później to niech robi co chce. A na wszelki wypadek za hotelem mamy szpital :P

Madziulka (20:24)

najwieksze marzenie - Onet.pl Blog

A ni nic. Więc leżałam cały dzień, nie wiedząc co się dzieje. Sąsiadka na łóżku obok sympatyczna, więc było chociaż z kim pogadać.

Poniedziałek, 5 stycznia, 15t4d

Rano standardowe mierzenie temperatury, tableteczki, i na obchodzie zadecydowali łaskawie, że zrobią mi usg. Okazało się, że w sali obok leży moja koleżanka ze szkoły podstawowej i średniej. 12 lat do jednej klasy chodziłyśmy, potem kontakt się urwał i spotkałyśmy się w szpitalu. Rewelacja. Na usg czekałyśmy godzinę. Bo ciągle jakieś babeczki z zewnątrz przychodziły, a w ogóle to poniedziałek, więc z 3 dni.

  •  mój blog

Copyright 1996-2012 Grupa Onet.pl SA (system)
walcząca(treść i ilustracje);
 

milosc polaczyla nas

Najlepszym lekarzem w mieście, jednak jak mnie skrzyczał, że nic nie jem, to sobie powiedziałam, że nikt na mnie (przepraszam za wyrażenie) mordy drzeć nie będzie i zmieniliśmy go na naszego ordynatora, ale powiem Wam, że był to najgorszy chyba z możliwych wyborów! Wczoraj przeszedł sam siebie! Poszłam na badanie i na USG, leże sobie i obserwuję NASZE dzieciątko i tak patrze na ten monitor i mówię "ja tu nic nie widzę" a lekarz do mnie "ja też nie"!! no wyobraźcie sobie, że oddajecie się w ręce takiego lekarza! Już o innych jego mądrościach to pisać nie będę bo po prostu nie chce tego pamiętać.. Byliśmy tak wściekli, Teść to.W życie, bo nie chcę zapeszyć..

Zdjęcia dodamy jakoś na dniach, bo KOCHANIE moje pracuje na nocki i zmęczony nie chce pozować:D Musicie uzbroić się w cierpliwość i mi jej życzyć bo jeszcze trochę to mnie szlag jasny trafi!


skomentuj (15)




2007-08-24 19:54:37 >> USG 3D !!!

OOOooo tak!
Teść wymyślił, że pojechać do specjalisty wyższego stopnia, a nie liczyć na tego kretyna do którego chodzimy, więc dzis moje KOCHANIE zabrało mnie i Dzidziulinkę na badania płodu. Już wiemy, że będziemy mieli śliczną, zdrowiutką i chyba dużą córeczkę, bo już w chwili obecnej.

amelcia81 JESTEM MAMĄ

To wszystko mnie odciągnęło od pisania i stąd się wzięła taka przerwa....
...no ale jestem
w zasadzie niewiele się zmieniło...brzuszek co prawda urósł, no w końcu za 8 dni zacznie się 7 miesiąc :)...to chcąc nie chcąc brzuch musi być :))), 
...tak bardzo nie mogłam się doczekać tego badania USG 3D, no i byłam 3 listopada pojechaliśmy pooglądać maleństwo...tylko jak sie okazuje nasze cudo jest tak uparte, że za nic w świecie nie chce pokazać co tam się kryje między nózkami, nawet buziuni nie chciało pokazać, jednym policzkiem przytuliło się Maleństwo do macicy, rączką ustka zakryło, nogi złozyło po.