O czym chcesz poczytać na blogach?

Ulotki

Teraz ja

Mojego przemówienia na pogrzebie pana Cywińskiego słyszałem w tłumie buczenie. To jest jakiś wariacki margines, ludzie, którzy w swojej nienawiści są niepoczytalni. W ogóle się tym nie przejąłem. Jestem politykiem od kilkudziesięciu lat i mnie to nie rusza – twierdzi poseł PO.

Stefan Niesiołowski przewiduje, że takich „akcji” będzie w najbliższym czasie więcej. Jak jednak dodaje, nie mają one wpływu na wynik wyborów. – Kaczyński te wybory przegra, ja to wiem – podsumowuje poseł.

Co na to PiS?

Adam Hofman z PiS od Wirtualnej Polski dowiedział się o tym, że takie ulotki były rozdawane. – Pierwsze słyszę i oczywiście nie namawiam do udziału w takich działaniach. Rozumiem jednak, że osoby, które stworzyły tę ulotkę zrobiły to, bo czuły się urażone wcześniejszymi obraźliwymi wypowiedziami pod adresem prezydenta – mówi poseł.

Pytany o to, co czułby na miejscu osób, które zostały określone mianem “karłów moralnych” mówi. – Ciekawe, że bolą ich te słowa, a wcześniej nie bolało ich, że obraz prezydenta jest wykrzywiany, że Lech Kaczyński jest pokazywany wyłącznie jako człowiek z zaciśniętą pięścią – mówi Hofman.
.

KOREKTA KSIĄŻEK

Szata graficzna i język reklamy. Język, piękna, zaskakująca i niebanalna polszczyzna stanowi jeden ze skutecznych sposobów, aby zrobić dobre wrażenie na kliencie. Podobnie jak kiepsko skomponowany, pełen błędów tekst jest zwykle pierwszym powodem odrzucenia oferty nam przedstawianej. Poprawność językowa świadczy nie tylko o profesjonalizmie – równie mocno dowodzi naszej kultury języka, elegancji i naszej dojrzałości w kontaktach. To, co jeszcze należy wspomnieć przy okazji omawiania poprawy materiałów reklamowych, to koszty ewentualnej współpracy z fachowcem od polszczyzny. Korekta tekstu ulotki nie jest czymś bardzo kosztownym – ceny zaczynają się już od ok. 4 złotych za podwójną poprawę (istotne, by była właśnie podwójna). Niektórzy wyceniają usługę poprawy w przeliczeniu na liczbę znaków ze spacjami – to wydaje się szczególnie korzystne, gdyż zwykle materiały reklamowe są niewielkie objętościowo i zawierają mało tekstu. Inni korektorzy kierują się zasadą, że skoro coś ma mało znaków, to jego poprawa powinna stosunkowo więcej kosztować. No cóż, każdy orze jak może, ważne, by się cenić i móc zarabiać na miarę swoich możliwości i ambicji – ale nie można też przesadzać.

RP Schabowa

Bo ta liczba to nie tylko potencjał „śmieciowy”, ale też ogromny potencjał reklamowy. Centrum to łakomy kąsek dla różnego rodzaju barów, restauracji, szkół językowych, szkół niepublicznych, wszelkich organizacji i nie tylko. Właśnie te wszystkie wyżej wymienione „firmy” zatrudniają młode osoby do rozdawania ulotek w centrum. Nota bene ostatnio już nawet nie wystarcza rozdawać ulotek, bo trzeba jeszcze dobrze się ubrać i dlatego w centrum mamy kucharzy z ulotkami czy ostatnio chodzącego naleśnika, który wygląda, i strasznie, i śmiesznie. Wracając do głównej myśli, wiele osób rozdaje ulotki, a część poznaniaków z przyzwyczajenia czy dobrego zwyczaju wynikającego z domeny „jak dają, to brać”, ów ulotki łapie w locie i za chwilę wyrzuca do najbliższego śmietnika. Przyznaję się, że sam często biorę ulotki bo żal mi po prostu młodych ludzi, którzy stoją ,czy w mrozie, czy w upale i za groszowe stawki narażają się często na niewybredne komentarze typu: co pan mi tutaj daje, ja nie chce tego! Zamiast grzecznie podziękować lub przejść obok. Niestety, większość tych ulotek ląduje w najbliższych koszach na śmieci, a że osób rozdających ulotki jest dużo to ów kosze są.

noc misia

http://www.youtube.com/watch?v=nWALTqbhAgs

http://www.youtube.com/watch?v=_xwvFYEMzYc

13:25, noc_misia , FILMY
Link Dodaj komentarz »

PIERWSZA WERSJA ULOTKI