O czym chcesz poczytać na blogach?

Tlen

When you say nothing at all

Dowiedziały się w której klatce mieszka obiekt X po czym rozeszły się – każda w swoją strone :D

Ładna bajka? xD Taka... realna ;]

A tak poza tym to miewałam już lepsze czasy, ale w myśl zasady „co sie popieprzy to się polepszy” czekam spokojnie (no... moze nie tak całkiem spokojnie ;> bo tak na serio to cały czas działam ... :>) na poprawę :]

2004-09-16 19:26:24 skomentuj (7)


. . . ja polepię i zlepię w jedną część . . .


Przeczytałam archiwum tlena i na blogach Kai i Agi... Za wiele się zmieniło...

„Jesteś - a więc musisz minąć,
Miniesz - a więc to jest piękne"

"Nie jestem sama jak palec,mam tych co ze mną są i będą przez wieki całe"

"Posłuchaj teraz, prosto jak stoję: ja-ty, ty-ja, my dwoje... zapomnij"

"Poukładaj mnie kawałek po kawałeczku, poukładaj mnie, proszę,bo taka podzielona na części jestem zupełnie do niczego. . . "

"When everything's made to be broken I just want you to know who I am"

"I can't shake the.

:* BLoGaSeK MaLeńTaSa & LooMpiaKa :* (MiLuS & iLoNkA)

Produkowac ;) postaram sie czesciej pisac notki ;) (zawsze tak mowie :P) pozdrowionka dla wszystkich a szczegolnie dla Aluni :*

Kocham Cie MaCieK :**

2005-03-03 17:09:53 skomentuj (8)
"JAK SIĘ ROBI DOŁA" w rolach głównych Tomuś & X-Ray
20:10:06 tomi_jazda (tomi_jazda@tlen.pl)
czuję sie taki samotny

20:10:11 tomi_jazda (tomi_jazda@tlen.pl)
powiesze sie

20:10:11 tomi_jazda (tomi_jazda@tlen.pl)
ee

20:10:15 tomi_jazda (tomi_jazda@tlen.pl)
nie mam siły się powiesic

20:10:21 tomi_jazda (tomi_jazda@tlen.pl)
nie mam siły nawet piernąc

20:12:56 tomi_jazda (tomi_jazda@tlen.pl)
ale doł

20:12:59 tomi_jazda (tomi_jazda@tlen.pl)
dołuje ..

20:13:04 X-Ray (GG# xxxxxxx)
kurwa dół

20:14:49 tomi_jazda (tomi_jazda@tlen.pl)
ja pierdole

20:14:54 X-Ray (GG# xxxxxxx)
ale dół

20:14:58 X-Ray (GG# xxxxxxx)
maska

20:15:03 X-Ray (GG# xxxxxxx)
masakra w sensie

.

Cat

Krwiste miąska, rybki, drób, wątróbkę w cebulce:):)
cos ze mną nie tak?
Nieee
Czytam obecnie książki o Krystianie ( Lupie:)

zastanawiałam się że gdybym miała oszaleć na punkcie jakiegoś muzyka - to kto to by był?
Może Eddie Vedder?Może Bono?Może ....nie wiem

Klapsy psychoanalizy są potrzebne pod koniec starego roku

Rozmowa moja z przyjacielem na tlenie:

timmi12@tlen.pl
więc zapomnij o nim na tyle na ile to możliwe
sosenkaela
rozstalismy sie bo okazalo sie ze prowadzil dwa zwiazki a potem okazalo sie ze jestem w ciazy
timmi12@tlen.pl
dziecko kiedyś zdecyduje, ale teraz nie możesz mu narzucać obecnosci tatusia, którego sama nie akceptujesz
sosenkaela
to nie chodzi o to ze ja mu narzucam...bo on jest za granicą
timmi12@tlen.pl
więc?spróbuj myśleć, że go nie ma
sosenkaela
nie wiem czy powinnam utrzymywac z nim kontakt
timmi12@tlen.pl

Szepty nieśmiertelności...

I mjuz

Thax (12-09-2004 12:20)
"Rincewind umiechnal sie jak nekrofil w kostnicy"
.Majka (12-09-2004 12:20)
:|
.Majka (12-09-2004 12:21)
hyh :)
.Majka (12-09-2004 12:21)
hah, normalnie dobre :D
Thax (12-09-2004 12:21)
no
.Majka (12-09-2004 12:22)
ja juz widze ten usmiech nekrofila :D:D:D
Thax (12-09-2004 12:22)
no :D
.Majka (12-09-2004 12:22)
w sumie nekrofile maja luuuuzik bo nikt im sie niesprzeciwi
.Majka (12-09-2004 12:22)
:D


20:43:53 thaxll (thaxll@tlen.pl)
HAHAHA

20:43:56 .Majka
wciagajace wrecz

20:43:57 thaxll (thaxll@tlen.pl)
ze tak powiem

20:43:58 thaxll (thaxll@tlen.pl)
Marlena

20:44:08 thaxll (thaxll@tlen.pl)
HAHAHAHA

20:44:12 thaxll (thaxll@tlen.pl)
widze Aliego

20:44:15 thaxll (thaxll@tlen.pl)
bez jaaaaaj

20:44:22 .Majka (GG# 4560886)
jak bez jaj

20:44:29 .Majka
co ze widzisz Aliego

20:44:31 .Majka
ze co

20:44:33 .Majka
ze jak

Elmaris Gets Worse.

Jak zostałam inżynierem
W końcu udało mi się dochrapać tego jakże szczytnego i wyróżniającego zwykłych śmiertelników tytułu.
Jak to się stało?


16:11:06 elmaris (elmaris@tlen.pl)
hmm... weszłam
16:11:11 elmaris (elmaris@tlen.pl)
jak mnie sekretarz poprosił
16:11:43 elmaris (elmaris@tlen.pl)
no i wiliński oznajmił ze wita mnie na pa ństwowym egzaminie cośtam cośtam, onieśmielająca gadka
16:11:48 elmaris (elmaris@tlen.pl)
podeszłam do laptopa
16:11:54 elmaris (elmaris@tlen.pl)
odpaliłam prezentację
16:11:58 elmaris (elmaris@tlen.pl)
przeczytałam slajdy
16:12:02 elmaris (elmaris@tlen.pl)
zamknełam prezentacje
16:12:10 elmaris (elmaris@tlen.pl)
poproszono mnie o zajęcie miejsca
16:12:27 elmaris (elmaris@tlen.pl)
zadano pytanie pierwsze: co to jest kolorymetr i gdzie sie stosuje
16:12:36 elmaris (elmaris@tlen.pl)
odpowiedziałam ze sie nie za bardzo orientuję
16:13:01 elmaris (elmaris@tlen.pl)
więc zadano mi drugie pytanie
16:13:34 elmaris (elmaris@tlen.pl)
.

  5000 myśli  


Zasada 3N - nigdy, nikogo, niczym.
"Bo jesteś babą, a baba służy do zmywania."
"Ale ty jesteś, babciu, moją babcią, a nie swoją."
"Jeden mój znajomy trzymał na ręku swoją półroczną córeczkę, a jego żona stała przy kuchni i przewracała kotlety z jednej strony na drugą (...). I mój znajomy nagle powiedział do swojej żony" 'łap!', i rzucił do niej córeczkę. (...) I ona to dziecko złapała. Nie wiem, co się stało z kotletami."
"Trzeba tak żyć, Melu, żeby nie wstydzić się swojego miejsca w czyimś.Z komputerem (no dobra, monolog:D):
-Czemu otworzyły mi się dwa Ule?

[czyli dwa blogi kieszenie pełne czereśni]

zrozumiał ktoś?:P

Lew



121 | skomentuj (3)

23:20:09 ania-k-o-t-e-k (ania-k-o-t-e-k@tlen.pl)
nie wiem poprostu, co powiedzieć

23:21:00 Martuś (GG# 2090919)
po pierwsze powiedz, że nie możesz sobie wyobrazić, jak ona się teraz czuje, że wiesz, że to co zrobiłaś i jak kłamałaś było nie na miejscu, że wiesz jak sobie o was teraz wszyscy.

Kislorod czyli tlen

Wypełnia nasze płuca i czyni nas żywymi. Wypełnia nas i przeistacza się w nas. Staje się nami. Serce nasze pompuje tlen do każdej komórki naszego ciała. Tylko dlatego żyjemy.

Znamy niezwykłe własciowości tlenu. Jego terapeutyczną moc. Podobno myslenie jak wypełnia nas tlen czyni nas bardziej odpręzonym i zdrowszym.

Jednak tlen o którym mówię, ma dodatkowe właściowości. Gdyż przejawia cechę przymiotnika... Kislorodna dziewczyna, Kislorodne jabłko, Kislorodny blog. Opisuje zapach, smak wzrok i inne zmysły, gdyż i one moga być Kislorodne. Każdy wdycha tlen, ale nie każdy jest samym tlenem.

Pełnym tlenu jest zapach owocowego szamponu na głowie kobiety, którą kochasz. Czy też myśl w twojej głowie, że warto brać to co chcesz wziąć. Ze warto być sobą. I dązyć do swoich ideałów piękna. Pełnym tlenu jest muzyka, która powoduje u Ciebie gęsią skórkę, sen po którym czujesz się lepiej, spotkanie nieznajomej w kawiarni, z ustami czerownymi jak jarzębina.

Ale można tez być na głodzie. A wtedy zachłyśniecie się tlenem idzie prosto do głowy i powoduje odurzenie. Szum w uszach. Paraliż. To tak jakbyś.