Szczawnica

Nawet Ja, Smutek W Sobie Mam :(:(

Z referatem o Szczawnicy jakimś dziwnym trafem dostałam sms-y właśnie stamtąd, jakaś moc musiała zadziałać:) Czytając każdą wiadomość pokolei uświadomiłam sobie jak bardzo tęsknie za tamtymi chwilami, znowu zbierało mi się na płacz, ale przeszło mi. Na dość długi czas przestałam pisać zadanie i wzięłam się za oglądanie fotek z wakacji ze Szczawnicy oraz cudownej nocy sylwestrowej. Niestety te wszystkie wspomnienia przerwał mój brat, który właśnie wrócił do domu. Jak gadałąm se z bratem dostałam znowu wiadomość , zastanawiałam się kto to może być tym razem, byłam w szoku jak zobaczyłam, że to był sms od chłopaka mojej cioci, przecież on nigdy nie pisze do mnie :> No no widze, że ta Szczawnica nie może funkcjonować beze mnie, a bynajmnie te wszystkie imprezy w barach :D:D Ciekawe jak oni wytrzymią bez moich wizyt do sierpnia ?? Chłopaki chyba się załamią ale moja ciociunia pomoże im wytrwać:) Później zaczęłam klikać na gg z moja cudowną sisterka, za którą bardzo tęsknie i nie mogę się doczekać kiedy wkońcu przyjedzie do Polski, mam nadzieje, że będzie u mnie na świeta:>:> Pogadałam se też z Grzesiem ze Szczawnicy( ehhh tamten poniedzialem heheh), dobrze, że byłam wtedy pijana bo kto wie co by się działo :) Do listy dołączyła się również Rysia, która niestety ma ten sam problem co ja:(:( To jest chyba rodzine:( Jak tak gadałam se z nimi zaczęło mi nieźle.

SLO

Szczawnica :P

Czerwiec 13, 2011

Relacja z wycieczki do Szczawnicy

W poniedziałek (6. 06) do Szczawnicy dotarliśmy ok. godz. 1300. Po rozlokowaniu się, obiedzie i krótkim odpoczynku wszyscy wyruszyliśmy busem do oddalonej o ok. 6 km..

Marszu początkowo szczytem, a potem w dół dotarliśmy do miejscowości Leśnica. Tam między innymi widzieliśmy stary kościółek (niestety spalony), w którym również kręcono „Janosika”. Po dłuższym odpoczynku i posiłku w Pienińskiej Chacie, obejrzeniu jej ciekawego otoczenia – mnóstwa ciekawych rzeźb – starą drogą pienińską wyruszyliśmy do Szczawnicy. Do przejścia mieliśmy ok. 6 km. Ale cóż to dla nas. Po drodze podziwialiśmy piękno krajobrazu, widzieliśmy tratwy płynące spływem Dunajca. Byliśmy też w słowackim, a następnie polskim Muzeum Pienińskim. Polskie muzeum posiada o wiele ciekawszą ekspozycję. Po dojściu do przystani flisackiej idąc do miejsca noclegowego wybraliśmy ciekawą.

Pomniki przyrody, rezerwaty i parki w Beskidzie Sądeckim - Onet.pl Blog

DUNAJEC stanowiący zachodnią granicę Beskidu Sądeckiego powstaje z połączenia Czarnego i Białego Dunajca pod Nowym Targiem. Ich obszary źródliskowe znajdują się w Tatrach. Rzeka przebywa odległość 247,1 km i wpada do Wisły w rejonie Opatowca. Łączna powierzchnia dorzecza rozciągającego się na terenie Polski i Słowacji liczy 6804 km2. Na odcinku od Nowego Targu do Czorsztyna Dunajec płynie skrajem Kotliny Nowotarskiej w kierunku wschodnim, po czym przełamuje się przez Pieniński Pas Skałkowy. W Niedzicy wybudowana jest nowa zapora i zbiornik retencyjny, który zalał tereny pomiędzy Niedzicą a Dębnem.

Na trasie Sromowce Wyżne - Szczawnica odbywają się w okresie od maja do września spływy. Odcinek ten jest uznawany za najbardziej malowniczy przełom rzeczny w Polsce. W rejonie Szczawnicy na Dunajcu rozgrywane są zawody w kajakarstwie górskim.

Od Krościenka rzeka płynie na północ przełamując się pomiędzy gorczańskim pasmem Lubania a pasmem Radziejowej należącym do Beskidu Sądeckiego. W rejonie miejscowości Czerniec Dunajec wpływa w Kotlinę Sądecką i koło Starego Sącza łączy się ze swym największym dopływem-Popradem. Na północ od Nowego Sącza rzeka wpływa na Pogórze Rożnowskie, gdzie tworzy przełom ciągnący się do Czchowa. Przełom ten został wykorzystany do budowy zapór w.

news - 19 próbna Łódzka Drużyna Harcerzy

Obozu - załączcie sie :):)

Narazie tyle informacji. Przyswójcie je i dajcie odzew!!

Działamy panowie, działamy!!!

- Pudzian (na piątek)

- Wiktor

- Czeski

Potrzebuję od Was następujących danych do ubezpieczenia na sobotnią grę na 50-leciu (bez tego nie będziecie brać udziału):

- imię

- nazwisko

- pesel

- adres zamieszkania

Prześlijcie mi je do czwartku najlepiej na gg lub mailowo, bo na blogu to tak średnio, bo każdy ma do niego dostęp.

22:23, marciolas , news

17.The Calling - Our lives
18.Virgin - Kolejny raz
19.Base Attack - Nobody listen to techno

Jeśli komuś podobają się te piosenki lub po prostu chciałby ich posłuchać to powiedźcie, a dam vam tą płytkę...

A co do my życia osobistego to chodzę codziennie do Parku Wodnego, a jutero idem na Clepardię...A w sobotę jadę do Szczawnicy i wracam 30.08...

Tak więc : ARAN : Eicjamyzrt ęis ! Maivardzop !

Komentuj (0)
________________________________________________________________________________21.08.2004 :: 15:38

Ludu, mój ludu !!!

Lecą te wakacje jak krew z dupy ! Szybko się to skończyło...Jade jeszcze jutro na tydzień do Szczawnicy, ale jak wróce to będzie jush 30.08 nio i dzion do szkoły :(...
Ale co tam będę maroodził...Fajnie było.Przez ostatnie dwa dni chodziłem na Clepardię (basen), a przedtem pravie codziennie do Aquaparku.Także ciałko jest troszkę ładniejsze :)...
A co do Szczawnicy to biorem roverek także tym razem dopracujem troshku nooshki.