Symulatory jazdy

Każda, nawet najdrobniejsza drobinka w świecie, ma znaczenie. Ryuuki Story - Onet.pl Blog

-Nick, ubierz ty się w końcu!

Nie była to wredna "prośba" , lecz prośba otulona szczerym śmiechem i radością Ryyu.

-Właśnie, Nick!

Przytaknął nagle Matthew  przyglądający się całemu zajściu , nie pozbawiając się okazałego banana z twarzy .

-Matt, ty to samo , jazda po koszulkę! A ty Nick, na co czekasz?! Poproś panie ładnie o zwrot odzieży !

Zdolnościach. Trzecią i ostatnią grupą był grunt. Pozostałe team`y mające takie samo zadanie jak podgrupki ogólne, tyle że byli to uczniowie o najmniej efektywnych zdolnościach. Było ich najwięcej. Pozostaje jeszcze kwestia stron. Dwie strony, zawsze rywalizujące podczas prób w symulatorze, składające się z trzech wyżej wymienionych nad-grup. I tak prezentował się podział uczniów na fizycznym kierunku.

***

blog tysi =)

Bo mam Marty była nową pielęgniarką. Cieszę się, że znów spotkałam Martę i, że Renię poznałam. Na początku denerwował mnie nasz kochany pan ratownik, ale po miażdżącym tekście Marty o jego rozkroku, trochę się zmienił. Na meczu z kadrą, który oczywiście wygrała kolonia JAZDA podawał piłki, a na kajakach grzecznie uczył mnie i Alę, jak pływać, a nawet zrobił nam kulig do motorówki !! No, ale tyle o wydarzeniach, chociaż mogłabym je opisywać godzinami, ale teraz ludzie.

Ta kolonia na pewno nie byłaby taka wspaniała,.Zmiażdżyło system. Niestety nie mogę zdradzić co to było. W piątek pojechałyśmy na Rynek spotkać się z Tusią i Gangim, a później do Plazy na kręgle z Agusią – Gwiazdeczką i Patką. Po prostu było bosko. Niestety nie wygrałam :/ ale bawiłam się świetnie. Najlepszy był symulator. Jak szaleć, to szaleć. Buziok Agusi i Patce. Było naprawdę cudownie W sobotę pojechałyśmy na dworzec, a później na rower i oglądałyśmy miażdżącą kasetę z Qby osiemnastych urodzin:) . W niedziele po kościele poszłyśmy na polko i na mecz Hutnika (szkoda, że tylko.

Tajemnicze przemyślenia , wydarzenia oraz ciekawostki

Przedszkole! POLECAM !
Wirtualne Randki
Zdenerwuj Faceta cz.1 ! Polecam!
Zdenerwuj Faceta cz.2 ! Polecam!
Zdenerwuj Faceta cz.3! Polecam!
Zdenerwuj Faceta cz.4 ! Polecam!
Niania i trojaczki
Drink Bar
Open for bussines
Mc Donald's !
Prawo Jazdy...
Prawo Jazdy 2
Szkoła 1 (naucz się ściągać)
Szkoła 2 (naucz się ściągać)
Szkoła 3 (nowe sposoby)
Gry z Seri Sue! Symulatory
Taniec z Gwiazdami!

Już niedługo kolejna porcja gier!

Osoby które przyczyniły się do pomocy
mi w pracy nad moim blogiem to:
Jacek P. - Mortimer
Grzegorz K. - Pitbul

(czyli moi kumple z osiedla
hehehe dziex wam.

Summer!

Powiedziała ze zaraz mamy zejść na obiad.Nie bede mówiła jak jadłam obiad ale powiem że był naprawde pycha ;) Po 15 minutowej przerwie pojechaliśmy zwiedzać Krupówki.No i oczywiście musieliśmy iść z moją rodzinką do McDonalda xDZrobiliśmy sobie kilka fotek.Byłam nawet w symulatorze xD hehe ale fajnie było.No i zjadłam pare lodów.Ale mi było potem zimno ;)No trzeba już potem było zejść wiec po drodze zjadłam 2 oscypki i wsiadłam do autobusu.Czekalśmy jeszcze troche potem na reszte i pojechaliśmy spowrotem do tego zajazdu.Wieczorem miałabyć impreza i.Ze bedzie galop bez siodła:DJak sie ucieszyłam!!Głownie to tylko ja galopowałam z checi.No moze jeszcze Karolina ale dla niej to pikus:)Przeciz ma srebrna odznake:)Galop bez siodła jest poprosu cudowny!!Wogule go nieczuc!Wygodny1cam wszystkim!!Jeju jak sie ciesze.Niemoge sie doczekać kolejnej jazdy:)Za tydzien mam Oktawie:)Bedzie super:):):)A w srode ide z mama do kina na Harrego Pottera.A 6grudnia tez tylko ze z klasa:POch..bardzo fajnie minał ten tydzien:)Nawet mam nowa myszke optyczna i klawiature:)Teraz musze tylko wyczyscić monitor:P:P