O czym chcesz poczytać na blogach?

Przejdź do wyników poniżej

Symulator jazdy

blog - bloog.pl

Jest świetna i powinna sie spodobac każdemu facetowi . W każdym razie ja w nia gram i jestem bardzo zadowolony . jeżeli komus spodoboały się wyścigi traktorów to nie ch sobie jeszcze zagra w gry traktory

Gry traktory są bardzo fajnymi grami wyścigowymi ,ale symulator jazdy samochodem jest jeszcze lepszy . W grze symulator jazdy samochodem wcielasz sie w postac kierowcy samochody wyscigowego i bierzesz udział w wyścigach . Twoim zadaniem jest odpowiednio przygotowac samochód do wyścigów oraz dobrze prowadzić samochód . Jak.

i scream into the night for you...

To… Zbieraj się, ja idę po chłopaków i pójdziemy do clubu… Nie tylko one mają prawo się zabawić, my też… A tam będzie wiele fajniejszych lasek niż one…
- Oo..okej… - mruknął niepewnie.

***

- Kto idzie ze mną na symulatory? – spytała japonka, wskazując dwa symulatory jazdy samochodowej.
- Yumi, ile razy jeszcze będziesz na nich symulować jazdę? Byłaś już tam siedem razy… - zaśmiała się blondynka.
- Oho, rzucasz się, bo jestem od Ciebie lepsza. – wystawiła jej język.
- Nieprawda! – zaprzeczyła.
.

Kolorowe Neony, Światła Miasta, Ja Wpatrzony

I spokojnie. Mnie, mimo, że jeszcze nigdy nie było tak "ubogo" (starsi wolą mówić "krucho"), święta minęły dość spokojnie i miło.
Ale mam Wam do napisania dzisiaj.
Zacznijmy od tego, że skończyłem teorię na kat. B. Eeh... prawa jazdy oczywiście. I tak średnio a nawet mniej niż średnio się poczuwam do tego "jeżdżenia". Mam chwile, kiedy się w ogóle zastanawiam: "po co Ci to było?". Ale ogólnie ćwiczę trochę na testach i na zarąbistym symulatorze jazdy, wydanym ze trzy lata temu przez gazetę "Rzeczpospolita" (symulator - GIT! Jeszcze głupawa melodyjka i dzieci będą miały zabawę (to jest sarkazm, jeśli ktoś jeszcze nie wie)). To w sumie tyle odnośnie PJ.
Co się tyczy Cabala, to znów.

Z miłości do......cieżąrówek - bloog.pl


Nowa kabina Topline to najbardziej komfortowa, najlepiej wyposażona i najbardziej imponująca kabina typu R, jaką kiedykolwiek zbudowano w Scanii. To w pełni samowystarczalne środowisko pracy: do jazdy, do pracy biurowej, do odpoczynku w domowej atmosferze.

Bardzo przestronne wnętrze kabiny sprzyja relaksowi, ułatwia poruszania się w kabinie, umożliwia "rozprostowanie kości". Tutaj kierowca może przyrządzić posiłek, obejrzeć.

Man Tgx & Tgs

Praca nad pojazdami kosztowała 100 mln euro, a w projektowaniu uwzględniono uwagi z ankiet od kierowców, a także wyniki badań cab clinics, oraz testy z zastosowaniem dynamicznego symulatora jazdy. Pojazdy MAN TGS spełniają wymagania ruchu trakcyjnego, transportu lokalnego i dystrybucyjnego. Dostępne są do wyboru trzy kompaktowe kabiny kierowców: M, L i LX. Praktycznie zaprojektowane wnętrze kabiny zapewnia TGS nowy standard pracy. Natomiast MAN TGX jest.

Gwiazdki karola - bloog.pl

Formą rozrywki zanim nastała doba komputerów i rozpowszechniły się ówczesne gry komputerowe oraz konsolowe. Obecnie najnowsze pozycje porażają nas swoją dopracowaną w każdym szczególe grafiką możemy poczuć się jak za kierownicą prawdziwego, realnego samochodu. Wszelkie symulatory jazdy bija rekordy popularności i są pomocne także przy egzaminie na prawo jazdy stąd tez tak chętnie po nie sięgamy także w formie gier online w sieci.

Podziel się:

Tagi: gry samochodowe

ed4k *Download - blog4u.pl

    odwiedzin 48303

Big Mutha Truckers

Big Mutha Truckers to wydawana przez Empire Interactive gra autorstwa zespołu Eutechnyx, będąca bardzo oryginalnym, zręcznościowym symulatorem jazdy potężnym osiemnastokołowcem. Ma Jackson, właściciel firmy Big Mutha Truckers Inc. powiadamia swoich trzech synów i jedną córkę, że zamierza niedługo przejść na emeryturę. Cały jego dorobek przejmie to...
czytaj więcej
ed4k.

Symulator jazdy 2

tasiorr.blog.pl

Potem wyżerka i disco w auli :D ciszy nocnej praktycznie nie było, ale o 1 mieliśmy wyłączyć muze.
~> PiĄtEk (już) ...
potem siedzieliśmy w pokoju Wacka, a później... to dopiero były jazdy :D:D siedzieliśmy na auli i Jajko biegał za nami okryty śpiworkiem z ułamanym kijem od szczotki w kroczu :D Jujma chwile tesh biegał za nim z kocem i gitarą i miażdzył jednorazowe kubeczki na swoich.Żal dupe ściskał jak przyszło wyjeżdzać... kocham ludzi, którzy pozwolili mile zapamiętać ten wyjazd! :***
i jeszcze na koniec foteczki Boo << tu >> koniecznie zobaczcie!
a juterko wyjeżdzam do Kościeliska na obozik sportowy i wracam w sobote =) jsuh tęsknie ziomki! :***

byTASIOR
skomentuj (19)




WyKmiNiŁaM i NaSkRoBaŁaM w DniU:
2005-02-12 17:39:49
>>[..::+* Ferie 2005 Cz. 2 - Kościelisko *+::..]<<

no.I na baseniku tesh byliśmy, ale tylko raz, bo tyle osób chorowało, że sie nie opłacało iść :D noi byliśmy tesh na saneczkach, na krupówkach, pod wielką krokwią jak były mistrzostwa polski :P (symulator i skoki na gumach rulez tylko nogi potem bolały :D) smarowałyśmy chłopaków pastą, a w zieloną noc kremem (bo zabrali nam pasty i Justyna włożyła komuś palec do oka :D) :P był turniej gry w.

~`KtO PrZyGaRn!e i PrZyTuLi sMuTnA & SaMoTnA Gw!aZdeCzKe :*??~`

N!eMaM S!ły By DaLeJ ZyC.

ChCe Tu ZoStaC ! ZaWsZe Z ToBa ByC
NaWeT K!eDy BeDz!e Zle.
Chce Tu ZoStaC Bo BeZ C!eB!e To
N!eMaM S!ły By DaLeJ ZyC.


agusia-nh 2004-08-10 12:53:55
skomentuj (3)


~` NoFy SzAbloN!k=) WieM Ze ŁaDnY Bo MoJ=) ~`

..=>~`* MaM NoFy SzAbloN!k =) wiem ze siem wam podoba:] nie macie zabardzo innego wyboru:P hehe....Do 15 lezałam w łozeczQ=) Potem pojechałam do Plazy z PaT!:* a puzniej spotkałysmy sie z Tys!a&Danielka i poszlismy na KreGle =) było kozacko=) Najpierw dostałysmy fachowe (ZaDuZe TrOsZQ)=) butki a potem była jazda=)Trzeba dodac ze całe "ZaWoDy w KreGle" WyGrałaM=) Zaraz zamna była pati:* puzniej tysia:* & danielka:* Ale Dalej Nagrody "CoK!eRka" nie dostałam=( Po drodze zaliczylismy za całe 4 zlote SyMulaToR=] w ktorym bawilismy sie rownie dobrze:] Puzniej obchodziłysmy sklepy=) i ogladalismy zajafkowe gadrzety w SmYQ=)Oczywiscie zwiedzanie nie trwało długo gdyz nasi wspaniali koledzy bardzo sie za nami.

Symulator jazdy samochodem

...I killed myself from the inside out...

Jest zajebista zabawa!! Byłysmy na "wild mouse", w domu strachów, na takiej fajnej czerwonej :), w gabinecie luster, na torze przeszkód, na takiej malutkiej ale była wporzo, w symulatorze (z moją babcią!!) Donaud Jump > taka świetna wodna!! I oczywiście na koniec ... mini-golf!! Widzieliśmy jak jeden gościu miał skoczyć na bangi i spękał!!.Sie dlaczego pani dziwnie sie na mnie patrzyła a przy okazji śmiała :/
Nie któych rzeczy wprost nie da sie opisać... np. jak Karcia w drodze powrotnej oparła sie o drzwi samochodu i otworzyła okno =) to trzeba było zobaczyć. Nakręciłyśmy z moim tatą świetny film i doszłyśmy do wniosku, ze Jackass to przy tym pikuś. Mianowicie...
.Pojechałyśmy do Centrum na Wileńskiej bo po coś tam nas jej mama prosiła. Tramuś wiec skorzystałą i poszła do sklepu w nadziei na zakup spodni. Tradycyjne słowo ... były jazdy!! Chciałam sie jej dyskretnie spytać czy posiada włąsnie na sobie stringi pokazując jej to migowo. A Olka oczywiście... Musiała zrobić przypał. Podeszłam do niej i.

Opowiadania o Cullenach - Onet.pl Blog

Już nie bałam się rozwijać dużych prędkości. Nauczyłam się tak jeździć.
     Po piętnastu minutach jazdy zaczęłam się nudzić. Usłyszałam, że telefon mi dzwoni. Wyjęłam go szybko i wcisnęłam zieloną słuchawkę. Włączyłam głośno mówiący, by mieć wolne ręce.
Podwyższony głos Jaspera:
-Na okrągło spędzasz z nią czas! Ze mną nawet słowa nie wymienisz! Kupujesz dla niej samochody! Ja też tu jestem! Kocham cię Alice, ale długo tak nie wytrzymam! Potrzebuję cię! Zawsze mnie wspierałaś! Wiedziałaś jak jest mi trudno w wegetariaństwie!.
Strachu.
-Uczyłaś się już kiedyś prowadzić?-spytała Alice.-Jeździsz wyjątkowo dobrze.
       Pokręciłam głową.
-Grałam tylko w symulatory na komputerze. Nic wielkiego.-odpowiedziałam.-Po prostu wyczułam to auto i muszę przyznać, że jest niezłe. Podoba mi się.
      .