O czym chcesz poczytać na blogach?

świat gier

W co grać, świat gier, recenzje gier, opisy gier, zapowiedzi gier, w co grają inni!

W co grać? Zobacz w co grają inni. Poznaj świat gier. Przeczytaj recenzje gier i opisy gier. Obejrzyj zapowiedzi gier oraz video recenzje gier. Na tej stronie znajdziesz: swiat gier, opisy gier, gry recenzje, gra recenzja, recenzje gier pc, gry zapowiedzi, zapowiedzi gier pc, strony gier, strona gier, w co grac, w co graja inni, serwis o grach.



Dobre demo gry jest ważne?
Przede wszystkim dlatego, że gracze mogą wypróbować grę przed jej kupnem. Sprawdzić w demo czy gameplay im leży, czy fizyka gry odpowiada i wreszcie czy gra pójdzie na ich kompie.
Zwróćmy uwagę, że naprawdę dobre gry z reguły poprzedzało demo. Dobre stroną gdzie można znleźć dużo dem jest gamershell.com. Spory, sprawdzony zbiór gier można znaleźć także na Gametank.pl

Tagi: demo, dema gier

skomentuj (0)

>> Oceń ten artykuł! To tylko klik. Dzięki!

Dlaczego tak trudno napisać dobrą recenzję gry? 2010-03-08 15:51:48

Dlaczego.

Escape, Point & Click, Logiczne, Zabawne.

Się kim jestem :)
Zobacz mój profil

Jak widzisz, jestem fanem gier typu Escape, są to gry rozwijające wyobraźne i kształtujące w nas poczucie cierpliwości. Pragne i Ciebie zaprosić w świat gier. To naprawde wspaniała przygoda. Usiądź, zagraj, poczuj smak wygranej...

P.s W momęcie gdy na blogu będzie wiele gier, nie będe w stanie doradzac wszystkim, prosze abyście pomagali sobie nawzajem.
Korzystajece z kalendarza, który znajduje się obok jesli.
Jail Escape 2006-08-22 Witam Serdecznie po przerwie. Dzisiejsze propozycje będą rózniły się od siebie pod wieloma względami. Pierwszy Escape który chce wam zaproponować, kieruje do graczy którzy dopiero raczkują w świecie gier Escape. Jail Escape, bo właśnie o tej grze mowa, jest bardzo łątwa, nie powinna zając więcej jak kilka minut. Naszym zadaniem jest znalezienie kluczy, karteczki i młotka. Wszystk trzeba użyć. A na końcu wyjść z celi. Gierka banalna. Życze powodzenia.



videoulipo

Szerszej skali, bo obejmującej właściwie wszystkie dziedziny działalności artystycznej) toczy się do dzisiaj, choć mocno osłabł, posługując się wciąż tymi samymi pojęciami i koncepcjami i trudno powiedzieć, żeby był choćby trochę bliżej końca. Od lat 50 i 60, złotych czasów postmodernizmu, humanistyka niewiele poszła naprzód – nie dziwi więc, że i projektanci gier zaczęli sięgać po pomysły właśnie z tamtego okresu.

2009. Projektant Petri Purho, autor między innymi podbijającego festiwale niezależnych gier wideo „Crayon Physics”, niezobowiązująco bierze na warsztat koncepcję Cage’a. Tworzy zawierającą się w mikroskopijnej wagi kilku plikach małą aplikację „4 minutes and 33 seconds of Uniqueness”. Uruchomienie tej.

W swoim eksperymencie tak daleko, że zapomniał, że muzyka nie może istnieć bez warstwy estetycznej (do tej z kolei wymagana jest treść), to zarówno Purho i Juul doskonale zdają sobie sprawę, że grami rządzą inne zasady i to, co je określa to ścisła i metodyczna mechanika. I z uwzględnieniem tego, niejako cofając się do korzeni, należy budować – jak najbardziej możliwy – świat gier jako sztuki.

” 4 minutes and 33 seconds of Uniqueness” – blog “Kloonigames” Petriego Purho
“4:32″ – blog “The Ludologist” Jespera Juula

girl-with-brown-eyes.blog.pl

- gra wszechczasów ;P 2002-07-31 01:05:08

Pamiętacie swój pierwszy kontakt z komputerem ? Kiedy byłam młodsza komputer był dla mnie nieodgadnioną maszyną, symbolem bogactwa, czymś magicznym… Pamiętam te wieczorne wyprawy do firmy w której pracuje mój tata, on musiał coś załatwić ja siadałam przy jednym z biurowych komputerów i pochłaniał mnie świat gier… Gier najzwyklejszych, najbardziej prymitywnych, jednakże jaki one miały magnes w sobie… Dzisiaj spędziłam już ponad godzinę grając w jedną z nich, moją ulubioną – Supaplexa. Rodzice wrócili do domu i śmiali się ze mnie, siedziałam bowiem przy moim domowym komputerze, a na kolanach miałam laptopa [na nim też eksperymentowałam, pamiętam jak mama.