O czym chcesz poczytać na blogach?

Sutra

Omniteizm - Czyli Prawda Obiawiona

Wiele.

Szczegóły wpisu

Komentarze:
(2) Pokaż komentarze do wpisu „Sutra Dwudziestadruga”
Tagi:
brak
Autor(ka):
plugawabestia
Czas publikacji:
środa, 13 lipca 2011 20:24

Opcje

  • Przejdź do wpisu „Sutra Dwudziestadruga”
  • Dodaj komentarz do wpisu „Sutra Dwudziestadruga” i/lub któregoś z (2) komentarzy
  • Sutra Dwudziestapierwsza

    Oto zaginiona sutra nikt nie zna jej brzmienia ale ponoć mówiła o muflonach

  • niewiadoma // way to heaven...

    - a co wciąż zabijamy.
    Wraca do Boga, w jego ręce.
    A on czeka.
    I w pewnym momencie znów udaje, że nie zauważa, że coś przecieka mu przez palce.
    Więc po co ból, po co strach?
    Wiesz, ile warty jesteś.
    Ile warty jest każdy z nas.
    Kochaj. Kochaj przede wszystkim siebie.
    Kochaj po cichu, by w końcu oddać tą miłość komuś innemu.
    Ale nie kochaj kogoś, kochając samego siebie.
    Nie.
    Nie możesz kochać wewnętrznego dupka, kiedy kochasz Aniołka.
    Nie.

    "Jeżeli jutra nie ma
    ja nie przestaje śpiewać
    To moja sutra serca..
    Wyciszam sie
    W wodzie umarłam dawno
    teraz opadam na dno
    pozwalam sobie zniknąć
    Po prostu brzmię"

    Usłysz wołanie gwiazd.
    Spójrz w nie i zdaj sobie sprawę, że są Twoimi przyjaciółmi.
    Usłysz wołanie serca.
    Poczuj je i nigdy nie lekceważ, bo to ono kocha Ciebie - najpełniej.
    A ja wciąż opadam.
    Najpierw oświetlona mętnymi promieniami słońca.
    Spójrz jak pięknie faluje ma sukienka pod wodą.
    Spójrz - czy nie wyglądam pięknie z włosami tulonymi przez wodę?
    Ona mnie chce.
    Ona mnie.

    samiutka blog

    Takie wyrabistego koncertu bo jak wiemy pogoda byla hujowa.jakby ktos nie wiedzial byl to koncert mojego kochanego zespolu "sistars".Bylo wyjebiscie oprocz tego,ze nie znalazlam kogos kogo szukalam...:| no ale nie wazne...gdy wyszly na scene wszyscy krzyczelismy "sutra"!ale one powiedzialy,ze nie....nie bedzie sutry:P
    to wszyscy buuuuuuuu:D no ale sutre zostawily nam na koniec....ja prawie ryczalam ze szczescia:)nie wierzylam do konca,ze je widzialam naprawde....dalej nie wierze:)) bylam taka szczesliwa:)):):):):):):):) i banan z ryja mi nie zchodzil .stalam w srodku wiec wszystko eleganco widzialam:D najbardziej mi sie podobalo jak spiewalismy "spadaj" i oczywiscie "sutra":)
    spotkalam i widzialam full znajomych a poszlam tam tylko dlatego,ze jestem zajebiscie uparta jak czegos chce(ktos tu powinien mi byc za to wdzieczny...:*)
    szkoda ze moja psorka od polskiego widziala nas w stanie wskazujacym...ale akurat na koncert bylam trzezwa juz:) bo przyjechaly dopiero.

    darjolka.blog.pl



    No i ten plan obowiązywał codziennie.Oprucz tego byliśmy w parku niespodzianek w ustroniu .I tam chodziły rużne zwierzęta które jadły ci z ręki itp.Byłam w wiśle,w czechach na zakupach,i na festynie w jaworzynce.2 sierpnia (wczoraj)właśnie wróciłam z tego obozu.A ostatnieho dnia niebyło ciszy i pani pozwolila nam spac u siebie w pokojach.U nas w pokoju spała dodadkowo wika i aga.Jak juz wróciłam to kupiłam se moją ulubioną gazetke W.I.T.C.H.No i to na tyle o obozie i wczorajszym dniu.Papa

    2004-08-03 16:13:01 skomentuj (0)


    Sistars sutra
    Sutra


    Ohhh ohhh ohhh Ohhhh
    Nie napiszę o miłości
    Kolejnej piosenki

    Miłość sama we mnie śpiewać ma
    Nie chcę prosić o zbyt wiele
    Nic mi dziś nie potrzeba
    Doceniam to z natury mam
    Wiem jedno, że dostałam wiecej niż
    Udźwignąć sama zdołam więc
    Wysyłam trochę ciepła
    Swego głosu, swego serca ahhh

    Ref:
    Jeżeli jutra nie ma
    ja nie przestaje śpiewać To moja sutra serca..
    Wyciszam sie
    W wodzie umarłam dawno
    teraz opadam na dno
    pozwalam.

    (NIE)POKOJE

    – tak, aby pasażerowie mogli swobodnie się widzieć i rozmawiać. Nie był większy od Caddilaca, a mieścił 15 osób plus kierowcę.

    Mikrobus dla Nowego Jorku, proj. Van Ginkel Assoc. 1972

    Mikrobus dla Nowego Jorku, proj. Van Ginkel Assoc. 1972

    Włoscy projektanci (Mario i Dario Bellini, Fancesco Binfare, Giorgio Origlia) poszli nawet dalej. Ich Kar-a-sutra to Sodoma i Gomora na kółkach – wystarczy spojrzeć na schematy możliwości użytkowania pokładu. Niewątpliwe jest to twórcze podejście do projektu samochodu, pytanie czemu się nie przyjęło? Częściowo odpowiadają na to sami autorzy: Jaki kierowca mógłby skupić się na prowadzeniu tego ziemskiego raju?  Zobacz projekt na stronie Mario Belliniego.

    Kar'a'sutra - schematy użytkowania, proj. Marco Bellinni 1972

    pocztowki z podrozy

    Wzgorza ponad klasztorem cale pokryte byly flagami modlitewnymi

    DEGE (Derge)

    Historycznie Dege stanowilo centrum ‘Krolestwa Dege’, przez wieki niezaleznego od rzadu tybetanskiego w Lhasie, i bylo jednym z wazniejszych centrow kultury tybetanskiej. Dzis, stosunkowo nowoczesne w swoim charakterze i w znacznej mierze zamieszkane przez Chinczykow, miasto slynne jest glownie ze wzgledu na znajdujacy sie tutaj 3-pietrowy budynek tradycyjnej tybetanskiej drukarni sutr.

    Dege jest popularne wsrod chinskich turystow, to glownie dla nich w centrum miasta buduje sie kilka nowych, stosunkowo luksusowych hoteli.

    Swiatynia Gengqing i drukarnia sutr (religijnych buddyjskich ksiag) skontruowana w polowie XVIII wieku. Po 1951 i wkroczeniu Chinskiej Armii budynek przeksztalcony zostal tymczasowo w szpital, uniknal jednak zniszczenia podczas rewolucji Kulturalnej dzieki osobistej ingerencji owczesnego premiera Zhou Enlai. Drukarnia ponownie rozpoczela prace w 1979r stosujac.

    Oczy: Wrota Duszy

    Jedziemy... czymś musialam sie pochwalić heh aa i kupiłam sobie nowe buty ;) hahaha i zgadnijcie..no własnie nie podobają mi sie już :P ale co tam przezyje...najwzniejsze że jedziemyy (jupi) 17 sierpnia...jeszcze kawał czasu ale ja juz nie moge sie doczekać :D buźka ludzie...ciesze sie z tego i tamtgo eeeeee z wszystkiego....boshe śpiewać mi sie chce:P heh pozdrawaiam aa no jeden dzisiejszy incydent bo juz mnie te laski zaczynają drażnić...stritowce nie posyłać mojmu Krzysiowi takich stronek bo bedziecei furgac jak was dorwe!!!!!!!!!!! no to tyle :) pa
    2004-06-03 23:01:50 skomentuj (5)


    sutra serca
    Jezeli jutra nie ma..ja nie przestaje śpiewać...to moja sutra serca..WYCISZAM SIE...


    to tylko nie cale dwa dni..wysylam troche ciepła...


    ogolnie luz blus nudno jak po chuj heh..pozdrawiam..SZCZESLIWA..troche inna..nie wyszlo:(..ale wszystko przed..:)

    2004-06-11 23:09:19 skomentuj (16)