O czym chcesz poczytać na blogach?

Stihl

czekamnacos.blog

Nas próbowano zrównać. Rano okazało się, że trąba powietrzna pustosząca wcześniej Opolskie i Śląsk, wytyczała sobie ścieżkę jakieś 3 km od nas. Szczęsliwi że nas ominęło, łączyliśmy się w cierpieniu z poszkodowanymi (70 domów bez dachów), oglądaliśmy relacje na żywo z obrzeży miasta i wieczorem....piliśmy wódkę z kolegą ze sztabu kryzysowego, załatwiającego jeszcze telefonicznie na prośbę pani prezydent przenośne wucety.
W poniedziałek przypadkiem okazało się, że teściowej zmiotło pół lasu. Może zostane drwalem,...może mi kupią śliczną pomarańczową piłę stihl mechaniczną?

skomentuj (1)

Majaczenia głupiego je-lenia. 2008-08-29 12:33:22

Grzyby jak dreszcze na deszczu, jak wierzby płaczące na łące, jak słowo za słowem się plącze, to i tamto i także... zęby jak tynk wbity zbity, pies jak kiełbasa zgryziona, seks jak seks, już nie ma, a niby jeszcze jest. Życie, życie czas już zacząć, bo wieczne nie będzie, nie pociągnie trwania w nieskończoność zaraz. Muzyka trwa we mnie i jak woda w wannie falą się chybocze - to mnie unosi, to jej nie.

Blog aniolek1295

2007-05-21 Dziś do naszej klasy doszedł jakiś Darek Kottys. Z wielką radością przyjął go... Nikt! On jest takim glupkiem, że nie wiem. Zobaczymy jaki będzie potem...! 
                                 (Mam nadzieje, że do VI klasy nie będzie z nami chodzić)

Komentarzy: 1 2007-05-20

19. maja ( tj. sobota) jak już wcześniej wspominałam odbywały się zawody piłki nożnej. Nasza klasa zajeła IV miejsce..., ale i tak dobrze, bo głupia klasa Va zajeła ostatnie miejsce (dobrze im tak). Jko nagrodę każda drużyna dostała długopisy ,,stihl,,i obrzydliwe karmelki. Bleeeeeeee... ( ta szkoła tak się na nas wypłaca, że słów.

CHŁOPAK Z SUWAŁK W WARSZAWSKIEJ AGENCJI REKLAMOWEJ

  • Skocz do kalendarza
  • Skocz do wyszukiwarki
  • Skocz do kategorii
  • Skocz do tagów
  • Skocz do listy autorów
  • Skocz do listy ostatnich wpisów
  • Skocz do zakładek

CHŁOPAK Z SUWAŁK W WARSZAWSKIEJ AGENCJI REKLAMOWEJ

Na Warszawę, korporacje i ludzi w garniturach można narzekać. Można też ich kochać. Albo można na im się przyglądać. W gumiakach na nogach.

Wpisy

  • wtorek, 20 marca 2012
    • PROPONUJĘ POWOŁANIE KOMISJI ZAJMUJĄCEJ SIĘ KOMISJĄ ETYKI REKLAMY

      Old Spice im się nie podoba. Stihl im się nie podoba.

      Hmmmm.... Jeśli kiedyś będę producentem piwa i kupię sobie Browary Tyskie, od razu wyślę anonima do Komisji Etyki Reklamy, skarżąc na seksistowskie/nieetyczne/steoretypowe reklamy.

Literalnie

Realizacja tego zamysłu zaś staje się kluczem do artystycznej klęski reżysera-wystarczająco spektakularnej nawet jak na największą premierę roku.

Skolimowski, pragnąc powodować u widza psychiczny wstrząs wiedzie swój film w rejony groteski, a czasem skrajnego wręcz kiczu. Nie brakuje również… braku elementarnej logiki zachowań bohatera. Potrafi on jeść z głodu mrówki i korę, wypijać mleko z piersi napotkanej kobiety, nie zauważa jednak torby z zakupami, leżącej kilka metrów od niego. W bodaj najbardziej kuriozalnej scenie filmu zaś Arab morduje polskiego drwala piłą marki Stihl (nagroda za najbardziej bezczelny product placement roku). To nie jest komedia.

Twórca Wrzasku podąża popularnym we współczesnym kinie artystycznym nurtem gloryfikacji milczenia (kwestie bohaterów ograniczone do absolutnego minimum), monotonii tempa i wydarzeń, wyznaczonym przez takie obrazy jak choćby Słoń G.van Santa z 2003 r. We wspomnianym dziele jednakże wszystkie poruszane wątki łączą się w finale w spójną całość, w pełni ukazując sens wizji reżysera; milczenie zaś jest tam rzeczywiście o wiele bardziej dobitne od słów. U Skolimowskiego zaś brak.