O czym chcesz poczytać na blogach?

Stare gry

Stare gry

Gier, nie miały wypasionej oprawy wizualnej, ani jakiś niespotykanych rozwiązań fabularnych, a wręcz zupełnie ich nie miały. Bez względu na to wspaniale potrafiły przykuć nas na setki dni zabawy i co najważniejsze naprawdę relaksowały i czasami ponadto uczyły logicznego myślenia.

Czy teraźniejsze produkcje, są grywalniejsze niż stare gry? No cóż, z przekonaniem tak, gdyż dawniej, jak już napisałem nie było ani takiej oprawy, ani tych wszelkich smaczków do których teraz posiadamy dostęp przy najnowszych tytułach w branży gier komputerowych i telewizyjnych. Stare gry dawały graczom przede wszystkim rewelacyjną zabawę jak np. Mario Bros i mimo, że obecnie wracamy do nich, jednak nie jest to, to samo co najnowsze hity.

Mimo to i tak znajdą się ignoranci, którzy nie potrafią docenić tego, co mamy i zawsze mówią, że dawniej gry były bardziej przyjemne, a.

Erpegion

Zobaczyć coś takiego na własne oczy. Kto wie może się uda. Trzeba tylko pojechać do USA, Gujany Francuskiej albo do Kazachstanu żeby móc to obejrzeć. Ale najbliższy kosmodrom jest chyba w Plesiecku/Rosja.W ogóle ostatnio siedzę w kosmicznych klimatach. Ogladam wspaniały moim zdaniem serial "Battlestar Galactica". Zaczytuję się podręcznikami do gry fabularnej "Gasnące Słońća" oraz podziwiam zdjęcia (codziennie inne z obszernym opisem) na stronie:Astronomy Picture of the Day. 

Coś pięknego...

00:22, erpegion.
Animce i kreskówki PL
Mangi po angielsku
Moi znajomi w sieci
214 dni temu
Isiak's photostream
Jacek
Oris
Oceny blogów
OWB
Rygorystyczne oceny blogów
Pełne wersje gier
Dużo gier
Pełne i stare gry
Pełne wersje sporo nowych

Tomiga Blog

W tle.

Mechanika

To co budzi mój największy podziw w tej produkcji to różnorodność z jaką mamy do czynienia w trakcie rozgrywki. Przyznam, że nie kojarzę gry, która łączyła by tak wiele elementów z różnych gatunków. Mam więc tutaj i skradankę, i typową platformówkę, nieco zagadek logicznych zarówno zwykłych jak i przestrzennych, grę zręcznościową z elementami walki (zarówno przy.

Imersja, zaangażowanie, narracja czy wywoływanie wyższych emocji to elementy, w których gry dzisiaj zaszły zdecydowanie dalej.  Przypadek ten pokazuje więc, aby z ostrożnością podchodzić do takich deklaracji jak “stare gry były lepsze…” być może w niektórych elementach ale inne wyewoluowały na niedostępne kiedyś poziomy.

Podsumowując BG&E to naprawdę bardzo dobra produkcja, świetnie zaprojektowana, z interesującą tematyką i fabułą oraz różnorodną mechaniką. Warto ją znać i mieć nadzieję, że pojawi się kiedyś jej kontynuacja, gdyż z chęcią zobaczyłbym jak taka gra wyglądała by zaadaptowana do dzisiejszych standardów.

Imersja, zaangażowanie, narracja czy wywoływanie wyższych emocji to elementy, w których gry dzisiaj zaszły zdecydowanie dalej.  Przypadek ten pokazuje więc, aby z ostrożnością podchodzić do takich deklaracji jak “stare gry były lepsze…” być może w niektórych elementach ale inne wyewoluowały na niedostępne kiedyś poziomy.

Podsumowując BG&E to naprawdę bardzo dobra produkcja,.

Płynne wnętrzności

Że Wszechświat ma przyczynę w Bogu (a jednocześnie np. Wielkim Wybuchu), a Bóg nie ma przyczyny. Ostatecznie: podejmowanie tego tematu w obrębie dyskusji ateistów z teistami jest interesujące, natomiast raczej bezowocne pod kątem zmiany stanowiska “mocnego” ateisty albo teisty; teista bowiem może odwołać się do odwiecznego Boga, który nie jest przedmiotem badań naukowych i basta, ateista zaś (ale w sumie także teista) może ukrócić rozmowę pokazując, że.

  • Gry

    • Home of the Underdogs
    • Niby trudna gierka
    • Starcraft 2
    • Stare Gry
    • Virtual NES
    • Wiedźmin
  • Inne blogi

    • Ateizm na wesoło
    • Zsieci.net

Prosumpcja

O martwych prostytutkach w bagażniku i swoich ośmiu martwych żonach. Obcowanie z tymi żartami wymaga dużej dozy dystansu, ale warto się na niego zdobyć, aby smakować naprawdę przedniej jakości humor Programujących Małp. Uśmiech wywołują także niedoszli pracownicy GameaVasion, tacy jak np. John Romero, który proponuje Lerrity’emu wydanie rewolucyjnej gry “The Room”, w którym kierujemy postacią z perspektywy pierwszej osoby. Big T. stwierdza jednak, że nie byłoby to zbyt opłacalne. Podobnych żartów, z udziałem innych kultowych gier, jest w Code Monkeys o wiele więcej.

Najważniejsze i najbardziej charakterystyczne dla tego serialu jest jego oprawa graficzna. Wszystkie postacie i tło są.

At 8:43 pm and is filed under Dobrodziejstwa Sieci, Filmy i seriale, Muzyka, TV. You can subscribe via RSS 2.0 feed to this post's comments.

Tagi: 8-bit, Bob Ostertag, Code Monkeys, darmowe, elektronika, G4, komedia, kompozytorzy, komputery, konsole, kreskówki, kultura, mały zielony ludzik na okładce, Muzyka, recenzje, serial, seriale animowane, stare gry, TV, w00t, woot, śmieszne

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

7 komentarzy w dniu “8-bitu czar”