O czym chcesz poczytać na blogach?

Spyder 3

...::Pocztówki zza krawędzi::...

jimmy dean

odszedł za szybko za wcześnie; moj ideał; gdyby nie on nie byłoby Briana Kinney; nie byłoby Jima M. czy Kurta; nie byloby milionów buntowników co spalają się w narkotychach, seksie i niebezpieczenstwie zycia; dziekuje Ci jimmy ze dales nam wzor jak zyc i jak umrzec


histeryczny performance, nieprzystawalnosc do epoki i czasu; tak jak Zbyszek Cybulski, niepokoj, szalestwo i kompletne niedookreslenie; mial tylko 24 lata; a wzrok starca; żyj szybko umrzyj młodo zostaw po sobie przystojne zwłoki


srebrne porsche 550 spyder z wymalowanym "130" na masce i drzwiach; kochałeś go, prawda?

poniedziałek, 11 czerwca 2007
wlasnie tak
wlasnie taka bransoletke chcialbym miec - z porcelanek, przyszytych do welnianego paska; bedzie trzeba poszukac na Dominiku...




12:50, aleksandreo , galeria
Link Komentarze (3) »
poprzednie
1 , 2 , 3 , 4 , 5 ... 11
następne

Blog nano123

Posteriore, czyli "wzdłużny tylny" i odnosił się do sposobu montowania silnika w nadwoziu. W marcu 1974 roku rozpoczęła się seryjna produkcja. Lecz początkowo silnik przejęto z modelu Miura i oznaczono Countach LP400. Liczba 400 oznaczała, że pojemność skokowa, umieszczonego centralnie silnika wynosiła niecałe 4,0 l. (dokładnie 3929 cm3). Miał on problem z rozwinięciem podawanej mocy 375 KM, co powodowało, że auto nie uzyskiwało deklarowanej przez producenta prędkości 300 km/h i klienci musieli się zadowolić prędkością maksymalną o 10 km/h mniejszą.
W 1978 roku pokazano ulepszoną wersję o nazwie LP400S. Zastosowano w nim szersze opony, zmieniono zawieszenie a.
Diablo GT
2000-2009
Diablo Millenium Roadster
Diablo GTR
Diablo VT 6.0
Diablo VT 6.0 Special Edition
Murciélago
Gallardo
Murciélago 40th Anniversary
Murciélago R-GT
Murciélago Roadster
Gallardo Concept S
Gallardo SE
Gallardo MY2006
Gallardo Spyder
Miura Concept
Murciélago LP640
Gallardo Nera
Murciélago LP640 Versace
Murciélago LP640 Roadster
Lamborghini Gallardo Superleggera 

http://www.lamborghini.com/ - ofocialna strona lamborghini

Oahu Drift Fast & Furious - Onet.pl Blog

Części z nierdzewnej stali i aluminium a do dzieła dołożyła się między innymi firma Koni z najwyższej klasy amortyzatorami. Po wyłożeniu odpowiedniej sumy dostaniemy jeszcze więcej technologii z Formuły 1 w postaci specjalnych zbiorników paliwa (oba z tyłu, jeden po prawej stronie podwozia, drugi po lewej). Układ hamulcowy (z przodu 356-milimetrowe tarcze, z tyłu 330) z regulacją balansu w standardzie.

>>> Speed No Limit :) Spyker Spyder

Nie brakuje mu urody i uroku, którymi z powodzeniem może czarować wszystkich dookoła, ale też i ulotnych niedoskonałości, których winowajcy nie sposób jednoznacznie wskazać gubiąc się między wrażeniem dysproporcji a detalami stylistycznymi. Znajdziemy tu potężne, wypolerowane na błysk, aluminiowe wloty powietrza, masywne.

oahudriftfastandfuriouspl blog

Tdu, cars

oahudriftfastandfuriouspl 2009-08-09 14:34:22
skomentuj (0)


Part 67. Inny wymiar

Naleciała mnie ochota, no coś oryginalnego. Może auto ? W zamian za zniszczonego Buicka ? Czemu nie. I tak się stałam szczęśliwą posiadaczką Spykera 8C Spyder T. Oczywiście bez daszka :) Ciekawe auto. Ale wyje jak potępione bestie ze stali. No cóż, turbina. Dzięki niej wyciąga ponad 350 km/h. Jest stosunkowo lekki, coś około 1400 kg, wnętrze to skóra i chrom. Jest bardzo czuły na wyboje na drodze. Ale lekko się prowadzi, czasami aż za lekko. Cóż, trzeba do niego się przyzwyczaić. A ładny nie jest, niektórzy mówią na niego rozdeptana żaba :)