Spływ dunajcem

nasza córunia nadunia : ) - Onet.pl Blog

Fototapetka w naszym góralskim lokum   , ale plaża i morze są!

Jednak realne widoczki były też niczego sobie:

To widoczek z auta na Dunajec. Stwierdziliśmy, ze to jest to!

Zamek w Niedzicy nad Dunajcem.

I tatulek z Nadulką na tle Zamku.

Zakwaterowaliśmy się w domku gdzie Nadi mogła nawiązac kilka nowych przyjażni... :

Z póltorarocznym (starszym o 1 dzień!) góralkiem Sylwestrem...

Wyjazd był jak najbardziej udany, choc musieliśmy wrócic dzień wcześniej bo Nadka podłapała bakcylka. Ale bawiliśmy się nieźle: śnieżne bitwy, sanki, bałwanki, wypady na Słowację, piękne widoczki... Planujemy tam jechac latem bo też może byc nieźle (spływ Dunajcem, opalanko, kąpiele, wycieczki   )

Zobaczymy jak to będzie. Póki co nasyciliśmy się wreszcze zimą i wróciliśmy z nowym powerkiem do życia w mieście, które może nie jest tak atrakcyjne jak Niedzickie tereny, ale przynajmniej do sklepu nie.

Blog Librusa

Piątek... trzynastego sierpnia dwa tysiące dziesiątego roku...
Po nieprzyjemnej wymianie zdań wczoraj Druga Połówka udała się do swojego domu wcześniej niż było to zaplanowane. W związku z tym spontanicznie dzisiaj wybrałem się na spływ Dunajcem, który to planowaliśmy wspólnie od kilku dni. To było to, czego mi brakowało! :) Pogoda dopisała: było słonecznie i upalnie. Był to spływ pasywny, czyli bez interwencji turystów. Zdecydowanie wolałbym jego aktywną formę, czyli kajak, ponton lub kanadykę... :P

tak...na zawsze prawda?

wszystko co dobre, szybko się kończy...

Miśku, dziękuję Ci za ten czas w Pieniach, za każdy gest, za każde słowo, za herbatkę, rzodkiewkę, za Trzy Korony i Sokolicę, za spływ Dunajcem, za to że rano jak się wyspałeś mi to oznajmiałeś, za to że jak chciałam iść na miasto to poszedłeś ze mną-choć i tak nic tam nie było, za turlanie się w Wąwozie Homole, za kota bez ręki, za 12 stopni w łazience, za drabinki i barierki w górach (uwielbiam.

sasanka16 | Just another WordPress.com site

Sokolica (747m. n.p.m.) z racji swojego położenia posiada jednorazową panoramę. Ostra, stercząca prawie pionowo ściana, a pod nią Przełom Dunajca. Można obserwować nie tylko góry, lasy i rzekę, ale także tratwy z turystami przybyłymi na popularny spływ Dunajcem.

"...A ja nie chciałabym tak po prostu, po prostu przeminąć..."

Tak koło 18:00 mieliśmy spotkac się z nimi koło studni i iść na disco do Metra w rynku,ale pozwolili nam wejśc dopiero o 19 więc poszliśmy na lody do myszki!!!W Metro było zajebiście:]Ale mogliśmy byc tylko godzinkę:(
Wtorek:
Wycieczka!!!!!Pojechalismy na spływ Dunajcem i do Oświęcimia!Potem do schroniska gdzie spaliśmy (w Lanckoronie) dojechaliśmy koło 22.00,potem była kolacyjka która same z dziewczynkami przygotowywałysmy i dyskoteka do 2.00:] Koło 3.00 poszłysmy spac a o 5:00 już wstawaliśmy:]