O czym chcesz poczytać na blogach?

Space invaders

nie jest dobrze

Poprawkę na powyższy osąd można wziąć w przypadku wspomnianych treningów w postaci minigierek, które wciąż są równie zwariowane co wcześniej. Gdzie im tam wprawdzie do bitew morskich, wariacji na temat Space Invaders, nie ma nawet kultowych kręgli. Ale i tak nie jest źle – tłuczemy talerze, gramy bombą zamiast piłki, w pokera czy biegamy po korcie, zbierając… kurze jaja. Co więcej, nie trzeba odblokowywać żadnej z tych minigierek, wszystkie są dostępne z.

PSP Playstation Portable Gry na psp Programy Dodatki Tapetki

1.5) Super MArio Bros (psp v.1.5) Szachy 1.5 chłopak i jego pies Acno's Energizer AOTM Mod - FF7 Edition ASTC v1.0 Beta ATOM Mod - Space Invaders Attack Of The Mutant - Star Wars Mod Statki Bomberman Clone Breakout PSPRadio PSP Budzik PSP-OSS (tak jak by windows)

Alone in the city

Spokój i grób Ryśka... No i piwo oczywiście... Tak, zaraz zacznę narzekać, to niemalże pewne... Zacznę narzekać a to zburzy moją cudowną ścianę, zmyje ze mnie makijaż człowieka od początku do końca szczęśliwego... zatem...
"Come on, let's go Space Truckin'" jak wykrzykują chóralnie mr. Coverdale & Hughes...

sacredheart
2003-02-13 16:03:23
skomentuj (0)


"Nie wierzę w miłość..."
Ci którzy kochają i są kochani mają swe święto...już dziś. Krzyżyk na ich.Masz u mnie piwo Iggy...

Bilans dzisiejszego dnia to :
- Angaż w zespole Iscariota (dość ważna rzecz bo to starsi i doświadczeni muzycy). Teraz będę musiał się wyjątkowo wysilić, by prowadzić dwie kapele.
- Trzy nowe kawałki z Invadersami (coś mi się wydaje, że tworzymy najzdolniejszą spółkę autorską w nadwiślańskim kraju)"Goodnight Mr. Myers" (rozbudowany, lekko progresywny thrasher), "Blackheart" (wyciskająca łzy ballada) i "Fuel For My Heart" (dość ostry, lecz boleśnie.

Charibo’s Devlog

(z główną klasą, paroma callbackami typu OnUpdate i OnRender, głównie pustymi), który to następnie wypełniałem według dokumentacji i przygodnie znalezionych w Internecie kursów, kiedy było trzeba. Różne rzeczy testowałem, napisałem prosty klon Space Invaders. Co mnie szczególnie zaintrygowało w pisaniu w XNA jest to, iż jest to całkiem kompletny silnik – obsługa inputu zrobiona jest tak jak sobie to wyobrażałem(GamePad.GetState(Player.One).Get…), dźwiękiem, zarządzaniem zasobami które.

      Blending – trochę zaMieszania.
    • Podstawy oświetlenia.
    • Staje się jasność – implementacja modeli oświetlenia.
  • Screeny
    • Drugie intro 4k
    • Futro i trawa
    • Pierwsze 4k
    • Screen Space Ambient Occlusion