O czym chcesz poczytać na blogach?

Showtime tv

Boxeo. Bokserski serwis video. Boks TV


Glen Johnson – I am a fighter

4 06 2011

Materiał telewizji Showtime ukazujący historię Glena Johnsona w kontekście jego najbliższej walki z Carlem.

  • Katalog MZSP
  • Katalog SEO
  • Katalog stron Blueweb
  • Katalog.Mistrzu.com
  • Kataloog.info
  • SEO Katalog

Najpopularniejsze tagi

abraham adamek alexander arreola barrera boks briggs cotto diaz froch gołota green haye hbo hopkins johnson jones jr judah kessler khan kliczko ko lewis lopez maidana margarito marquez martinez mayweather jr mosley nokaut ortiz pacquiao pascal proksa reklama solis sosnowski super six trening tua tyson ward williams włodarczyk


h. // no soul to sell

- tu nie żałujemy - niech będą 2 godziny (np wspomniane wstawienie dla mnie ryżu na gaz, strasznie czasochłonne). Godzinę poświęćmy też na (codzienne w naszym schemacie) pranie. Godzina na czynności losowe (na przykład odśnieżanie). W moim teoretycznym planie dnia wycięte zostaje 10 godzin. Moja stara* twierdzi, że nie ma ani chwili dla siebie. Nie czyta, chyba że program w tv. Nie ma zainteresowań, chyba że uważa za ciekawe odkurzanie. Mam ochotę spytać - więc czym się ona [chociażby przez pozostałą część dnia] zajmuje? Całe życie spędza na prowadzeniu domu, tak, że nie jest w stanie wygospodarować ani kwadransa dla siebie? Oto więc przykład jednej z tysięcy pszczółek z poprzedniego wpisu, która nigdy nie opuści swojego ula.

.Moja koleżanką, nie będzie nikim ponad swoją funkcję.

Fajnie byłoby mieć prawo jazdy na motor i wbrew pozorom nie wymyśliłem tego wczoraj. Z jednej strony szkoda, że przy pierwszym kursie nie zapisałem się od razu na A+B, jedna literka kosztuje teraz kilkukrotnie więcej, dopłacało się do pakietu za pierwszym, ale da się uznać, że to taki niby mój cel będzie. Nie żebym się interesował bardziej motorami niż samochodami, skądże znowu, ale są po prostu fajne.

Komentuj (0)

Tweet



595

Link :: 29.12.2010 :: 11:01
Should we go out later
Showtime for strangers

Komentuj (8)

ღஜ takie o ... ღஜ - Onet.pl Blog

Martynka :) kurcze... powtorze sie po raz kolejny :p z nia to sie prze swietnie gada :)nie wiem czy Ona lubi ze mna rozmawiac ale ja z nia bardzo :). Co tam jeszcze sie dzialo hmm... wypozyczylismy sobie kluczyk od ochroniarzy zeby miec dostep do sali z plazma :D ale wpadlismy na lepszy pomysl :p czemu by tak nie przeniesc plazmy na sale :D i slowo cialem sie stalo ;) laptopa w nocy podpielem pod tv i mozna bylo ogladac ;) i tak jakos noc szybko zleciala ;) co poniektorzy nie wytrzymali i troszke im sie zdrzemlo ale ja bylem twardy i nie dalem sie ^^ nad ranem dzwonil tylko jeszcze jakis zboczek ktory chcial gadac tylko z kobietami :D i w pewnym momencie troche go podpuscilem bo zmienilem glos :D bylo wesolo ;) co jeszcze <mysli> rano robilem za budzik :) i w zasadzie to tyle z.
 Blog Roku 2007

Copyright 1996-2012 Grupa Onet.pl SA (system)
J4n3k(treść i ilustracje);
 

Dziekuje, ze jestes ze mna! Dzieki temu wiem, ze zyje!!:*

Jest na takich imprezach...zmieniaja sie tylko ludzie i miejscowki...klimat i ranny zwis zawsze jest taki sam...no to ok...jak juz zaczolem to opisze(nie wszystko...) to co sie stalo pamietnej nocy z 31 XII 2003 na 1 I 2004...godzina 18 - ladujemy sie na PuKaeS-a;)...30 min drogi...15 na piechte...i jest nasz przybytek dobroci na jedna noc...ladnie pzywitalismy i pozegnalismy sie z rodzicami...SHOWTIME...zaczelo sie...bez komentarza...do 00:00 duzo sie stalo...zreszta w nowym roku tez:/...ale idzmy dalej...bylo jakies 20 osob... poogladalismy TV, polazilismy wokolo domu, poblaznowalismy w jadalni i wiele innych milych i niemilych emocji...JEST...witamy nowy rok...wyleglismy wszyscy przed dom i zaczolo sie nasze witanie...oczywiscie zyczenia, buziaki, darcie ryja na pol wioski i strzelanie petardami...powrot do domku...zastajemy "pusty" stol:/...1,5h suszy...i kolejne kilka godzin przemija pod znakiem lepszych i duzo gorszych.