O czym chcesz poczytać na blogach?

Shane west

Mój Bloooooooooooogasek :)

Kiedy się śmiejesz, nikt nie widzi twojej radości...
Ale weź tylko pierdnij...

No cóż.... chyba nic już nie muszę pisać









PS. U mnie nawet ok. Troche mi sie nudzi, ale jutro bedzie fajny dzień :) 
Najpierw warsztaty dziennikarskie... a potem... to już zostawie dla siebie :) ;P

Komentarzy: 2 Paru przystojniaczków :) 2006-03-14 Laseczki, który Wam sie najbardziej podoba?
Shane.Przygotowuje materiały na korki dla kolegi :/
Poza tym nudyyy... za chwilę maraton seriali... kolacja, spać, buda.... itd. do nastepnego weekendu :) Mam nadzieje ze blog sie rozkreci. Bede zamieszczala tu jakies tapetki, artykuly i zdjecia :) Bedzie dobrze :) Pozdro 4all Komentarzy: 2 Heej :) WItam wszystkich i zapraszam do czytania :) 2006-03-13 To mój pierwszy osobisty blog. Prowadziłam kiedyś z najlepszą przyjaciółką blog o przystojnym aktorze o imieniu Shane West! ;) Blogiem zajmuje sie teraz tylko Ola. Przy okazji zapraszam:

aaparatka blog

Dość... czasami nie rozumiem samej siebie. Z tego wszystkiego można wysnuć jeden wniosek:
...jestem po prostu dzika...

Ale ja mówie tylko o sobie i myśle tylko o sobie, czy ja jestem egoistką???

Powiem wprost: Dla wszytskich zabitych w Biesłanie ['] ['] ['] a ci idioci (czyt, terroryści) GO TO HELL !!!

Czyż on nie jest słodki:P Shane West:)
aaparatka 2004-09-10 17:05:14
skomentuj (5)


Don't worry, be happy... :(

Mam dość, mam dość, mam dość, mam dość, mam dość, mam dość, mam dość... nie wytrzymuje, nie panuje....trace kontrole..boże co się ze mną dzieje? Dzisiaj na francuskim myślałam że wszystko rozwale chciałam rzucić zeszytem krzyknąć gotowało.

Podstrona do www.em-blue-recenzje.blog.onet.pl - Onet.pl Blog

Horror, s-f, czyli wszystkie heh :P może oprócz wojennych i dokumentalnych chociaż i te zdarzają się fajne
Ulubiony reżyser: James Cameron, Peter Jackson
Ulubieni aktorzy: Leonardo DiCaprio, Ben Affleck, Shane West, James Marsden, Chris Pine, Robert Pattinson, Taylor Lautner
Ulubione aktorki: Charlize Theron, Sandra Bullock, Emma Watson, Mandy Moore, Lindsay Lohan, Kate Winslet,
Meg Ryan

asiunia18e.blog.interia.pl

''CHŁOPÓW''! PRZYZNAJE BEZ BICIA ZE ROZSZERZONY ZRĄBAŁAM  NA MAKSA.A JUTRO ANGIELSKI.ALE MAM NADZIEJE ZE TERAZ TO JUZ BEDZIE TYLKO Z GÓRKI.PRAGNĘ NAPISAC O FILMIE KTORY OSTATNIMI CZASY WYWARŁ NA MNIE OGROMNE WRAŻENIE.AZ SIE POPŁAKAŁAM A RZADKO MI SIE ZDARZA PŁAKAĆ NA FILMACH.TYM FILMEM JEST ''SZKOŁA UCZUĆ''ALBO ''A WALK TO REMEMBER''.NO KTO JAK KTO ALE SHANE WEST (LONDON CARTER) MIAŻDŻY SYSTEM .JEST BOSKI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!DOBRA SPADAM.POWODZENIA JUTRO DLA WSZYSTKICH ZIOMALI Z GÓRNEGO ŚLASKA. 

"...A ja nie chciałabym tak po prostu, po prostu przeminąć..."

Taty (to takie małe urozmaicenie):] Zostałyśmy z Kasią same w domku bo wszyscy gdzieś wyparowali na jekieś imprezy (ale już niedługo przyjdzie czas i na nas:D:D) Oglądałam setny raz "Szkołe Uczuć"!!!Jejku ja kocham ten film!!!A kto mnie nim zaraził??KIDDIE-USIA!!!!A teraz ja zarażam nim innych:D:D:D I będę to dalej robić bo film jest poprostu zajebisty!!!:D:D:D a ten Shane West to.....mmmmm......takie ciacho:D:D:D
Dla niezorietowanych poniżej zamieszczam jego fotkę:]



Prawda że jest boski??:]
Dziekuje Ci Kiddie!!!Bez Ciebie bym go nie obejżała!!:*:*:*
truskawkaa 2004-07-02 09:28:08
skomentuj (5)


Wakacje ,wakacje wakacje........... :]
Wygląd moich wakacji.

Herzlich Willkommen ... - bloog.pl

Jamie Sullivan (Mandy Moore)  
& Landon Carter (Shane West).
Film był emitowany w czwatrek (26 października 2006 r.)
o godzinie 21.35 w stacji TVN.