O czym chcesz poczytać na blogach?

Satisfaction

{prawie} wszystko jest abstrakcją geometryczną

Otóż to, jestem rozmyty. Czym się to objawia? Brak chęci i wytrwałości w nauce, ciągła ochota na fajki i co najgorsze CKLIWOŚCIĄ. Jestem pensjonarski jak nigdy i bezwiednie używam wysublimowanego słownictwa. Nie wypada nie wspomnieć o tym, że się zakochałem, ale to mało ważne. Prawda?

15.05.2005 :: 15:45
Komentuj (3)

Wiecie, co teraz zrobię? Zrobię coś, czego nie będę żałował, choć nie przyniesie mi to żadnych wymiernych efektów. Mianowicie odłożę wszystkie podręczniki, atlasy, tablice, opracowania i wezmę do ręki Cortazar’a. Co się będę...
17.05.2005 :: 23:10
Komentuj (3)

Push me
And then just touch me
Till I can get my satisfaction
Satisfaction, satisfaction, satisfaction, satisfaction
21.05.2005 :: 14:01
Komentuj (4)

Pozwólcie, że przedstawię:

Oto moja przyjaciółka - nikotyna.
22.05.2005 :: 17:52
Komentuj (7)

Piję wino, palę skręty z kolegami,
Wpadnij kiedyś poniszczyć się z nami.

/fisz/
28.05.2005 :: 23:36
Komentuj (2)

a o to wyniki dzisiejszego losowania twoich szczęśliwych literek:

K U R W A
31.05.2005 :: 16:03
Komentuj (7)


___________
2009

kocham Cię ;*

Mi źle
Na dnie serca zatapiam dzień
Ile takich okrętów jak ten zatopiłam czy wiesz
Pomóż mi a pokonam strach


jedyna piosenka tego zespołu którą naprawdę lubie....ma to coś...poza tym jak zwylke jest mi smutno...dzis tylko sms od niego...boshe pomimo tego cieszyłam sie z niego jak wariatka a to tylko zyczenia....tylko...jaka szkoda...no i co...nie pomaga mi terapiia typu :"nie myśl"...wspominam...serce mi czasem pęka z bólu...ryczę....ale teraz są świata wiec mam zajęcie i daje sobie radę.... jutro i pojutrze ostro baluję....może sie upiję...może wtedy zapomnę na chwilę....

skomentuj (18)




2004-04-13 14:36:58 >> :)

Push me
And then just touch me
Till I can get my satisfaction
Satisfaction, satisfaction, satisfaction, satisfaction...

byłam sobie na imprezie....było zajebiście....chyba widać na jakiej

skomentuj (12)




2004-04-17 12:28:28 >> ...odradzam sie...

...moje zycie nabiera tempa...chociaz jestem sama daję radę, w końcu nie jedna wiem, co znaczy słowo -bez kogos- powoli zaczynam sie odradzac...cholera poczuc to ciepło kogoś obok....poczuć smak...zapach...dotyk...chyba nie jest mi dane..rozsypanka z mysli jak zwykle obecna we mnie...jak bardzo chciałabym wszystko uporządkować...wyjaśnić....ja bardzo chciałabym zapomniec o tym co było i jest, zapomniec o samotności i wtulic sie w ciebie....czuje to ciepło ale narazie jest daleko ode mnie....czy.

Me, myself and I

Me more and more
about some useless information
supposed to fire my imagination?
I can't get no... oh no no no
hey hey hey! that's what I say

When I'm watching my TV
and that man comes on and tells me
how white my shirts can be
but he can't be a man cause he doesn't smoke
the same cigarrettes as me
I can't get no... oh no no no
hey hey hey! that's what I say

When I'm riding round the world
and I'm doing this and I'm signing that
and I'm trying to make some girl
who tells me baby better come back later next week
cause you see I'm on losing streak
I can't get no... oh no no no
hey hey hey, that's what I say

I can't get no, I can't get no
I can't get no satisfaction
No satisfaction... no satisfaction... no satisfaction...


i tyle w zasadzie.

elbobo 2005-06-02 14:51:13

skomentuj (1)



No nie moge no,

coś postanowiło się zadomowić w moim pięknym, klasycznym, idealnym nosie... Zarazek? Nieżyt jakiś..? A gdzie tam! Toż to bakcyl najzwyklejszy. Myśli, że jak ma oryginalna nazwę to może mi się wpieprzać do nosa. Akysz!
No a tak poza tym to uczęszczam od niedawna na kurs przygotowujący do testu predyspozycji na anglistykę i jest ostro. Za to mam zajawkę na swahili co już dałem niektórym odczuć :P. Obczaiłem se słownik i bede sie uczył w wolnych chwilach :) (ta
jasne :P). anarafikihitaji,.

naer blog




KordaQs




P.S. Zapomniałam przeprosić osobę do której jest zaadresowana ta wiadomość od Marty M. Chciałabym 'uwolnić ją z zarzutów'. Ona nie wiedziała, że dobranao się do jej archiwum i przez przypadek wszystko zostało przeczytane i ja to przechwyciłam. Sorka, wybacz mi:*
skomentuj (14)
2004-02-18 21:15:00
'I cAn'T HeLp fAlLiN' iN LoVe WiTh YoU...'
yesztem zakochana:) AgAiN;)

Wisi mi to, że bez wzajemności i wogóle i wogóle... Ale Kkkocham i jest mi z tym dobrze:)
skomentuj (2)
2004-02-18 22:14:27
;D
'Push me and then just touch me till I can get my satisfaction, satisfaction, satisfaction, satisfaction...'





Zajebiście dziaj w budzie było:) oł jea:) Ja, Mćkosz i TasioR zrobiłyśmy tą gazetkę do klasy(nareszcie!) i mamy to z głowy:) Po 6 lekcjach siedziełyśmy w klubie uczniowskim bo Maćka musiała czekac godzinę na busa szkolnego... Nie muszę chyba mówić, że nudziłyśmy się cholernie... Wpadłyśmy... Znaczy Maćka wpadła na 'genialnego' pomysła... że niby trza wykorzystać to co mamy... a miałyśly akurat condoma z gazety (bo oczywiście KordaQs kupuje wszystkie numery Cosmopolitana:) ) Maća go otworzyła i żuciła nim w Igę, Iga w Cybkę, Cybka w MAćkę, Maćka we mnie, ja w Maćkę, Maćka w Igę, Iga mi we włosy a ja żuciłam potem na plecak Igi... zabawa kurde.