O czym chcesz poczytać na blogach?

Romet

Komarki

Też duża zębatka z tyłu. Niczym nie osłonięta cewka zapłonowa trochę go oszpeca. Mi w sumie to nie przeszkadza, bo dla mnie wygląd jest mało ważny. Ważne jest żeby motorek dobrze sie sprawował podczas jazdy. Ogar posiada bardzo dobry silnik od Jawki 50, który jest mocny i niezawodny. A poza tym prostota budowy pozwala nawet mało zaawansowanemu mechanikowi dokonywać napraw. Nie musimy się tak martwić gdy się coś zepsuje. Częsci do Ogara powinniśmy dostać w każdym sklepie motoryzacyjnym. Dodatkowym plusem jest ich cena- części są bardzo tanie w stosunku nawet do ceny częsci do simsona. Romet produkował też Ogara 205, miał on silnik od motorynki. Jego zakupu raczej odradzam ponieważ silnik jest zbyt słaby i nie radzi sobie z dość dużą waga pojazdu. Ogar ma światło takie jakie jest w motorynce. Dlatego też niezbyt ciekawie jeździ sie nocą. Ogar jest pojazdem dwuosobowym. Pasażer podróżuje w miarę komfortowych warunkach, więc nie powinien narzekać. Zawieszenie co prawda nie należy może do najlepszych ale zapewnia dobrą amortyzację nawet na większych dziurach. Wielką wadą jest to że przednie zawieszenie prawie wogole się nie ugina, dlatego na dziurach kierownica.

Motory to pasja...

Proszę kierować pod mój e-mail.
Komentarzy: 0 sobota, 31 maj 2008, 10:08         Motorynka 50-M-1 - W 1978 roku zakłady rowerowe Predom-Romet wypuściły na rynek,
nie produkowany dotychczas w Polsce pojazd Romet 50-M-1 zwany też motorynką.
Podobne rumaki znajdują się też w profilu produkcyjnym wielu firm światowych,
mimo że odbiegają wyglądem od normalnych motorowerów.
Produkowana przez polskie zakłady motorynka ma równie dziwne kształty i znacznie zmniejszone w porównaniu z innymi motorowerami gabaryty.
Charakterystyczny wygląd nadają jej małe opony o wymiarach 9 x 2,75 oraz zwarta budowa,
z której tylko dla wygody jazdy pozostały na normalnym poziomie uchwyty kierownicy i
siedzenie. Dzięki dobrej amortyzacji i silnikowi na motorynce.

fanklub motorowerów komar - Onet.pl Blog

Metalowe w Nowej Dębie. Pojawiała się nożna zmiana biegów, a wkrótce również trzecie przełożenie w dwubiegowej skrzynce przekładniowej. Produkowano także wersję z automatycznym sprzęgłem.

Prawdziwym przebojem stała się jednak mała motorynka z kołami o średnicy 9 cali, pokazana po raz pierwszy w 1978r. i wprowadzona do produkcji w 1980r. (nazwana później Pony). Młodzież wręcz oszalała na jej punkcie. Była tańsza od klasycznych motorowerów dzięki prostszej budowie, dysponowała jednak tym samym, co Romety, silnikiem. Osiągi tego niepozornego pojazdu były więc całkiem przyzwoite, ale nie to, jak się okazało, było najważniejsze. Największą zaletą okazała się skłonność do podrywania przedniego koła, co młodzi ludzie skrzętnie wykorzystywali podczas podwórkowych zabaw. Oczywiście motorynka, tak jak inne motorowery, doskonale służyła jako środek transportu. Zwłaszcza przy dojazdach do szkoły. Nie bez znaczenia był fakt, że pojazd mieścił się... w typowej windzie, co umożliwiało wprowadzenie motorynki do mieszkania w bloku. W wersji 50-M-2 motorynkę Pony produkowano do 1984r..

Blog Aukcyjny

OD DATY ZAKUPU

MOŻLIWOŚĆ SPRZEDAŻY NA RATY BĄDŹ W LEASINGU
WSZYSTKIE FORMALNOŚCI ZAŁATWIAMY NA MIEJSCU!! 

Więcej w Linkowni

Komentarzy: 1 Cross Yamaha YZ 125 2008-03-10 Cena:
21 900 PLN / 6 134 EUR

Typ:
Offroad / Turystyczny

Informacje:
Rok produkcji: 2008,
Opis pojazdu:
Witamy wszystkich naszych aukcjach, ofertą firmy Rabittsport jest ZUPEŁNIE NOWA YAMAHA YZ 125 2008 wersja USA, nie posiada kitu dodatkowych części.Możliwość zakupu na raty(procedura uproszczona z 40% wpłatą) wszelkie informacje w firmie pod nr. 583094200 kom. 503025171 lub e-mail alina-elsner6@wp.pl - Gdańsk. 

Więcej zdjęć w linkowni

Komentarzy: 1 Nowy motor romet z-125 2008-03-10

_sopel

Jak tu zdążyć na 30.09? Any hints?
Tagi: magisterka mgr Politechnika
22:57, sopel1000
Link Dodaj komentarz »
piątek, 20 sierpnia 2010
Romet Ogar 205
Wygląda mniej więcej tak:




Nie mam jeszcze fotek, ale sobie nim "popierniczam". Trochę gaśnie, ale to nic, odpala przeważnie na kopkę, a jak nie to na pych. Jak nie odpala, to trzeba z nim porozmawiać i poprosić, to odpali. Ewentualnie trzeba mu dać odpocząć ;-) No, i ta Vmax... :-D i ten wiatr we włosach ;-)




No a powyżej to już byłbym ja na Ogarze :D Widać, że miałem wysokie obroty, bo lampka ładnie świeci ;-) Mam świetną minę i źle założony kask - bo właśnie ktoś mi pokazał jak porządnie odpalić Ogara :-D


Tagi: komar ogar ogar 205 romet sopel
23:48, sopel1000

Punkxtr

Pyłu wznieconego przez pogujących punkowców, z desek jarocińskiej sceny darł ryja "Skandal" z mojego ulubionego Dezertera. Chłopaki z Psów Wojny również mieli kawałek pt. "Szpaner". Czy rowerzyści to szpanerzy?

Gdy sięgnę pamięcią wstecz, coś jest na rzeczy. Wszystko zaczęło się, o ironio, przed komunią. Wtedy każdy komunista dostawał zegarek i rower, a ja nie mogłem być gorszy. Gdy wujek postawił delikatnie na oponach Stomil (swoją drogą w Reksiu też miałem te opony żyjąc w przekonaniu, że da się na nich przejechać ni mniej, ni więcej niż sto mil) nowiutkiego składaka Romet w kolorze kanarkowym, byłem w siódmym niebie. Rower bowiem miał bagażnik. Tak, najprawdziwszy bagażnik, na którym mogłem wreszcie wozić kolegów z podwórka i co najważniejsze, dziewczyny. Niestety w owych pięknych czasach bez bagażnika w rowerze byłeś nikim. Ubrany w komunijny garniturek wziąłem przyduży rower i pojechałem w teren. Zawracając na żużlowej drodze wziąłem i się zwyczajnie wypierdzieliłem przecierając co gorsza garniak i zalewając krwią białą koszulę. Lekka kicha, bo przez to na studniówkę trzeba było kupić nowy; na szczęście nie dostałem pasem. To było.

Blog wiciniak1

Komentarzy: 0 Witam wszystkich fanów motorowera Romet ogar 205. 2006-05-02 Jest to druga wersja motoroweru dwuosobowego powstałego z zespołów motoroweru 50 T3 dostosowanych do silnika ze skrzynka 2 - biegową z zakładów metalowych DEZAMET. Motorower Ogar 205 był produkowany w Zakładach Rowerowych ROMET od roku 1986 do 1993 równolegle z modelem Ogar 200. Ogar 205 ma zmienioną konstrukcyjnie ramę dostosowaną do silnika DEZAMET, obszerną skrzynkę narzędziową z miejscem na zapasowe akcesoria. W modelu tym wprowadzono zmodernizowaną lampę przednia i tylną z zewnętrznymi przyłączami kolektorowymi. Poza tym w motorowerze wprowadzono wiele drobnych zmian konstrukcyjnych ułatwiających montaż i obsługę motoroweru.

Silnik dwusuwowy chłodzony powietrzem Typ- 023 DEZAMET Pojemność Skokowa- 49,8 ccm Średnica Cylindra 38 mm Skok tłoka 44 mm Stopień Sprężania 8,0 Moc Prędkość.