O czym chcesz poczytać na blogach?

Reżyser

Telenowela - Camino al sol - Onet.pl Blog

PROJEKTY FILMOWE/FILM PROJECTS

MISS TACUAREMBO
Rola : Natalia Prato 'Cristal'/Cándida López
Book : Dani Umpi
Muzyka : Alejandro Sergi
Status : W kinach , DVD
Premiera : 11.05.2011 Hiszpania

MI PRIMERA BODA
Rola : Leonora Bellami
Reżyser : Ariel Winograd
Status : W produkcji
Premiera : 25.08.2011

INFANCIA CLANDESTINA
Rola : Charo
Reżyser : Benjamin Avila
Status : W produkcji
Premiera : 09.2011

FREEDOM FOR JOE
Rola : Rachel de los Rios
Reżyser : Stephen Bridgewater
Status : rozpoczęcie - 1 sierpnia
Premiera : 12.2011

WAKOLDA
Rola : Eva
Reżyser : Lucia Puenzo
Book : Lucia Puenzo - Wakolda
Status : rozpoczęcie - lipiec
Premiera : 2011- 12

MALA
Rola : Rosario
Reżyser : Adrian Caetano
Status : W przygotowaniach
Premiera : 2012

THE BLUE MAURITIUS
Rola :
Reżyser : Alexander Witt
Status : Ogłoszone
Premiera : 2012

SE DICE DE MI
Typ: program TV
Natalia jako : prezenterka
Status :.

teatr-halibut blog

Musiał odegrać sam Reżyser. Niestety szło mu to opornie i nie był w stanie oddać w 100% oryginał. Nie jest dobrym odtwórcą skórzanego bohatera.

Aktorzy w trzecim akcie dokonali Wielkiej Improwizacji, tworząc zupełnie nowy spektakl, który zamierzamy pokazać tylko stałym widzom (za okazaniem zakupionej uprzednio cegiełki).

Tak skończyła się pierwsza reaktywująca próba. Warto odnotować, że aktorka Edyta przejęła lans w postaci skórzanej kurtki od samego Maurycego.


teatr-halibut 2007-04-05 09:36:44
skomentuj (2)


Kolejna próba Gburów!!!

Akcja Pupa w HaliBucie trwa. Wczoraj reżyser zmusił aktorów do kolejnej próby Gburów.

Zespół zaczął od erotycznych scen ze wstydem w tle. Niestety z niewiadomych przyczyn aktor odgrywający Filipa nie był początkowo przekonujący, ale z czasem jakoś się rozkręcił.

Chyba już nie warto wspominać, że aktor Roślinny znów miał problemy ze sceną ogrodową (która jest z resztą dla niego jedyną większą). Tym razem niewiarygodny problem sprawił mu sam kij do golfa. Nie skoordynowany ruch rąk, kojarzący się z wyrabiaczem chałwy, omal nie zakończył się wypadkiem na scenie.

W scenach haremowych reżyser mocno cisnął Łucję, aby odegrała rozerotyzowaną.

Some things will never change. - Onet.pl Blog


Joe wszedł tuż za nią. Miałago serdecznie dosyć. Nie była pewna dlaczego, gdyż darzyła go czymś więcej, niż tylko przyjaźnią... Ale dlaczego coś ją odtrącało do niego? Może dlatego, ...że nie darzył jej tym samym uczuciem?... Nie wiedziała...

- Klaudia ! - krzyknął Joe idąc za nią.

- Co ? - zapytała.

- Bo wiesz, jaa... - z ręki wyleciała jeej torebka... Zobaczyła reżysera projekcji filmu,w którym miała zagrać. Ale to nie na jego widok tak zareagowała...

   Gdy torebka upadła na posadzkę [kafelki] , rozległ się huk, co wiązało się z echem... Na ten odgłos chłopak, z którym rozmawiał reżyser odwrócił się...

- Jejj - wydała tylko taki dźwięk. Ten chłopak był taki piękny... Działał na nią tak oszałamiająco, że dziewczyna traciła głowe. Joe cały czas coś mówił dalej, jednak ona zapomniała nawet o jego istnieniu. Stała wpatrzona w śliczne niebiesko-szare.

Krecia robota - Katalizator wyobraźni

Filmowy. Ale dopiero kilka lat później „The Crash” z 1994 roku dokonał prawdziwej rewolucji w kinie światowym. Apogeum jego popularności miało przyjść dopiero dwa lata później w 1996 roku wraz z filmem „Kaliber 45”, który do dziś uważany jest przez wielu za najlepszy film wszechczasów. Liczba fanów tego filmu wciąż jest ogromna i stale rośnie liczba fanklubów tego obrazu. Następne filmy „The Debt” oraz „Out of Carolina” potwierdziły jego pozycję w branży filmowej. W roku 2004 po premierze swojego ostatniego filmu „Out of Carolina” reżyser zawiesił działalność i zapowiedział koniec kariery filmowej. Założył zespół jazzowy „Apple tune” i w tym samym roku zaprezentował materiał muzyczny na płytę „Neptune”. W kręgach jazzowych płyta była szeroko komentowana, natomiast szerszej publiczności aktywność muzyczna Paula Sklimba nie jest znana. Jemu samemu znudziła się filmowa emerytura i w 2008 roku przystąpił do ekranizacji „Srebrenicy” Miro Vukovicia o serbskim dowódcy obozu koncentracyjnego Aleksandrze Meringu. Książka, która bardzo brutalnie przedstawiała rzeczywistość wojenną i okrucieństwa walk, została podobno bardzo literalnie zekranizowana przez.

cinephile.blog

Istotę relacji między mężczyzną i kobietą. I zdjęcia są prawdziwą siłą tego filmu – niezwykle precyzyjnie zbudowane kadry zachwycają swoim pięknem i poetyckością, szczególnie kiedy reżyser karze nam kontemplować otaczający pejzaż, ukazując niezwykły majestat bezkresnego stepu. Mamy prawo w tych momentach czuć się urzeczeni.

 

Problem polega jednak na tym, że choć pojedyncze ujęcia powalają na kolana, to całość robi wrażenie przypadkowo zestawionych ze sobą scen, które łączy ze sobą rachityczna konstrukcja dramatyczna. Denerwować może to, że bohaterowie działają bez większej motywacji. Reżyserowi wystarczy wspomnieć, że się gdzieś zobaczyli, coś sobie powiedzieli i się sobą zachwycili na tyle, że ona gotowa jest odejść od męża, którego nie może znieść. Czemu? Tego reżyser nie mówi wprost, ale możemy się domyślać, że jest pijakiem. Wygląda to trochę jak teatr kukiełkowy, w którym bohaterowie poddają się bezwolnie sile sprawczej lalkarza. A może mieszkańcy tych odludnych terenów tak po prostu mają? Działają bezrefleksyjnie, dając się ponieść swoim emocjom? Może, ale jakieś to mało przekonywające.

 

Wspomniane wyżej zarzuty irytują jednak tylko w momencie, kiedy.

Mediowo

I nie ma „Solidarności”. Trochę blado jest ta historia Polski przedstawiona.

Dlatego ta telewizja publiczna jest tak szalenie istotna, bo to jest jedyne miejsce w którym – przy pomocy pieniędzy tej instytucji i struktur państwowych – można realizować takie filmy

SRP: Sporo produkcji robił Pan we współpracy z TVP…

RK: … zdecydowaną większość.

SRP: Mógłby opowiedzieć Pan trochę o tych filmach w telewizji publicznej?

RK: Ja zrealizowałem kilkaset produkcji, bo to były różne formy, od reportażu, magazynów, krótkich filmów dokumentalnych, do dużo dłuższych form. Zarówno jako reżyser, scenarzysta i jako producent. Chociaż z wykształcenia jestem reżyserem, w 89 roku skończyłem szkołę filmową na tym kierunku, wcześniej przez 9 lat bawiąc się socjologią. Te filmy, które są najistotniejsze z mojego punktu widzenia, nie tylko jako reżysera, ale tez tego co bym nazwał swoim dorobkiem, to są duże formy dokumentalne. Powstało ich kilkadziesiąt. Myślę że część z nich została zauważona, świadczy o tym chociażby oglądalność, która TVP od dziesięciu lat skrupulatnie notuje. Najbardziej oglądalnym filmem był „Towarzysz Generał”, w ogóle w historii dokumentu w telewizji publicznej, to były 3 miliony 600 tysięcy osób. Na razie.

Spojrzenie na...

Z reżyserem poprowadził krytyk teatralny Łukasz Drewniak. Już drugi raz miałam okazję zobaczyć Jarzynę na żywo. Wcześniej widziałam go na premierze "Aniołów w Ameryce" Krzysztofa Warlikowskiego, wzbudzając swoją osobą chyba nie mniejsze zainteresowanie niż sam autor spektaklu.

Pierwsze pytanie Łukasza Drewniaka dotyczyło wieku artysty w kontekście dojrzałości artystycznej. Jarzyna wyznał, że coraz więcej rozumie i coraz bardziej poznaje siebie, czerpiąc swoją dojrzałość artystyczną z dzieciństwa. Sam jednak nie wie co to znaczy dojrzałość artysty. To co reżyseruje jest tym co przeżywa, jest próbą odskoczni, rozwojem. "Bzika tropikalnego" i "Magnetyzmu serca" już by teraz takiego nie zrobił. Chodzi tu przede wszystkim o osobiste doświadczenia, wynik ośmioletnich praktyk, teatr był wtedy nienasyconą miłością. Dzisiaj teatr jest trochę obdarty z tajemnic, tak samo jak nasze życie - mówił.

Artysta mówił o swoich początkach, że wszystko zaczęło się od Avignionu, gdzie przebywał na wakacjach. Tam narodził się pomysł stworzenia zespołu teatralnego. Było to pewnego rodzaju przygodą. Grupa teatralna,.