O czym chcesz poczytać na blogach?

Rammstein sonne

Powiedziałeś: " przyjdę do ciebie nocą gdy będziesz spała skulona jak ciepły mruczący kot."

Na przyszłość. Nic nie wróci, nie chcę, żeby wracało. Czy można być człowiekiem bez przeszłości? Nie. Tego nie da się pozbyć, nie da się zniszczyć ot tak po prostu. To i tak jest. Przeszłości nie zmienię, mogę tylko naprawiać przyszłość.

♪ Rammstein „Sonne”
♪ Iron Maiden „Wasting love”
♪ Pidżama Porno „Egzystencjalny Paw”

Uwielbiam tulipany. :)

skomentuj (20)

15:32:59

Serki dla homofobów? Heterogenizowanie XD - Onet.pl Blog

Po porannej toalecie zszedł do salonu. Jednego był pewien. Nie może doczekać się następnych Świąt.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Pisane było przy muzyce:

1. Rammstein - Mutter

2. Rammstein - Vampire

3. Rammstein - Amour

4. Rammstein - Rosenrot

5. Rammstein - Asche zu Asche

6. Rammstein - Sonne

7. Rammstein - Ich will

Polecam :) oraz liczę na komentarze. Jak nie będzie przynajmniej pięciu to się powieszę, i nie będzie notek! O!

Od razu pragę powiadomić, że jeśli chcecie być powiadamiani to piszcie w księdze. Jak piszecie w komentarzach.

Gospoda pod pijanym Czajniczkiem!!!

W kamieniołomach. :)
Na pohybel Dotce na pohybel:)
Babcia Czajniczka 2003-08-05 22:07:46 skomentuj (0)


Gaj znowu Gaj...

I tak oto kończy się miły pobyt w domu w krainie czytsości i Rammsteina przeplatanego wstawkami z Kate Ryan (jak mi wieża zmieniła płytę).
A teraz Do gaju i cio tam mnie czeka pewnie jak wrocę to powstanie jakaś nowa notka. I będą zdjęcia .... Napewno spotkacie je gdzieś w necie hehe :P
NIo to papa !!!
Babcia.Gustowała znawczyni gigantów ja nie będę wnikac w wyczyny mojej wnuczki :) Z kim kiedy i gdzie, np wyrzycanie Gildora przez okno w czasie gdy się na nim siedzi ciekawe zajęcie. Nawet jej sie udało :) Tylko firanka ustąpila :) Na dzis koniec bo ogłuchałam
Hier kommt die Sonne ....

Babcia Czajniczka 2003-08-08 23:36:17 skomentuj (2)


o Gaju...

To będzie może dłuższa notka dobrze byłoby taką napisać a więc znowu wróćmy myślami do Gaju. :) I.

Szablony na bloga

Im dluzej to czytam, tym bardziej sie zaczynam zastnawiac.... chm myslalam ze zycie jakos od nas zalezy .. ze mozemy na nie wplynac.. heh ono jest w koncu odbiciem... odbiciem tego co w srodku..szukam bledu w systemie, znowu tego samego..moze to nie moj blad

leci sobie rammstein w radyjku ( :D ) taaa i po co to znowu robisz??!! dobrze wiesz ze w niczym to nie pomoze, wrecz przeciwnie.. ale ty lubisz ten bol, prawda??!! robisz to specjalnie.. zle ci teraz??!! dobrze wiesz ze to nie ma sensu, ze niczego juz nie zmienisz, to bedzie sie wloklo za toba tak dlugo jak na to pozwolisz... i dobrze o tym wiesz

Eins, Hier kommt die Sonne
Zwei, Hier kommt die Sonne
Drei, Sie ist der hellste Stern von allen
Vier, Hier kommt die Sonne

przestan!!!!!!! jestes wariatka!! ksiezyc zgasl juz dawno, na samym poczatku a ty powinnas o tym wiedziec... po co ulegasz wplywom?!!! skad sie bierze.

Jak talizman mnie noś...

Czy jakoś tak...

i pił rooibosa, tak a kto to pił rooibosa jeszcze??

tak tak, fajny gośc, trochę narwany ale, na ten przykład, opiekuńczy.

tylko nie jest NIM.

skomentuj (0)

sonne 2007-07-07 11:01:53

rammstein daje energie, taka pozytywną.

myszkin za to osiadł w końcu. uf, doprowadzał mnie od szału. na sniadanie bebiko- nie zrobiłam swoich zakupów:).

jedyne co kupuje regularnie to gumy do zucia. kioski niezobowiązująco nie wybijają z.

In tragic ecstatic agony... - Onet.pl Blog

No ale tak poza tym Polska to w pełni tolerancyjny i katolicki kraj, zawsze działający w myśl "Kochaj bliźniego swego jak siebie samego" oraz "Nie czyń drugiemu, co tobie niemiłe", więc może niepotrzebnie się czepiam?
Piosenka na dziś: Rammstein - Sonne. Tak dla ukojenia skołatanych nerwów ;). No i w ramach takiej malutkiej prowokacji po mistrzostwach ;).
Post Scriptum: wybaczcie, że po najdłuższej przerwie w publikacjach na łamach Krainy Cieni przywitała Was taka gorzka notka..

gdzie-moja-glowa blog

Czyli jednak biłam, ale z przewagą na „się” niż „z kimś”. Ja ten ból głowy to już zagłuszyć chciałam. I Norah Jones nie pomogła i Pete Yorn zawiódł. Nic co plumka w tle i uwodzi. Skoro nie mogę uciszyć bólu to zakrzyczę. Nienawidzę Rammsteina. Yh. Ale puszczam Sonne. Kurwa. Jak ja się źle czuję dziś.

Przyszedł Połów. Przyszedł żeby mnie poratować Alice in chains… Aż mu herbatę w nagrodę zrobię.

gdzie-moja-glowa
skomentuj (4)