O czym chcesz poczytać na blogach?

Punkt krytyczny

gbrl.blog

Powstają największe ślady widoczne z odległości kilku stóp, szorstkie na odległość dłoni i palców, ust przytkniętych do szyi, gdzie pulsuje tętnica, krąży gwałtownie krew, utleniając mózg i niepodważalnie zaznaczając, że jeszcze jutro, pojutrze, później. Jest punkt krytyczny do którego odwołuję się i, który usprawiedliwia moją nie przyswajalność oraz sumaryczność niedoskonałości.. co daje nam sprzeczność już i na wstępie, ale.
Wszystko jest czasowe, bo staje się tak, że nagle już pojawianie się, przebywanie, czy coś,.

kobieta na skrzyżowaniu


Link Dodaj komentarz »
zakładam grupę wsparcia :) siebie.

Jestem w punkcie krytycznym, który uświadamia mi bardzo boleśnie, że
mój związek to forma uzależnienia. dużo by o tym pisac... jestem jak
gasnące światło i szukam miejsca, czegoś, czego będę mogła się
chwycić w swojej walce o odzyskiwanie siebie. wsydzę się, że.

Tym sposobem życiową
energię...

Tak sobie napisałam wczoraj na forum. Wpadłam w stan krytyczny, wymagający reanimacji. Pocieszające jest już to, że zainicjowałam tę reanimację dla siebie sama. A ludzie są wspaniali. Opisałam więc krótko punkt, z którego zamierzam wyjść. O samozaparciu czas jeszcze przyjdzie rozmyślać.

to trzy lata już. dziś ja lat 29, on 28. to może już wyjaśniać
połowę problemu. ja miękka jak poduszka, on twardziel w.

Poczterdziestce – blog

Przedramion jest zginanie nadgarstków ze sztangą kiedy przedramiona leżą na na ławce lub udach (ćw 1). Jest to bardzo efektywne ćwiczenie, ale przy wrażliwych nadgarstkach łatwo o kontuzję lub przeciążenie powodujące ból. Kiedy przechodzimy przez punkt krytyczny (poziom) na nadgarstki działa maksymalna dźwignia powodując bardzo mocne przeciążenie stawu.

Jest inne ćwiczenie równie efektywne, acz często niedoceniane. Wykonujemy je w pozycji stojącej trzymając sztangę.

Przedramiona możemy spokojnie trenować 2 razy w tygodniu ( a w okresie lżejszego treningu nawet 3 razy).

Warto jeszcze zauważyć, że w ćwiczeniu 1 mięśnie przedramion są obciążane od maksymalnego rozciągnięcia zginaczy i obciążenie to maleje po przekroczeniu punktu krytycznego (poziomu), W ćwiczeniu 2 obciążenie zginaczy wzrasta do końca ruchu podnoszącego.

Dobrym wariantem ćwiczenia zginaczy przedramienia jest zastosowanie sztangielki. Wtedy ćwiczymy jedną ręką a drugą kontrolujemy ruch sztangielki. Zaletą tego.

Paweł Biega

Oznaczeń kilometrowych. Nie jest dobrze!

Pierwsze oznaczenie, jakie zobaczyłem to 3 km na Kruczej. Skonfrontowałem je z czasem, który wynosił 15 i pół minuty i kamień z serca mi nieco spadł. Biegnę z grubsza 5:00 min/km. Jednak jest dobrze. Pierwszy punkt z wodą na 5 kilometrze omijam.

Na szóstym kilometrze dosyć spory, ale za to ładny i gładki zbieg na Belwederskiej, a potem skręciliśmy do Łazienek Królewskich. W Łazienkach była naprawdę “łazienka”. Przez pierwsze.

I nadal biegło się dobrze. Odcinek ursynowski to bardzo dobry gładki i równy asfalt, więc leciałem. Tempo cały czas minimalnie poniżej 5:00 min/km. Na którymś z punktów odżywczych kolega został za mną. Ja dalej biegłem swoje.

Na 28 kilometrze punkt krytyczny. Ulica Podgrzybków. Zbieg ze skarpy pomiędzy Ursynowem a Wilanowem. Tutaj naprawdę był zbieg. Nie taki rozciągnięty, że go się nie czuło tylko krótki i stromy. I w dodatku dziurawy jak szwajcarski ser. Dziury były oznaczone sprayem, ale i.

Przemyślenia typa niepokornego

Kiedy już nie wytrzymywałem i z płaczem wykrzyczalem matce prosto w oczy, że ją nienawidzę i jest najgorsza matką jaką jestem w sobie wyobrazić. Co usłyszalemod niej? Nie nadajesz się nawet na przemial na mydlo w oświęcimiu- powiedziała matka do syna.  Byl to dla mnie punkt krytyczny. Beczałem jak pokrzywdzone małe dziecko, któremu cały świat się zawalił.

Powracają wspomnienia, bolesne przeżycia. Wiem, że sie do tej pory nie potrafię dogadać z matką. Jaką ścieżkę obrony wybralem? Odseparowanie sie od niej w postaci praktycznie.