O czym chcesz poczytać na blogach?

Pś w siatkówce

S.P.O.R.T. - Onet.pl Blog

To koniec, to koniec, to już naprawdę koniec!

O skokach narciarskich, siatkówce i F1.

SKOKI NARCIARSKIE
Począwszy od ostatniego konkursu Mistrzostw Świata Juniorów do ostatniego konkursu Pucharu Świata w Planicy.
MŚJ - Zakopane - 29.02.2008 r.


 127.5 m
 123.5 m
 238.0 pkt
35. Kamil Stoch (Polska)
 110.5 m
  88.5 pkt
TN - Oslo - 9.03.2008 r.
Schlieri ponownie. Tym zwycięstwem zapewnił sobie wygraną w Turnieju Nordyckim. Adam Małysz znowu 11, a 30. miejsce zajął Kamil Stoch.
1. Gregor Schlierenzauer (Austria)
 125.0 m
 123.5 m
 265.3 pkt
2. Tom Hilde (Norwegia)

M
 196.5 m
 342.0 pkt

Puchar Świata wygrał Thomas Morgenstern przed Gregorem Schlierenzauerem i Janne Ahonenem. Adam Małysz zajął 12. pozycję, a Kamil Stoch 30.
Klasyfikacja PŚ:
1. Thomas Morgenstern (Austria)
 1794 pkt
2. Gregor Schlierenzauer (Austria)
 1561 pkt
3. Janne Ahonen (Finlandia)
 1291 pkt
4. Tom Hilde (Norwegia)
 1228.

Ready to fly - Onet.pl Blog

Dziś 26 lat kończy Daniel Kaczmarczyk,czyli DKA. Z tej okazji życze mu wszystkiego najlepszego.Żeby dalej pisał takie świetne teksty i nagrywał dalej super płytki...

Znacie pewnie jego kawałki ''Jakby to było'',czy ''Wybacz'... Zanim w ogóle zaczęłam się intereswac jego słyszałam w radio parę razy.

Na Wiankach.Główny powód - występ Alpphaville...Oczywiście nie zawiedli mnie ''chłopcy''. Na miejscu byłam ok.17. Czekając na koleżanki stwierdziłam,że podejdę i zobaczę przygotowania do występów wykonawców.Scena była daleko,dzielił ją od fanów pas wody. Po chwili  zauważyłam,że ktos ma próbę.Znajomy głos słyszałam.Nadeszła jednak pora,kiedy trzeba było wyjść na.
Kwestionariusz

   W jednym z magazynów o siatkówce ukazal sie fajny kwestionariusz,którego bohaterem był Paweł Zagumny i jakos tak zachciało sie mi odpowiedzieć na te same pytania.Tak więc teraz przedstawie ten kwestionariusz z moimi.

wszystko o siatkówce - Onet.pl Blog

Miećw składzie obcokrajowców".

Kilka federacji krajowych zwróciło się do FIVB o ograniczenieliczby obcokrajowców w klubach. Ich zdaniem blokują oni miejsce swoimsiatkarzom, co obniża poziom szkolenia i poziom gry narodowychreprezentacji.

źródło:.
********************************************************************************************************

Ja wiem, że to jest blog o siatkówce i siatkarzach, ale... muszę to napisać, po prostu muszę... Mam nadzieję, że mi wybaczycie... (?)
Ebi dzięki za wczorajszy mecz :) Normalnie brak mi słów... Nawet nie wiesz ile radości.
16 Łał! Czyżby jakaś burzliwa dyskusja???

07 października 2007
rozgrywki PLS / Łukasz Żygadło / Co u Polaków za granicą? / PŚ siatkarek

" ... kto nie walczy przegrywa zawsze..." - Onet.pl Blog

, wśród ludzi, którzy kochają to samo co ja. Dzięki blogowaniu poznałam wiele wspaniałych osób, którym bardzo dziękuję za to,że są, że chce im się czytać i komentować moje notki, że mogę wymieniać z nimi poglądy ;) ( Dona ;* Isa ;* Milka ;* Sylwia ;* Agatka ;* Mili ;* i cała reszta ;*)

Mam nadzieję ,że za rok będę mogła napisać podobną notkę ;)

 

A.

Dobrym skoku na odległość 124m długo prowadził w kwalifikacjach, ostatecznie zajmując 5 miejsce! W konkursie także oddał niezły skok co dało mu pewny awans do 30. Gratulacje pięknego debiutu w PŚ ;)

Kiedy w sobotę włączyłam komputer i weszłam na skijumping.pl aby śledzić wyniki kwalifikacji, popłynęły mi z oczu łzy szczęścia ... na liście startowej zobaczyłam Janka.

Przyjaciół roześmiana,gadatliwa i ciesząca się każdym dniem.
Bardzo wrażliwa. Wiele rzeczy ją wzrusza i często płacze.Jednak wcale sie tego nie wstydzi.
Zakochana w skokach narciarskich i siatkówce już od wielu lat,tak bardzo jak tylko się da-a może nawet jeszcze bardziej.
Nie wyobraża sobie życia bez sportu i kibicowania swoim ulubieńcom. Nie opuści żadnego meczu PLS.