Przejście graniczne

Blog pietrek1977

Od Bramy Portowej na zach. ul. Bolesława Krzywoustego przez T. Kościuszki, dalej na pd. al. Piastów, ul. Mieszka I, i dalej drogą główną do autostrady E 74. Szczecin-Gumieńce (9 km) - pd.-zach. przedmieście domków jednorodzinnych, kilka zakładów przemysłowych (cukrownia, fabryka maszyn budowlanych).Kolejowe przejście graniczne znajduje się w Przecławiu (11 km). W parku „Dąb Przecława", 55 w obwodzie teren podnosi się, wjazd na Wał Bezleśny (70-80 m npm.). Kołbaskowo (16 km), wieś w odl. 4 km od skrzyżowanie z autostradą berlińską E 74, na Zach. Kołbaskowo (18 km), międzynarodowe przejście graniczne (kierunek Berlin), dla obywateli.

Sylwestra Czerwińskiego - bloog.pl

Kilku kilometrach, bardzo się obluzowały. W Kantonie miałem niezłą jazdę po mieście, na trzech skrzyżowaniach szarpałem się z kierującymi ruchem. Jadąc przepisowo ścieżką dla rowerów na każdym skrzyżowaniu rzucał mi się na kierownice gość w mundurku i nakazywał zejście z roweru. Po czym nakazywano mi wprowadzenie roweru na przejście dla pieszych i po przeprowadzeniu roweru z powrotem mogłem wrócić na ścieżkę dla rowerów. Z takim idiotyzmem spotkałem się pierwszy raz w życiu. Na jednym skrzyżowaniu tak mnie napadli, zaczęli szarpać i coś wykrzykiwać że aż wyrwałem bambusa z flagami i zacząłem ich lać po łapach. Co to za szarpanie myślę.

Chcieli wezwać policję, po czym jak policjanci dowiedzieli się że cudzoziemiec to powiedzieli że nie przyjadą i musieli mnie przepuścić. Do tego taki skwar, że ducha można było wyzionąć. Oczywiście został mi ostatni dzień ważności wizy, wiec jechałem aż do nocy. Mimo ze przejechałem 170 km i tak nie dojechałem do przejścia granicznego.

Podziel się:
Trackback: http://bloog.pl/id,3562820,trackback

dali radę moi nowi chińscy koledzy!

czwartek, 17 lipca 2008

Wielka Racza

Szczyt grupy Wielkiej Raczy Beskidu Żywieckiego, na granicy polsko-słowackiej, z bezleśną platformą szczytową, skąd rozciąga się szeroka panorama głównie na góry słowackie, z charakterystyczną grupą Małej Fatry

Od 1 lipca 1999 r., zgodnie z podpisaną ze stroną słowacką umową, na Wielkiej Raczy funkcjonuje turystyczne przejście graniczne dla ruchu pieszego i narciarskiego. Znajduje się tam też schronisko turystyczne PTTK.

Poniżej szczytu po stronie słowackiej znajduje się kompleks narciarski położony na wysokości 639-1048 m n.p.m.

...::Every single day of my life::...

Po podróży pociągami pospiesznymi z Koszalina do Krakowa, do którego wsiedliśmy w Gdańku Głównym :] , a następnie z Krakowa do Przemyśla, dotarliśmy po 15h jazdy do Przemysla. Poszliśmy na dworzeć autobusowy i wsiedliśmy do autobusu do Lwowa (nie tak odrazu, ale przerwa długo nie trwała). Przekroczyliśmy przejście graniczne w Medyce i dotarliśmy do Lwowa.
Potem to już same przygody i nie wiem czy musze się tu rozpisywać. Powiem tylko, że 4 dni spędzone we Lwowie to czas spędzony bardzo miło i ciekawie.
"Bałam się" troszkę obecności mojej zeszłorocznej nauczycielki biologii, ale okazało się, że było to całkowicie bezpodstawne,.

WYMIARKI Bory Dolnośląskie Turystyka Rowerowa Leszek - bloog.pl

Der Hohen StraBe ,der nach jahrzehntelanger Abgeschiedenheit durch die Eróffnung des Grenzuberganges Podrosche/ Przewóz 1995 wieder denWeg zumm Nachbarort /Priebus/ fand.Sehenswert im Ort ist die Kirche mit Tonnengewólde.

Podrosche : Długie lata samotna wioska .Obudziła się po otwarciu przejścia granicznego Podroże-Przewóz. Warto obejrzeć stary kościół.

komentarze (1) | dodaj komentarz

Przyroda obserwacje !!

wtorek,

Smołę.

Wyruszam z Wymiarek ok 12 w południe drogą leśną jadę do Gozdnicy następnie Lipna wieś Bucze  i przejście graniczne Przewóz - Podrosche. W Podrosche kieruję się szlakiem rowerowym w kierunku Bad Muskau. Przejezdżając wzdłuż  Nysy Łużyckiej mijam kilka małych miejscowości w kazdej mozna coś ciekawego zobaczyć. Na trasie bardzo dużo rowerzystów jadacych w kierunku tym co ja. Jest wspaniałe nikt na mnie nie trąbi.