O czym chcesz poczytać na blogach?

Porsche cayenne turbo

E-samochody blog

Sekundy, co stawia model hybrydowy na równi z wersją V8. Średnie zużycie paliwa utrzymuje się na poziomie poniżej dziewięciu litrów na 100 kilometrów.

McLaren MP4-12C
Sercem konstrukcji jest jednostka V8 twin turbo o pojemności 3,8-litra. Motor rozkręca się do 7 700 obr./min. i osiąga maksymalną moc 592 KM. Co ciekawe po przekroczeniu tej wartości silnik kręci się dalej, aż do 8 500 obr./min. Moment obrotowy wynosi 599 Nm, ale 479 Nm jest.

Litowo-jonowym 10 kWh. Pełne ładowanie zajmuje 10 godzin (gniazdko prądu 110 wolt). Producent oferuje także dwie tańsze wersje tego motocykla z mniejszymi akumulatorami.

Połączenie spalinowo elektryczne przy 374 KM – Porsche Cayenne S Hybrid
Porsche udowadnia, że osiągi i wydajność mogą iść w parze. W modelu Cayenne S Hybrid pracują dwa silniki – spalinowy i elektryczny – osiągając łącznie maksymalną moc 374 KM i 550 Nm momentu.

ośmionożny słoiczek musztardy

Takie zjawisko ma miejsce co roku, podobnie jak świniobicie. jak rzucić okiem na kalendarz to wynika z niego, że za rok też będzie maj. pan to wie, pani to wie. zgadnijcie gdzie nie wiedzą? owszem, nasze kochane koleje. czy trzeba mieć jakiś turbo-dyplom aby wpaść na to, że w owy weekend ludzi będzie jak mrówków i dostawić parę bonusowych wagonów do pociągów podwyższonego ryzyka? przynajmniej było nowe doświadczenie - jazda w łączniku między wagonami. fajnie buja :)

niedziela, 03 sierpnia 2008
penisa masz pan?
czas jakiś temu czytałem na gazecie.pl newsa że porsche wypuszcza model cayenne turbo s. jest już po prostu cayenne, z silnikiem v6. cayenne s ma v8, cayenne turbo ma v8 turbo (o dziwo) a cayenne turbo s ma to samo, ale lepsze. czyli im dłuższa nazwa tym lepiej. niezorientowanym spieszę wyjaśnić, że porsche.

Auto jak nowe | Blog miłośników motoryzacji

Seryjny silnik diesla rodem z wyścigów Le Mans! Motor V12 6.0 TDi dysponuje mocą 500 KM i rozpędza to ponaddwutonowe auto do 100km/h w 5,5 sekundy.

Mocniejsze silniki, ale benzynowe znaleźć można w przerobionym Porsche Cayenne od wspomnianego już tunera, firmy TechArt. Silnik V8 4,8 Turbo, bazowo 550 KM, dzięki przeróbkom zyskuje dodatkowe 130 KM, ostatecznie osiągając 680 KM. Pierwsza setka na prędkościomierzu pokazuje się po 4,2 s! To niewiele dłużej.

Od przeróbek wprowadzają pakiet dla wersji z silnikami diesla. Do auta można dokupić specjalny Body Kit, który sprawia, że terenówka ze Stuttgartu, wygląda nie mniej atrakcyjnie i zadziornie od swoich mniejszych kolegów, jak np. Porsche Carrera Street R Turbo. Otóż 3-litrowy silnik wysokoprężny, który seryjnie miał 240 km po dodaniu pakietu podwyższającego moc, dysponować będzie 290 km. Pozwoli to osiągnąć pierwszą setkę w 7,7 sekundy, co w przypadku tuningowanych terenówek i tak.

super samochody

Do roli prawdziwego terenowca Cayenne może pociągnąć przyczepę o wadze do 3,5 tony. Napęd na cztery koła i potężny silnik pozwalają mu również pokazać inne oblicze niż wizerunek jucznego muła. Terenowiec Porsche w wersji turbo z silnikiem V8 o pojemności 4,5 litra z dwoma turbosprężarkami ma pod maską 450 koni i dysponuje momentem zamachowym wynoszącym 460 lb/ft. Takie parametry jednostki napędowej pozwalają rozpędzić wóz do setki w ciągu zaledwie. Komentarzy: 3 porsche 2007-01-29 Papryka cayenne, zwana też pieprzem kajeńskim, jest cenną przyprawą kuchenną, ale ma również zastosowanie w naturalnej medycynie jako specyfik pobudzający trawienie. Jej ostry smak gwarantuje adekwatne kulinarne doznania, a wskrzeszony apetyt dopomina się następnych podniet. Niech nikt się więc nie dziwi, że pierwszy w ponadstuletniej historii Porsche samochód terenowy ochrzczono właśnie imieniem cayenne.

Nikomu do tej pory samochody Porsche nie kojarzyły się ze zdobywaniem bezdroży interioru. Firma wyspecjalizowała się w produkcji małych sportowych.