O czym chcesz poczytać na blogach?

Pływanie

droga do IRONMANA

Że wciąż trzymałem prędkość, choć zaczęły mnie już łapać skurcze.

Do domu dojechałem tuż przed 20:00.

Średnia prędkość (trochę zaburzona przez ten kilometrowy spacer) 27,2 km na dystansie 206,3 km, czas 7:35, 90 km - 3:24, 180 km - 6:35, prędkość maksymalna 59,9 km/h.

Po drodze starałem się pić co 20-30 minut. Razem wypiłem 3,5 l Powerrade, 1 l wody, 1 l Nestea a mimo to po przyjeździe okazało się, że ubyło mi 3 kg !!! Nauczka, żeby następnym razem pić na długich trasach co 15 minut i przynajmniej litr na godzinę.

11:19, akrzesak
Link Dodaj komentarz »
wtorek, 19 lipca 2011
DZIEŃ 754-762

Tym razem pojechałem nad jeziora. Dla pozostałych uczestników wyjazdu były to wczasy i okazja do odpoczynku. Dla mnie możliwość popływania w jeziorze i pośmigania na rowerze na lepszych drogach niż w okolicach Warszawy. 

Uświadomiłem to sobie, gdy sąsiadka widząc mnie z walizką spytała czy udane miałem wczasy i czy wypocząłem. Odpowiedziałem, że owszem udane (i pomyślałem, że właśnie nie wypocząłem).

sobota : 1,5 km pływanie
niedziela : 0,75-

Nauka pływania

    patkle15 powiedział

    Tak, powinno rotować ale ta rotacja powinna wynikać z budowy anatomicznej ciała i być wyćwiczona po setkach kilometrów treningu. Nie polecam nauki tego samemu, ponieważ samodzielnie nie widzimy co robimy dokładnie i jak wyglądamy jak płyniemy…. a w wyniku tego gdy słyszymy o rotacji zaczynamy się kręcić … a to śmiesznie wygląda i nie pomaga hydrodynamice.

    Na początku trzymaj tułów prosto i kręć tylko głową… po jakimś czasie zauważysz jak jest z tą rotacją i że to “samo ciągnie”.

    Linia wody powinna być mniej więcej w połowie głowy.

    Odpowiedz
  • Amigo powiedział

    Dzieki za wyjasnienie. A tak na marginesie: słyszałem o metodzie Total Imersion; czy rzeczywiście jest to taka rewelacyjna technika w kraulu? Na filmach wyglada to bardzo imponująco. Czy warto wziąźć lekcje u instruktorów? Wiem, ze najważniejsze jest pływanie pływanie i pływanie Niemniej fachowe oko instruktora i kamery mogą być bardzo.

  • Blog Weroniki i Tomka - bloog.pl

    Masażowałam się co drugi tydzień :) Idę na ten zabieg 19 marca i już nie mogę się doczekać!!!

     

    A wszystko to, dodam nieskromnie, poumawiałam po duńsku, bo jednym z moich postanowień noworocznych było zacząć więcej mówić po duńsku. I trzeba było tak wcześniej, jak widać świetnie daję sobie radę nawet w tak egzotycznych sytuacjach jak uzgadnianie z fryzjerem cieniowania i dyskusja na temat fryzury z przediałkiem nad grzywką ;)

     

    Żeby nie było że dbam o siebie tylko z wierzchu, jak tylko skończy mi się zumba zamierzam wykupić karnet na siłownię (najlepiej na zajęcia "matka z dzieckiem") oraz kontynuować chodzenie na basen - jasne, że pływanie z Jaśkiem jest fajne, i zamierzam dalej to robić, ale jednak to bardziej chlapanie się w jacuzzi niż prawdziwe pływanie (basen ma wodę o temperaturze 34 stopnie i 1,50 głębokości !), tak więc musimy z Tomkiem wypracować takie rozwiązanie, które pozwoli mi na prawdziwe pływanie. Damy radę!

     

    Pozdrawiam pełna zapału i lecę z Jaśkiem na spacer,

    Weronika



    Podziel się:

    komentarze (0) | dodaj komentarz

    Powiedz tak!

    czwartek, 24 lutego 2011

    Jedzmy mniej, aby inni mieli więcej..

    Rolkach 202 kcal
    • Jazda na rowerze górskim 234 kcal
    • Jazda na rowerze (20km/h) 223 kcal
    • Jazda na rowerze (25km/h) 272 kcal
    • Jogging 200 kcal
    • Kajakarstwo 144 kcal
    • Koszykówka 230 kcal
    • Kręgle 86 kcal
    • Lotnia 101 kcal
    • Łucznictwo 101 kcal
    • Łyżwiarstwo 202 kcal
    • Marszobieg 250 kcal
    • Narciarstwo 200 kcal
    • Narcarstwo (biegowe) 226 kcal
    • Naciarstwo wodne 173 kcal
    • Piłka nożna amatorska 223 kcal
    • Piłka nożna zawodowa 250 kcal
    • Piłka ręczna 346 kcal
    • Piłka wodna 272 kcal
    • Pływanie 173 kcal
    • Pływanie energiczne 288 kcal
    • Pływanie motylkiem 317 kcal
    • Pływanie stylem grzbietowym 230 kcal
    • Polowanie (ogólnie) 140 kcal
    • Saneczkarstwo 202 kcal
    • Siatkówka amatorsko 86 kcal
    • Siatkówka plażowa 230 kcal
    • Siatkówka wyczynowo 115 kcal
    • Skakanka (rekreacyjnie) 226 kcal
    • Skakanka (zaawansowanie) 272 kcal
    • Skoki wzwyż 288 kcal
    • Squash (rekreacyjnie) 195 kcal
    • Squash (zawody) 272 kcal
    • Spacer (5km/h) 107 kcal
    • Spacer (7km/h) 124 kcal
    • Spacer spokojny 96 kcal
    •.