O czym chcesz poczytać na blogach?

Plik

Sylwekb

Trudny, ale jest całkiem wygodny. W poprzedniej części pisałem o wartościach jakie przyjmują poszczególne uprawnienia i dla przypomnienia podaje je jeszcze raz:

r (odczyt) - 4 w (zapis) - 2 x (wykonanie) - 1 brak uprawnień - 0 

Wiec jeśli chcemy nadać uprawnienia to musimy zsumować odpowiednie liczby dla każdego elementu z osobna, jakiemu nadajemy uprawnienia (właściciel, grupa, inny). Może prościej będzie to na przykładzie:

Chcemy nadać do pliku o nazwie plik01 uprawnienia odczytu i zapisu dla właściciela pliku oraz dla grupy, natomiast nie chcemy nadawać żadnych uprawnień dla wszystkich innych osób.

6 - taka wartość jest dla właściciela (suma r=4 oraz w=2)  6- taka wartość jest dla grupy (suma r=4 oraz w=2) 0 - taka wartość jest dla innych (brak uprawnień to 0)

i zapisujemy w polceniu:

chmod 660 plik01 

Egzamin gimnazjalny - Daniel Szczypior

  • teddy bear
  • Próbna matura
  • How is it going?
  • Słownictwo oraz gry językowe
  • Klucz do repetytorium
  • Przykładowy test wraz z ...
  • Egzamin próbny
  • "Za rękę z Einsteinem" Toruń ...
Pisz blog
Dodaj blog do ulubionych
Wersja mobilna

zamów newsletter
Kategorie: Wszystkie | Egzamin | Egzamin II | Egzamin III | Egzamin gimnazjalny | Moja szkoła | vgadsgsdgs
RSS

Egzamin gimnazjalny

wtorek, 02 września 2008
Listening
Zadania egzaminacyjne A1
Recording 1.1 pobierz plik w formacie MP3
Recording 1.2 pobierz plik w formacie MP3
Recording 1.3 pobierz plik.

grolandia

Znaczenie kodu i jego wpływ na scenę.

Na początku uspokoję, nie trzeba znać całych bibliotek Flasha, żeby móc sprawnie poruszać się po płaszczyźnie ActionScripta. Flash sam importuje niezbędne biblioteki na scenę automatycznie podczas pisania funkcji i słuchaczy do nich. Te tutaj odnoszą się do Eventów liczonych w każdej klatce (np. obliczanie szerokości paska), MouseEventów (klikanie na guziki), ProgressEventów (przeliczanie szerokości paska na podstawie dany całkowitym i załadowanych) oraz klasy Loader i URLRequest, które odnoszą się do ścieżki pliku i pozwalają ładować z zewnątrz różnego typu obiekty. To co należy do kompetencji programisty, zawiera się w dalszej części:

Na początek trochę własnego definiowania. W tym momencie utworzyłem swój kontener ładujący i nazwałem go „myLoader” (warto zaznaczyć, że wszystkie słowa w kodzie ActionScript 3 które są koloru czarnego, zdefiniowane są przez programistę, więc można mieć w tym obszarze dowolność). Kodem „addChild” dodałem go na scenę tak aby nie istniał on tylko w trzewiach komputera, a był „fizycznie” obecny w pliku.

Blog PeTe

W edytorze pliku plugin.xml na zakładce Runtime, w sekcji Classpath, klikamy przycisk Add… i dodajemy wszystkie jary z katalogu lib. W tym momencie mamy już w projekcie wszystkie niezbędne zależności.

Kolejną rzeczą, którą musimy wykonać, jest konfiguracja hibernate. W naszych przykładach jako warstwy trwałości używać będziemy bazy HSQLDB. Z katalogu config paczki instalacyjnej jbpm-jpdl, do katalogu src naszego projektu kopiujemy pliki: hibernate.cfg.xml, jbpm.cfg.xml oraz log4j.properties. Po konfiguracji połączenia JDBC sekcja JDBC connection properties pliku hibernate.cfg.xml powinna wyglądać tak:

<property name="hibernate.connection.driver_class">org.hsqldb.jdbcDriver</property>
<property name="hibernate.connection.url">jdbc:hsqldb:file:/db/jbpm.db</property>
<property name="hibernate.connection.username">sa</property>
<property name="hibernate.connection.password"></property>

plik jbpm.cfg.xml powinien wyglądać tak:

<jbpm-configuration>