Pks wrocław

hind blog

Idę spać, na zlocie chyba jednak się pojawię :) wieć uciekać, póki możecie ;) pozdr, dobranoc :)
skomentuj (8)

2002-08-06 12:15:15
PKS
wczoraj dowiedziałam się, że z Kutna jest PKS do Jeleniej góry przez Wrocław, przed moementem rozmawiałam z panem z informacji, który utwierdził mnie w przekonaniu, że ów autobus zatrzymuje się w Bolkowie :) tylko nie umiał mi powiedzieć ile wyniesie mnie bilet :( chyba muszę iść tam osobiście, wtedy.

Sen jest marzeniem...marzenie, istnieniem... - Onet.pl Blog

Już pomysłów co można by porobić, więc postanowiliśmy czekać na jakiś darmowy autobus do Tesco albo Auchan'a.  Czas umijaliśmy sobie rozmowami  oraz robieniem gÓpkowatych fotek XD No i zabawą, praktykowaną przeze mnie i Kamila we Wrocławiu. Polega ona na tym, że ja wskazuję dyskretnie jakąś dziewuszkę, a on musi ją ocenić w skali 1-10, a potem on wskazuje mi jakiegoś chłopaka i muszę zrobić to samo. ^^' Mamy z Agą całkiem odmienny gust, jak zauważyłam. Oraz.I ulica Hallera, tak abyśmy mogli jakoś dojechać xD No i oczywiście właściwy autobus nam odjechał XD Czekaliśmy na następny, niepewni, gdzie nas zawiezie. Nadjechał. Zapytaliśmy kierowcę. Powiedział, że zatrzymuje się koło dworca PKS. Uratowani xD zdążymy na pociąg xD Mimo, że pan  nam powiedział, w którym miejscu mamy wysiąść to nie zdązyliśmy. =____= Na następny przyszło nam czekać do 19:50, więc przeszliśmy się jeszcze na alejkę z frytkami i kupiliśmy.

zapiski pisane nocą - bloog.pl

• Zakład Narodowy im...
  • dr Artur Pacewicz
  • dr Bartosz Zajączk...
  • Kasjerki. Okazało się, że podano mi niewłaściwą stację do wysiadki i do następnego dnia nic nie przyjeżdża. Nie znając miasta poszłam na dworzec PKS. Tam jedyny autobus do celu, z którego wyruszyłam i w dodatku tyle co odjechał.

bluebra.blog

Pan Menel porównywał urodę Agnieszki i mą. Wyszło na to,że po co ja w ogole żyje skoro nie umiem tańczyć kankana. A Pan Menel miał smarka pod nosem. W sobotę byłyśmy na wyżłach. Jeeeeździłam wreszcie wreszcie. Zawsze lubiłam Wrocław.
    Oczywiście musiałam zostawić plecak w autokarze. Ale byłam przejęta misją kupienia burżujskiej wódki, więc mi się wybacza. Plecak odebrałam zakłucając niedzielę kierowcy i dybiąc na niego w poniedziałek na.Zastanawiali czy szczurów nie było od początku czy szczury leżą gdzieś może w pościeli (okazało się,że nie było od początku). Wchodzi Mentor czyli Ficu i pyta się radośnie:
    -Marta, Janek,a może zostalibyście do następnego PKSu. O 18:00.
    Ma chętna,ale nieco zaniepokojona, wyraża swoje wątpliwości:
    - Ale mnie rodzice zabiją.
    Marcin przekonuje do swoich racji i mowi,żebyśmy zostali,bo mu się będzie nudzić,a tak to będzie fajnie.