O czym chcesz poczytać na blogach?

Pkp cargo

Prędzej, K... Prędzej, czyli Polska Kolej Spóźniona

Prędzej, K... Prędzej, czyli Polska Kolej Spóźniona

Archiwum
Lipiec 2008
Wrzesień 2008
Październik 2008
Listopad 2008
Zakładki:
PKP
Cargo
Energetyka

01:54, suhar3
Link Dodaj komentarz »
PKP likwiduje, naród protestuje
Dolnośląska Organizacja Turystyczna i samorządowcy województwa protestują przeciwko planowanej przez PKP likwidacji linii kolejowych: Jelenia Góra-Szklarska Poręba oraz Kłodzko-Kudowa Zdrój. Zdaniem PKP, stan techniczny linii nie pozwala na ich bezpieczną eksploatację - donosiła swego czasu Wirtualna Polska. Że miałem problemy z internetem to nie wrzucałem. Dziś aktualizuję:)

Wojenna Warszawa Blog

Listy ulubionych.

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Kredka & 821 prezentują:

Hem. Oto próbka tekstu, którym udowodniłem, że nie potrafię pisać. Może siebie skreślę.

2005-04-22 23:04:02
skomentuj (0)


(821) Opcja

Eat this. Jeśli dopisze pogoda, to opcja jest następująca. Piątek, 29 kwietnia. Wyjeżdżamy około 15:00 spod mojego domu, jedziemy na moją działkę (przez PKP Cargo i Nieporęt). Tam jakiś grilek, jakieś piwko, kulturalne rozmowy na werandzie. Powrót (bardzo) wczesnym rankiem w sobotę. Zapraszam wszystkich, którzy mają rower, sprawne kończyny, znam ich, lubię i zgadzają się na gwałtowną pobudkę w sobotę. Ważna informacja dla chojraków (a zwłaszcza takiego jednego zdobywcy wszechświata) - prędkość jazdy.

Świat koleji - Onet.pl Blog

14:36

Ok. godziny 7 rano doszło do wypadku na trasie z Łodzi do Warszawy. Pociąg TLK z Warszawy Wsch. do Wrocławia Gł. potrącił rowerzystę, który przejeżdżał przez tory.

Przez półtorej godzinny trasa była zablokowana. Jak na antenie TVN24 poinformowała Małgorzata Sitkowska rzecznik prasowy PKP Intercity, rowerzysta został ranny. Pogotowie zabrało go do szpitala.

Do czasu przyjazdu prokuratora nie można było zdjąć roweru, który leżał na torach. Trasa w obydwie strony była więc zablokowana przez półtorej godziny.

Około godz. 8:25 wznowiono ruch pociągów po torze nr 2. Około godz. 8:40 przywrócono ruch pociągów po obydwu.

Intercity może jeszcze spaść, jeśli przewoźnik znajdzie inwestorów w branży kolejowej chętnych do przejęcia pracowników z niektórych oddziałów terenowych. Tak się stanie, np. jeśli Szybka Kolej Miejska w Warszawie przejmie od PKP Intercity zaplecze techniczne na Szczęśliwicach wraz ze 150-osobową załogą.

Przewoźnik chce skopiować sukces PKP Cargo, które w ostatnich latach zredukowały zatrudnienie w spółce o ponad 30 proc. (z 44 tys. do niecałych 29 tys.), pozbyły się niepotrzebnego majątku, a wagony zaczęły naprawiać własnymi siłami. Przewoźnik, który jeszcze ubiegły rok zakończył z wynikiem blisko 500 mln zł pod kreską, w pierwszym półroczu zarobił na czysto ponad 7 mln zł, a cały.

Kefir 2010 – szczepionki, pneumokoki, HPV, terroryzm władzy, media i społeczeństwo, NWO i polityka

Rządy łajdaków i bydlaków. Jaka jest wina wszystkich rządów po 1989 roku? Wymienię:

-kasę z zarobków kolei przeznaczano na.. budowę autostrad, których do dziś nie ma, a te, co są, są w katastrofalnym stanie (te nowo wybudowane także).
-kolej podzielono na kilkanaście spółek: inter city, przewozy regionalne, KS, KD, SKM, KW, KM, PLK, PKP Cargo, PKP Energetyka, i inne. Skutkuje to katastrofalnym marnotrawieniem środków na kolej, rządami krewnych i znajomych królika, czyli gangów kolejowych rodzinek.
-nie modernizowano kolei przez lata. To skandal i ewidentne narażanie nas na śmierć, że po torach jeżdżą pociągi pamiętające czasy 60-te XX wieku. Zaś są w Polsce tory, na których.

Komunikacja kolejowa - Onet.pl Blog

Przydatne strony

  • Rozkład jazdy pociągów pasażerskich - program SITKOL
  •  Rozkład jazdy pociagów pasażrskich - program HAFAS
Ciekawe strony
  •  Izba Tradycji Kolejowych Stacja PKP Lubartów
  • " Na ratunek interRegio"
  • Lubelskie Towarzystwo.
Admin (14:50)
Podyskutuj z autorem!

Copyright 1996-2012 Grupa Onet.pl SA (system)
SP(treść i ilustracje);
 

Węzeł Wielbark i okolice | Przywróćmy czar "Włóczęgi Północy"…

Wielbarku. Ba, przecież właśnie w tym celu firma własnym kapitałem wsparła naprawę odtworzeniową przedmiotowej trasy. Niestety, jak to często bywa, na drodze do odtrąbionego już sukcesu pojawiły się nowe przeszkody. Chociaż od 1 lipca trasa Wielbark – Szczytno utrzymywana jest w normalnym trybie, to jednak nieuwzględnienie jej w rocznym rozkładzie jazdy PKP PLK S.A. spowodowało – o czym donoszą media – podwyższenie opłat za dostęp do linii, jaką musi wnieść zainteresowany przewoźnik, w tym przypadku spółka PKP Cargo S.A. Oczywiście w konsekwencji przełożyło się to na wzrost ostatecznej ceny usługi, której nie był w stanie zaakceptować koncern Swedwood. Kłopoty pojawiły się również w zakresie ustalenia masy zaplanowanych przewozów oraz deficytu odpowiedniego taboru (wagony do transportu dłużycy). Zaangażowane w projekt strony wyrażają nadzieję, że wpisanie.