Picasa 3

aguleczka blog

Jush nie świeci, ale dalej jest cieplusio...i tak sobie myśle, że jak mi się będzie chciało ruszyć to tłuste dupsko, i zrobię systko co powinnam - to sobie wyjde :D no ale zanim to się stanie to może zrobić się zimnoooo.... :/ hehe ale pierdziele :P
Dzisiaj po szkole przyjechał po mnie Rafał ... z dwoma Rafałami :] Reasumując => było 3 Rafałów :D i musieliśmy się syscy w czwórkę zmieścić do maluszka ;-) hehe...ale nie było tak źle...Rafał (ten najważniejszy) przywiozł mi kanapki...bo go o to porpsiłam :) byłam strasznie głodna więc je sybciutko zjadłam :] Hm...a jak jush mowa o tym jedzeniu, to chiba idę sobie wkońcu zagrzać tą supke ... bo brzusio się domaga :] Ładnie pieknie gdy nie dostałam smsa od Pisaca, z zapytaniem czy przyjadę do niego na os. No więc weszłam na GG i zaczęłam mówić że nie bo jak ja się dostanę na przystanek :P No ale zgodziłam się i tata mnie podwiózł :] z początQ bardzo się bałam, bo myślałam że mnie chłopcy wystawią ... ale to tylko pozory :)Spotkałam ich (Amora i Picasa) na skżyżowaniu i poszlismy w osiedle. W domQ miałam być na 14 ale napisałam rodzicom że się 'spóźnie' - i wróciłam gdzieś koło 18 :] lol Tak czy siak gdy siedzieliśmy tak na osiedlu, w ktorymś momencie poszliśmy po takiego Radka by Qpił nam piwa... :] no i oczywiście było gorąco :P potem miałam taka zwałe że nie.

Blog dhtajga

Deklarujemy się kto płaci na 1 rate, a kto na 2!!! Przypominam o zgłaszaniu się na:
wyjście do kina (1 II)
łyżwy (4 II)
ściankę (7 II)
Szczółowe szczegóły na najbliższej zbiórce.

Komentarzy: 0 Nr konta 2011-01-13 Dane konta:
Komenda Hufca ZHP
Kraków-Podgórze
ul. Sokolska 13 30-510 Kraków
Nr r-ku: 37124044321111000047239405 (PKO SA)

X 3zł = 18zł). Wszyscy którzy nie składali zgody muszą to nadrobić „na wczoraj”. Składki ma opłacone tylko kilka osób z drużyny :(

W styczniu czeka nas sporo pracy: naprawdę! Chcemy niebawem zakończyć okres próbny :) Damy radę?! Pewnie, że damy... I jeszcze niespodzianka od Magistra i Bellusi: konto na picasaweb do wrzucania zdjęć z naszych imprez i zbiórek :)
>> PICASA <<

• Listopad 2009 (3)
  • Październik 2009 (12)

Tagi

Amtrak autobus bilety bohater Chen Shui-bian Chiny CitiBank Czechy Denver dworzec gry grypa Kanada Klaus koleje komunizm Lotnisko Mao McDonald's metro monorail MRT Muzeum pieniądze Pinochet Pociąg pogoda religia rower Singapur SKN SZ Starcraft szpital Taipei 101 Tajpej Tajwan taxi Toronto Traktat Reformujący tramwaj transport UE USA zoo zwierzęta

Blogroll

• Blog dr Robert Gwiazdowski
  • Blog Enif
  • Blog JKM
  • Blog JKM gospodarczy
  • Blog Kasia
  • Blog Kasia – "Kilometry…"
  • Blog Kel'Thuz

• Listopad 2009 (3)
  • Październik 2009 (12)

Tagi

Amtrak autobus bilety bohater Chen Shui-bian Chiny CitiBank Czechy Denver dworzec gry grypa Kanada Klaus koleje komunizm Lotnisko Mao McDonald's metro monorail MRT Muzeum pieniądze Pinochet Pociąg pogoda religia rower Singapur SKN SZ Starcraft szpital Taipei 101.

Rowerkiem przez Stany

Na most rowerem nocą, trzeba wcisnąć specjalny przycisk otwierający
bramę. Namiot rozłożyliśmy tuż po drugiej stronie mostu.

Następnego dnia rano rozpoczęliśmy sesję zdjęciową dla naszych sponsorów i ruszyliśmy "w miasto". Najpierw bulwarem, potem wjazd na pionowe ulice miasta. Godna podziwu jest skrupulatność przy budowie tych ulic. Nieważne jakie jest nachylenie - ulice muszą tworzyć siatkę...