O czym chcesz poczytać na blogach?

Przejdź do wyników poniżej

Ostatnia nocka

-->..NaJbArDzIeJ StRaCoNyM dLa CzŁoWieKa JesT Dz!eŃ, w kTóRyM S!ę N!e Śm!aŁ.. :D:D <-- - Onet.pl Blog

Wygrywac i pare meczy było do przodu:D:D czego siem nie robi dla przyjacioł com? hahahahah ooo ładna faza sie wkręca widzeee hehe i nawet uczynek dobry mam sialalalala:D => tłumaczyłam mikro wczoraj po 3 w nocy :P spoko, czas szybko zleciał, a dziś com?? OSTATNIA NOCKA !!!!!!:d <huuuuraaaa> i jush koniec męczarni:D rano chcieli mnie udusić, bo coś tam powaliłam hehe ale trudno, żebym się jeszcze tym przejeła. to wcale aaaaaahahah bo i tak pójdzie na Tomka..:D heheheh sorryy słonko:p a teraz ide chwilke poleżec.

znowu przygoda!

Szybciutko

bo dzisiaj absolutnie nie mam czasu. dzisiaj mam czuwanie na sjescie i nocke. Czyli zero wolnego, oprocz teraz wlasnie. Ten tydzien - ciekawy. Niektore obozowiczki sa klopotliwe, ale nie mamy ich w sumie az tak duzo, wiec praca jakos sie rozklada..

chwila oddechu...

...przed "nocka". Dzisiejsza zapowiada sie co najmniej ciekawie. Otoz ta malutka, acz ponoc dorosla, kobietka nie sypia. Wcale. I drapie zawziecie swoj materac, a jak go nie drapie, to.

Wyszlo, ze ja stalam sie wykonawca tej woli) myc ja i rano, i wieczorem. Z tego co widzialam, po kazdym prysznicu jest bardziej radosna. I dzisiaj przyszlam po kolacji jako ostatnia i tak 5 minut pozniej, juz mialy zaniedbac i polozyc spac bez mycia, kiedy zdecydowalam, ze nie ma mowy, ze trzeba ja umyc. Po tym prysznicu, jak ja ubieralam i gadalam do.

[...] Są miejsca niedostępne nikomu i takie, które odwiedzać możemy jedynie w snach [...]

Takich ja dziś popołudniu wiem, ze granice są jedynie złudzeniem... że mogłabym zrobić coś, co przekraczałoby mnie... a najgorsze, że chyba już to zrobiłam.... choć jeszcze nie spełnione zostało, jest w pamięci... kolejna szrama na duszy... nie pierwsza, nie ostatnia...
coraz trudniej m powiedzieć Carpe diem i się nie przejmować... coraz trudniej byc opanowanym...coraz trudnieij być... przeszkody wala sie pod nogi... ehhhhh....
kolejna motywacja do budowania przeszłości.... i łamania zasad....
Są matury... normalnie szlag mnie trafił, jak się dowiedziałam... będzie trzeba sobie to odbic w następny weekend...
w szkole wiadomo... gorzej chyba być nie moze, chociaz kto wie... masa roboty, masa zadań i zapowiedzianych "sprawdzeń wiedzy"... obłęd... nocka leci za nocką, a końca nie widać... no może widać... 9 albo 15 czerwiec konferencja... potem będzie spokój...
a teraz wściekam się na ludzi... irytuje mnie to, jak ktoś sobie totalnie olewa szkołe, a na koniec myśli, że mu się uda i jest taki.

...BLOG...

Serc, tak zimne płomienie
Z czasem ty zapomnisz też, jak nam kiedyś było
Pozostanie kilka zdjęć, i wiara w lepszą miłość.

skomentuj (0)

;'( 2004-07-18 12:41:59

ostatnie nocki w namiocie sa niby fajne ale jednak mi odbija ju 2 razy wylecialam z niego z nerwow ;'( nie wiem dlaczego tak sie dzieje ale jakos tak leci ;[ coz ja moge ....

jestem w rozterce nie wiem co ma robic rozmawialam sobie z pewno osoba moze cos tam.

2004-07-19 18:21:50

dzisaj wchodze na bloga a tak komentarzyk do notki czytam a tu Martyna smieje sie z naszego "koncertu " soorrki Martyna ale mi sie wydawalo ze ja cicho spiewa

jakos sie ulozylo teraz chodze w dobrym chumoze wczorajsza nocka byla ok !! tylko szkoda ze Sani tak szybko odpadla i poszla spac ;[ ale mimo to bylo ok ;]
mielismy isc na spacer ale nie poszlismy nie wiem czemu ale jakos tak wyszlo



dzisaj poszlam na basen i wrucilam z calym przeczkolem ;]] szlo.

...materia jest tylko zmagazynowaną energią, zapadnią podniebienia wszechświata... - bloog.pl

Praca skończona, ostatni nocka. Oczywiście, gdy o 2 wychodziliśmy gdy zobaczyliśmy padający śnieg, koniecznym było pójście z paroma ludźmi na wyprawę. Brodziliśmy w śniegu szukając jakiegoś otwartego baru, w końcu  trafiliśmy do.

canislupus | e-blogi.pl


2011
Listopad
Październik
Wrzesień
Sierpień
Lipiec
Czerwiec
Maj


caminante
Maleńczuk i ostatnia nocka bez Lady Gagi 2011-11-28

Bardzo lubię ten cynizm i przećpaną nutę w głosie Maleńczuka. Strasznie mi sie ostatnio spodobała piosenka, którą nagrał w projekcie "Yugopolis 2", pod tytułem.

mam u�miech przybrany pocałunkiem taka jestem bogata : : : : : thaliia.blog

no i wakacje sa tylko wspomnieniem=)
mmmmm to chyba najlepsze wakacje w moim zyciu :D
zaczelo sie od siemianowki tzn regat:D
nawet nie wiedzialam ze ten wyjazd tak utkwi mi w pamieci:D
te wschody sloneczka :Di ostatnia nocka:Dsmierdzacy smietnik, imperium i dziwne sasiady:Dw nastepnym roku iza na bank znowu jedziemy :D
pozniej moje urodzinki i łeczyca:D
no i wyjazd do sosnowika:D
chyba wlasnie dzieki temu wyjazdowi bardziej zgralam sie z niektorymi osobami:P
.

Ostatnia nocka yugopolis i maciej maleńczuk

Lupus_est

Tak smętne, że i ptak na nich nie siada. Deszcz, śnieg, deszcz. Twarz mokra i tężejąca z przenikliwego zimna. A tu Maleńczuk wyprodukował hiciora. Zaryzykuję stwierdzenie, że evergreena z gatunku tych, które będzie się śmiało.

Jeszcze za parę ładnych lat. Założymy się?

Z płyty „Yugopolis 2” -  „Ostatnia nocka”.

Pracują dzieci, nie pracują rodzice, którym się nie chce włożyć wysiłku w kontrolę nad nauką syna czy córki. O ile wygodnictwo dziesięciolatków jest zupełnie zrozumiałe, o tyle brak zainteresowania rodziców nie da się niczym.Mimo nieustannego prowokowania golizną, narządem, cycem i wulgaryzmem. Przeczytałam prawie wszystko co napisała, ale ostatnia pozycja nie dała się dokończyć. „Podręcznik do ludzi” uważam za jej najsłabszą książkę..
Pierogów?

Tagi: Maciej Maleńczuk Yugopolis
10:45, donata.kowalska , muzyczne
Link .

[impr-mini.own] Bełkot twych oczu nieg(ł)odny

Się tak zaczęła wydzierać, to na pewno nikt by was z tego dachu nie ściągnął...
Siedzimy i śmiejemy się z prozy życia.

...bo jak to pisałam już Missie w komciach: człowiek nie.Razie.
Człowiek stwierdza, że to nawet dobrze, nie umrzesz jutro przynajmniej na zakwasy. Jak się ostatni raz pływało dwa lata temu, to lepiej nie szpanować na basenie miejskim w Bździochach.

Będzie kitrać regularnie.

[♪] Yugopolis i Maciej Maleńczuk [Yugopolis 2] - "Ostatnia nocka"
[umc, umc, plum, umc, plum, plum, umpapa!]

19 lipca.