O czym chcesz poczytać na blogach?

Obsługa klienta

Szkolenia w Warszawie | Pewność Siebie, Awans, Własna Firma: Moc Komunikacji

Konkluzja, do jakiej doszli uczestnicy Klubu Biznesu:
Firma ma działać na autopilocie

Nie zapominaj, że doba jest ograniczona czasowo. Bardzo często na początku musisz robić wszystko:  zająć  marketingiem, sprzedażą, produkcją, jeżdżeniem do klienta itp.  Jeśli chcesz wykonać tylko to, co trzeba, to i tak na te działania doba to za mało. Musisz  jak najbardziej zautomatyzować produkcję i systemy działające w Twojej firmie.

Powodzenia!


Lubię
Bądź pierwszą osobą, która doda ten do listy ulubionych.

Blog IT - bloog.pl

Skróty angielskich wyrażeń, dlatego też na pierwszy rzut oka trudno je rozpoznać i przetłumaczyć. Jednym z takich pojęć jest tak zwane crm. Mimo skomplikowania tego skrótu, każdy ekonomista powinien wiedzieć, że crm obejmuje dwa podstawowe znaczenia. Pierwsze z nich to System Relacji z Klientami( w języku angielskim brzmi to: Customer Relationship Management ).
W tym przypadku crm oznacza wszelkiego rodzaju strategie, prawa i obowiązki każdego pracownika firmy marketingowej, który ma na co dzień do czynienia z klientem. Bezpośrednia obsługa klienta musi być bowiem w pełni funkcjonalna oraz skierowana głównie na potrzeby kupującego. Drugie znaczenie crm to tak zwany Marketing Społecznie Zaangażowany( z języka angielskiego: Cause Related Marketing ). Trzeba wiedzieć, że taka forma crm oscyluje gdzieś pomiędzy.

moj-pokoj.blog

profesjonalna obsługa klienta 2003-05-10 11:43:55

-miałam dzisiaj full klientów do obsłużenia, jestem padnięta - wysapuję z siebie po powrocie z pracy, padając na łóżko/w ramiona Mężczyzny, względnie wybierając obie opcje naraz.
-full klientów obsłużyłaś? - Mężczyzna.

Call4help's Blog

Przekazu cechy projektów cele dobra komunikacja fazy projektów jako jakość obsługi jakość odbioru język ciała klient komunikacja kreowanie wizerunku manipulacja metodologia mowa ciała niewerbalne obsługa klienta pierwsze wrażenie postawy życiowe potrzeby psychologiczne profesjonalna obsługa kienta przebieg komunikacji realizacja projektów SMART techniki aktywnego słuchania techniki wywierania wpływu Trudny klient tworzenie działu typ klienta uległość werbalne wysoka jakość wywieranie wpływu zadania zarządzanie pracą zarządzanie projektami

Posiada ona określone zasady kontaktu i realizacji zgłoszeń (kontakt mailowy w sprawach awarii potwierdzający rozmowy telefoniczne, wymiana korespondencji z grafikiem realizującym wizualizację dla sklepu). Określ sobie w podobny sposób jak będziesz kontaktował się ze swoimi potencjalnymi klientami, realizował ich zamówienia i jak będą komunikowali się miedzy sobą Twoi pracownicy (jeżeli takich posiadasz lub planujesz zatrudnić). Unikniesz dzięki temu nieporozumień związanych z tym, że ktoś komuś czegoś nie przekazał lub nie wiedział jak to ma zostać wykonane.