O czym chcesz poczytać na blogach?

Nurburgring

Pole position - Onet.pl Blog

Męczyły po GP. Ten, jak przystało na profesjonalistę, spokojnie odpowiadał, choć po jego minie widać było, że najchętniej schowałby się juź w boksie Red Bulla.
Największym wygranym zdecydowanie Lewis Hamilton, który być może uratował skórę swojemu szefowi Martinowi Witmarshowi. Szef McLarena po zawodach wyraźnie odetchnął - serdecznie uścisnął bossa Ferrari - Stefano Domenicaliego. Ten z kolei radował się z dobrej postawy w kolejnych zawodach i drugiego miejsca Fernando Alonso. Tylko członkowie Red Bulla byli smutni po GP Niemiec, choć Mark Webber stanął na podium. Ale dla nich miejsce na najniższym stopniu to trochę mało - początek sezonu wyraźnie zaostrzył ich apetyty na zwycięstwa.
Po zmaganiach na torze Nurburgring w mojej pamięci pozostanie jeszcze jeden obrazek - ten z końca wyścigu. Kiedy Sebastian Vettel, dzięki perfekcyjnej zmianie opon w boksie, wyprzedził Felipe Massę, mechanicy z McLarena zaczęli bić brawo swoim kolegom po fachu - widać, że nawet, kiedy gra idzie o najwyższe cele (i wielkie pieniądze), zawsze można znaleźć sposób, by docenić swoich rywali. Wielka klasa.
Oczywiście należy też docenić świetną postawę i drugie miejsce Jakuba Giermaziaka z Verva Racing Team w zawodach Porsche Supercup. Dzięki temu na Nurburgringu po raz kolejny mieliśmy miły polski akcent. Dzięki oficjalnemu dostawcy opon do F1 - marce Pirelli, po raz kolejny mogłem się znaleźć w centrum wydarzeń i z bliska obserwować przebieg.

kobiecym okiem na sport

Po ten indyjski zespół. BMW Sauber musi działac i przygotowac na Węgry coś szybkiego i zmniejszającego stratę do innych. Do Budapesztu nawet Torro Rosso przygotowywuje prawie nowe auto. Jeśli nawet oni wyprzedzą Beemke to będzie totalna masakra. Chciałabym bardzo, aby Robert pojechał świetnie na Hungaroringu. Na pewno będzie się chciał pokazac przed polskimi kibicami, których na bank nie zabraknie. O Mazurku Dąbrowskiego chyba nie mozna marzyc. Raczej nie w tym sezonie(chyba, że będzie cud jak wydarzył się w Renault w zeszłym sezonie). Nadzieja u mnie w sercu bedzie zawsze. Wiara, że będzie dobrze. Wiara w Roberta, bo czasami w BMW nie wierzę. Tak więc głowa do góry i jedziemyyyy!!!

 

Aha i gratulacje dla Webbera i Red Bulla. Mark-kapitalny wyścig, Adrian Newey-kapitalny bolid. Tyle.

17:26, volas
Link Dodaj komentarz »
sobota, 11 lipca 2009
na dobry początek:)

Witam wszystkich na moim nowym blogu. Oczywiście sportowym;P. Przecież ja nie mogę pisac o niczym innym...to moje przeznaczenie;). Dobra. Będę starała się codziennie zostawiac jakiś ślad na blogu. Przynajmniej w wakacje. Już jutro będzie pierwsza notka. Zapewne o wyścigu na niemieckim torze Nurburgring. Chciałabym bardzo, żeby to był pierwszy pozytywny  wpis. To by oznaczało, że.

Formula 1 Racing by Nika - Onet.pl Blog

  Dziewczyna nic nie odpowiedziała.
  - Właśnie. Prześpij się - oświadczył.
  - Nie moge. Hulky niedługo wpadnie przed wyjazdem do Niemiec.
  - No to się nie wydzieraj na mnie o byle co. Powinnaś odpoczywać. Miałaś wstrząs mózgu. Nie możesz się tak denerwować.
  Nika nie ospowiedziała, ale Bruno doskonale szłyszał jej głośne westchnięcie, a potem kilka przekleństw wypowiedzianych pod nosem.
  - Kiedy wychodzisz? - spytał.
  - Za jakiś tydzień. Mam nadzieję, że nawet szybciej. Ledwo tu wyrzymuję. Jedzenie jest okropne, nie ma nawet żadnego kanału po angielsu w telewizji. Gdyby nie Hulky i Aleshin, umarłabym z nudów.
  - A kiedy następny wyścig?
  - W następną sobotę, na Nurburgring.

Blog 91386

Części (maska, dach, lusterka, spoilery) wykonano z włókna węglowego. Zajęło ono miejsce tradycyjnych materiałów także przy wykończeniu wnętrza. Efektem jest o 200 kg mniejsza masa samochodu. W połączeniu z nieco wzmocnioną jednostką napędową (ponad 350, zamiast 343 KM) zmienia to stosunek masy do mocy z 4,36 kg/KM do 3,5 kg/KM. Samochód jest oczywiście wyposażony w najlepszą spośród produkowanych sekwencyjną skrzynię biegów - SMG. Części karoserii, które nie są z włókna węglowego, wykonano z prasowanych paneli stalowych. BMW M3 CSL wyposażono w 19-calowe koła, pod którymi widać niewiele mniejsze, bo 18-calowe tarcze hamulcowe. Samochód koncepcyjny przetestowano w miejscu, które znakomicie się do tego nadaje, czyli na torze Nurburgring. Podobno pokonuje on słynną północną pętlę (Nordschleife) w czasie poniżej 8 minut. Oznacza to, że jest prawie o 30 sekund szybszy niż jego seryjnie produkowany odpowiednik.

Komentarzy: 0 2006-04-07 Dane techniczne Z-3 Z-3. Stworzony na bazie E-36 jest następcą niezbyt dobrze przyjętego modelu Z-1. Znany z filmu o Jamesie Bondzie. Ma piękne nadwozie, ciche wnętrze, praktyczne schowki i bagażnik. Interesujace są zwłaszcza wersje M coupe/roadster. Stosowane silniki.