O czym chcesz poczytać na blogach?

Null sql

Spassite – > /dev/null

Aby się nim chwalić,

  • MVC w praktyce, forsowanie separacji kodu w projekcie dzięki czemu łatwiej będzie w każdym innym języku poprawnie oddzielić kod wyświetlania, dostępu do danych i kontroli,
  • trening SQL’a – zawsze się przyda przypomnienie, a mózg zdaje się szybko zamiatać tego typu wiedzę pod dywan,
  • poznanie dobrze przynajmniej jednego frameworka – w tym przypadku ‘kohana’, gdyż spełnia.

      Projekt skończony. Mimo wielu zarwanych nocek rady dałem, choć na razie poza “respektem” niewiele osobiście zyskałem. Za pomoc dziękuję Była, przydała się i mam nadzieję będzie

    1. No trackbacks yet.

    Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

    Theme: INove by NeoEase.
    Follow

  • ...Bądź pewny, że ona zawsze przyjdzie...

    Sie :P), ale to wlasnie ona potrafi mnie wesprzec!! No, ostatnia osoba raz mnie wyzywa, a raz normalnie gada i tez tego nie kminie;( jak by tego wszystkiego male wracaja wakacyjne wspomnienia (to jest kompletny dool :( ) ale zyje sie dalej, nie?? to koncze, bo wszyscy narzekaja, ze pisze za dlugie noty
    skomentuj (10)

    2005-01-14 22:21:15 >> Double null

    Witam Was kochami dzisiaj w sql było zebranie z rodzicami...musiałam jechać razem z mamą, ale nie kminie po co jak i tak siedzialam ponad godzine na korytarzu na moje szczęście Judka też była i było nam raźniej...troche sobie pogadałyśmy pare spraw wyjaśniłyśmy i jest git...wszystko jest na dobrej drodze ze bedzie jak kiedys, no chyba ze znowu cos mi strzeli do glowy i.

    W.s.P.a.N.i.A.L.i 2001-2004[!]

    Sprzątaliśmi a później oglądaliśmy Tv.
    Rano wstałam ok 9. Dziwne, zawsze wstaje ok.12....
    Dzisiaj jest Dzień Kobiet więc wszystkiego naj...naj najlepszego dla wszystkich laseczek z klasy... Dostałyście kwiatki?? Ja dostałam takie śliczne...różowe :)

    2003-03-08 15:47:27 skomentuj (0)


    ghj
    null
    2003-03-11 11:43:34 skomentuj (0)


    my
    Co to jest?
    (o)(o)-biust doskonaly
    ( + )( + )-piersi na silikonie
    ()()-piersi Kate Moss
    ( o Y o )-piersi do playboya
    ( - )( - )-na drzwiach prysznica
    2003-03-11 11:48:18 skomentuj (0)


    oki

    2003-03-11.

    Hehh...po druga grupa już się pewnie nawycinała jakichś superowytch origami :/ jak ja czegios takiego nie lubie...brrrrmmm....... alb sobie szyją...i Sielanka... a później angielski łoo.... nie mam zadania :]]]]]]] trudno...jakoŚ tam coŚ skroBne:] i będzie ok.... a reszta lekcji jakś tam ujdzie w tłumie :* no to papa wszystkim :* do zobaczenia w SQL :P i miłego nia @@
    pozdrawiam
    PauLiNKa

    2003-03-31 08:10:12 skomentuj (3)


    :*buzi buzi < przytul >tulii tulllii !!!!! moje flamingi kochane !!!!!
    elo elo hehe to ja !!! łeee no wiem, wiem że TAAAKKK dawno nie pisałam, no, więc czuje ze ja musze :D czuje ze sie dusze :P.

    Where is the love...?

    Po wielkiej przerwie, moze ktos z was mnie ejszce pamieta... Do zalozenia poznownie bloga zmobilizowala mnie ania, hehe, wielkie buzki dla Ciebie :*
    szczerze powiem ze nie chce mi sie opisywac dotychczasowego mojego zycia... za duzo tego i malo checi...

    Wiec jest dzis Dzien dziecka, wiec wszystkim systkiego naj naj naj :D nie poszlam do sql bo dzien spotru to po cio. Co prawda mialam jechac na zakupy ale wyszlo inaczej, trudno... moze pojade jeszce po poludniu. Humorek mam taki w miare, choc ciagle sie polepsza przez dwoch chlopcykow malych :P pozdrowionka dla Was :* bede konczyc narazie i tak pewnie was zanudzilam ale jakos narazie nie mam weny hehe. pozdrowionka dla wszystkich :*:*:*


    null

    skomentuj (1)

    [...]

    2005-06-02 13:55:29

    Niw poszlam dzis do szkoly... bo mi sie nie chcialo, jak raz nie pojde to sie nic przeciez nie stanie. Pojechalam na zakupy, mialam jechac z Aga ale okazalo sie ze druga kumpela tez, no troche dziwnei to.