O czym chcesz poczytać na blogach?

Nuby

bachora epitafium - mBlog

Dziękuje za przeczytanie.

Pozdrawiam Kali  Wasil  Adaś  Agata   Ryba  Fryta  Ala

 

qn!3c 

heh
2007-03-21 |http://bachor.blox.pl/resource/bachek.JPG> 18:38:12
autor: feweks | skomentuj (15)

I kto jest skejtem i pierwszego dnia wiosny nie poszedł do szkoły(a w zasadzie woogle nie chodził...)

HAHAHA NUBY NUBY!

Bachor jest Bogiem

 

Koniec 

greetz
2007-03-17 |http://bachor.blox.pl/resource/bachek.JPG> 19:18:08
autor: feweks | skomentuj (4)

brawa brawa

kesss.blog

Marzenia..ale nie każdy tak uważa. i to mnie boli.
większość osób pochwala moje kroki związane z nowym życiem, ale nie pochwala tego co robię teraz. każdy powtarza że to za szybko, za wcześnie, żeby mogło być prawdziwe. i niech mi ktoś powie że nie żyjemy w społeczeństwie opartym na stereotypach. tak. długie słowo. ale taka jest prawda. 'długie narzeczeństwo, krótkie małżeństwo'-usłyszałam ostatnio od mojej kumpeli. niby skądś sie biorą te ludowe mądrości ale ludzie! bez przesady!
jakby tego było mało każdy teraz patrzy sie na mnie krzywo, że nuby to ja wyszłam na świnię bez serca. kurcze takie życie. ale jak do tej pory wszystko się waliło na łeb na szyję to była jego wina, a jak ja w końcu wzięłam sprawy w swoje ręce to wychodzi na to że jestem ta zła zimna suka.
i nagle twoi przyjaciele odwracają sie od Ciebie nie rozumiejąc tego co robisz, wręcz nie akceptując.. wychodzisz na puszczalską szmatę i gdzie się nie pokażesz tam jestes wytykana palcami..
zanim kogoś ocenimy, może spróbujmy popatrzeć na tę osobę chwilę dłużej i zastanowić się co ona właściwie czuje..

Szukajac drogi...

To jednak ide ta droga i widze slonce i jasnosc .... A teraz patrzcie jakie ćłodkie : I love You
I love You =*****

Dziecko szczescia .....
dziecko-szukajace-drogi 2003-09-16 20:52:28
skomentuj (0)


Zablakane mysli...
Juz sama nie wiem cio mam sadzic o tym wszytskim, co czuc, myslec gdzie isc ? Kochac Cie ? Czy ja Cie w ogole kocham ? Co czuje ? Co Ty czujesz ? Co nas laczy ? Czy to sie nie rozpadnie ? I tak w zasadzie jak to wszytko jest ... Nic nie wiem juz z tego siwta , on ma zbyt wiele zakamarkow, slzakow , bocznych sciezek ... Nuby jestem szczesliwa rozpiera mnie szczescie i radosc a jednak hmmm ... Co wlasnie zwiazane z Toba bylo pieknie , ale ja mam zludne nadzieje ... Moja szczesliwa droga trwa i niech trwa jak najdluzej a z Toba cos musimy poczac .... Albo zostawic Cie z tylu albo zmienic polozenie na drodze .....

Dziecko jedno z najzwyczajniejszych ...
dziecko-szukajace-drogi 2003-09-17 22:56:41
skomentuj (2)
Ktora to droga ?
Nio wlasnie ktora ? Gdzie jestem bo juz nie wiem niby szczesliwa pelna radosci a z drugiej strony moja przytlaczajaca rodzina.

bejbi blog

 


Romeo

dzis dostalam slicznego małego szkraba
jest ukochany :*



bejbi 2004-05-06 21:38:02
skomentuj (4)
niedlugo

juz zupelnie skoncze liceum
dopiero zdalam sobie sprawe , ze jeszcze tylko ustny niemiecki i po wszystkim. i kolejny rozdzial zamkniety. ze juz nie beda mi potrzebne refarat i sciagi ktore mam na kompie, ze juz nie bede smigac za odre . juz nie bede chodzic na szluge za brame i takie tam rozne sentymentalne pierdoly.
i ze nuby co pozniej ? otworzy sie przede mna swiat, pokaza sie nowe mozliwosci .... bla bla bla. albo okaze sie , ze wszystko nei zmieni sie tak bardzo jakby mi sie to moglo wydawac. zreszta, dzis mam zly humor. obudzilam sie usmiechnieta , ale ciagle sie wkurzam , bo mam tak jak dwa lata temu. nudzi mnie jzu to wszystko. chce zmian. ostatnie nie wyszly mi na dobre, bylo gorzej niz moglam to sobie wyobrazac w najsmielszych koszmarach.
ale teraz.... sama nei wiem. na pewno nie moze TAM byc kogos. bo przynosi pecha. poza tym cos mnie meczy, ale nie umiem podjac decyzji. boje sie , ze zle.

awd.blog

Negatywnie. Pa :*

skomentuj (0)

nota 2006-06-01 21:45:30

napislam przed chwilak note i sie skasowala... a taka dluga byla...

wiem ze samajestem sobie winna w sprawie piotrka, nie zaprzeCZA. wystarczylo jedno slowo a byli bysmy nadal razem, wiembo dal mi taka szanse ale ja nic nie powiedzilam.
napisalas ze jak bym go kochala to bym to mila gdzies, ale nie milam wiec chyba go nie kochalam.

a on teraz mi wyskakuje zpropozycja ze wpadnie w sobote wieczorem z filmami. ZE NUBY PO PRZYJACIELSKU??

maturzyste kopelam w krocze kilkakrotnie i z pol obrotu, szkoad mi go

MAM PASKUDNY CHARAKTER, WIEM O TYM.

zadnego powodzenia nie mam. no poza maturzysta, ale TY GO NIE WIDZIALAS maskakra;D

i nie pisz mi nic w stylu ze jestem ladniejsza czy cos takiego, bo to nieprawda. kazdy ci to powie:D

mi ostatnio kolezanki szczerze powiedzialy ze nie jestem ladna i one nie wiedza co sie tym facetom we mnie podoba.
bo chyba nie charakter, ktory jest fatalny i potrafie tylko ranic. SORRY...
taka.

spring.

Panem, ale milo bo mnie podbudowal i trzymal kciuki :D
Protokl ;]
Ogolnie bylo swietnie... To daje zdjecia :P

mysle ze sie nie doczytacie, ale wam napisze:P

Ujezdzenie: usztywniona reka, opuszczone dlonie, polsiad bez rownowagi i cos ze niby nierowne strzemiona, ale inaczej juz nie dalo sie dopasowac...
Skoki: Brak rownowagi po 3 i co za tym idzie rowniez na 4, no i oczywiscie galop na zla noge juz nawet nie zmienialam :P
A kon bez sily normalnie, az mi go szkoda bylo bo tak ciezko oddychal...

10 letni walaszek- Welodrom, kurde nuby taki sredni wiek, a tu kon mi padal...












Ze skokow nie ma, bo 'moj' aparat ma opozniony zaplon :p
komentarze [5]

>> środa, 5 marca 2008 13:18:43
Helol
Jeszcze zyje :)
W szkole jakos idzie, niestety ciezko i opornie... Ale jeszcze 10 dni w szkole i znow wolne :)
Do stajni jezdze w sumie 4 razy w tygodniu, treningow narazie nie ma, przynajmniej widze w tym jeden plus :P
Szablon nowy, bardziej wiosenny chociaz za oknem wiosny nie widze :P
snapy z korytarza