O czym chcesz poczytać na blogach?

Neff

Blog sweety1333

Domu moj tato zabral mnie na wycieczke  do jaskini RAJ i na Zamek  Krolewski . Chociacz jak szlam do samochodu to banda chlopakow chciala mnie zlac ale sie ukrylam. Pojutrze juz do szkoly  znowwuuu :((. Ale przyjerzdza Damian to nie bedzie tak gupio mam nadzieje ze on mnie jeszcze pamieta i o mnie mysli caly czas ??!! :*
 
Pozdro dla KoFfAnIuTkIcH :
Damiana,
Golgi
Mateusza
Agaty
Darii
Anki
Dawida
Karoliny
Aski
Magdy
Karoli
 i dla calej kl 6 b
i oczywiscie dla wszytskich odwiedziajacych mojego neff bloga :*:*
Komentarzy: 0 .......::::: MoJ NeFf bLoG :::::..... 2006-04-16
Hey
To moj pierwszy blo tutaj i mam nadzieje ze bedzie sie wam podobalo to jak go prowadze beda jescze jakies fotki , linki ale to dorobie .Jak chcecie mozecie wchodzic.

Szablon 2337 - Onet.pl Blog

Tło wewnętrzne
Tło zewnętrzne: #516376
Czcionki:
`tekst podstawowy: VERDANA 8, kolor: #516376
`tekst w ramkach: VERDANA 8, kolor: #516376
`tytuły postów: VERDANA 18, kolor: #1B352B
`tytuły ramek: VERDANA 18, kolor: #1B352B
`linki w kolorze: #945E32



Szablon wykonała Neff dla Szablonowy

{ H2O-change } ● Your 1# source about H2O-just add water. - Onet.pl Blog

Blogowym przyjaciołom, jak Mermaid :*, którą znam baardzo długo. Dziękuję kochanie za wszystko! Dzięki Tobie prowadzenie tego bloga sprawiało mi taką przyjemność. Jesteś najlepsza! Wspaniałe są także Cleuśś i Oliv, które kocham nad życie. Jesteście przewspaniałe i za to wam dziękuję. Potrafiłyście poprawić mi humor każdym komentarzem! Dziękuję także Car_, Ri i Neff. Moje kochane wariatki. I chociaż Neff nie ma już z nami jakiś czas, to będę o niej zawsze pamiętać. Kolejnymi osobami, którym bardzo bym chciała podziękować są Kolorowa, Water-P, DomiaQ i Qente. Jesteście wspaniałe i zawsze o tym pamiętajcie! Uwielbiam was. Także Sea_Change i SeaSheeny.

hh-moim-sfiatem.blog

I później co sie dowiaduje że wychodzić nie moge ! no kurczaku (żeby nie przeklnąć) idzie czegoś dostać tu nie wychodz tam nie wychodz chaje na każdym kroku jutro spotkanie z chłopakami z WMP jak nie musze być bo inaczej skład sie rozpadnie tak powiedział mario (założyciel) jak mnie jutro nie puszczą na bytom a potem na katowice to nie wiem co im zrobie ale zobaczymy jak bedzie...

+ zapomniałem napisać istotny szczegół ;] mianowicie ten pokaz break dance mnie norma zakręcił i teraz szukam osoby która ze mną chodziła by na owe zajęcia ;]

+ neff szablony ;]

+ tshecia poprafka notki ;] mianoficie photo moje umarcie omdlenie semdlenie szokens i fogóle a fiecie cemu ? madziak mnie samordofac ! tak moje umarcie ! neee no tak naprafde to skutek wyznania miłości pses madziaka ;] i moje omdlenie buehe tak naprafde nikt sie (chyba) nie dofie jak było naprafde ;] pHoTo

skomentuj (4)

1 2

Strona główna
marzec 2004

` s c h o o l t i m e w i t h H 2 O - T e e N . Apple__ - Onet.pl Blog

Nic więcej.
Na bloga i tak nikt nie wchodzi, więc po co mi on?

Notki pisałam kiedyś prawie codziennie, a teraz?
Raz na, pff.. 2 miesiące?
Nawet mi się nie chce tu pisać.
Piszę z przymusu.. bo wiem że to było obowiązek.

Tak naprawdę interesuje mnie tylko grafika i ` saga Zmierzchu `
i to o tym mam zamiar prowadzić bloga.
Jeśli założę, nie podam adresu.
Przykro mi.

A poza tym, teraz zaczęła się szkoła..
muszę się uczyć, bo już mam sprawdziany i kartkówki.
Jak tylko przychodzę po szkolę do domu włączam komputer i siedzę.
Jeszcze niedawno tak nie było.

A o statystyce, to już nie wspominam!
D N O ! I tyle.

Prowadzenie tego bloga było B E Z S E N S U !

Nie kasuje bloga, o niee, adresu nie oddam.
Zostawiam Wam calutką szeroką listę.

Może kiedyś, wróce..MOŻE. Chociaż ja w to już nie wierzę.
Nic mnie tu nie trzyma..

No dobra jedną rzeczą, co mnie tu trzymała
to byliście WY. Dziękuję Wam wszystkim, za
wszystko ;*
{Greta,Callaway,Neff,Insomnia,Water,SeaQ, Shiner,
SheniQa,Phoe_Star, Voice, Millie, Ania, PhoebuS, Qente,Summer

Supcio blogasek Karci Róziowej :-)

I bk :P I to taki shchegool ze jest jush po fpooldo 7 rano! A my jeshche nie poshlysmy spac! Buahahaha wogle sie bilysmy na podushki i byla taka bk!! buahahahha! :P
A do Aroosia: Bardzo cie koFFamy!!! cmok cmok :* hehe :P

Notke dodala 2005-01-01 06:37:13
skomentuj (10) Połowinki ^^ :D:D:D
O qrwa ale bylo zajeqrwabiscie!!! Wyshalałam sie normalnie za fshystkie czasy! Bylo suuuuuper ^^ :D:D:D
Najpierf bylismy se f sali na wyżerce - 20 duzych pizz ^^ :D i bylo oficjalne pozegnanie nashej wychowaffchyni :(:(:( Bo otchodzi se i teras bedziemy mieli neff wychowaffchynie babe ot bioli :/ Phi! :P
Poozniej poshlismy se na duzom sale i mi sie okropnie tanchylo f sukience i shpilkach (bo tsheba bylo sie ubrac odswientnie :/ ) wienc sie pshebralam f spoodnichke jeansowom i super ziomalskie bootki i mojom neff róziowom bloozechke ^^ :D:D:D
Nio i poozniej tio sie dzialo!!! Bylo tak świetnie ze shok!!! Ale sie wyshalałam pshy shybkich piosenkach :D Chociash wolne tesh byly hmmm... super ^^ :):):) Ale ja itak wole shybkie bo mozna sie pshy nich wyshalec :D:D:D A wogoole jaka bk jak Aroo$ s Johnym weshli na tom łaffke i Johny se.

Moje stylizacje - bloog.pl

Są super ładne i w ogóle! takie same serca są na nagłówku! masz super tło super powiązanie koloró róż i czerń.. 5/5
noty: ten blog to pamiętnik. od początku miał hejki i narki które ty robiłaś i od zawsze! a i podpunkty i new tematy mas zaledwie od kilku dni i wtedy twój blog to nie tylko pemiętnik! 10/10
sposób pisania: no od kiu dni masz new tematy i podpunkty ale twój blog jest zawsze super.ciekawe są twoje przygody i piszesz o swoich sekretach ( jak to w pamiętniku a i ja bym nie umiała!) co jest bardzo ciekawe. 10/10
konkursy: był tylko jeden w neff notce. a i wiesz rób wiecej twój blog musi mieć rozrywkę choć mówiłaś że nie będzie. 4/5
błędy: zerro siiiiieronita! 5/5
komentarze: twój blog ma zaledwie miesiąc a już 31 komentazry pod jedną notą! wow! 5/5
uniwersalna: nie za dużo nie za mało muzyka, avek, o mnie itd. ale mogłabyś dodać też button i jakąś zabawę fantazyjną czyli: thamaghoci itd. 9/10
58/60
+ nazwa: trudna za długa zmień! ale to dodaek bez punktów.
dyplom:
http://tmp1.glitery.pl/obrazki/150/38/1-dyplom-dlamy-heart-is-f-5882.jpg