Muzeum techniki

Małgosia i Krzyś | Treking wokół Mont Blanc

Reakcje obserwowaliśmy u sześciolatków jak i u czterdziestolatków

Powrót do domu odbył się bez komplikacji, już całkiem połapaliśmy się w działaniu berlińskiej komunikacji. Niestety niedługo przyjdzie nam wyjeżdżać. Tymczasem jutro prawdopodobnie odwiedzimy Muzeum Pergamońskie. Podobno jest ciekawsze od Muzeum Techniki. Obyśmy tylko mieli ze sobą jedzenie!

Jeszcze kilka słów usprawiedliwienia co do galerii: w muzeum było dość ciemno, a zabronione było używanie lamp. Jakość zdjęć w związku z tym nie jest powalająca, ale zawsze coś widać.

Gorące pozdrowienia i.

...

> wczoraj wycieszka, dziś impra:)

Dwa dni były dosłownie wypas... Zacznijmy od piątku. Wyjechalismy na wycieczke do Wawy. Normalnie zwałki szły że hej! W busie było nawet fajnie, nie licząc niektórych wygłupoow naszych chłopaków!!!Na początku byliśmy w Muzeum Powstania Warszawskiego. Obejrzeć to wszystko... zobaczyć co przeżywali, co tak naprawdę się wtedy działo. Przeżycie super, ale dołujące. Muzeum zarąbiscie zrobione. Wszystko super eksior i w ogóle... na kazdym kroku kartki z kalendarza nnormalnie wypas! Następnie byliśmy w Muzeum Techniki. Fajnie było oglądnąć sobie od początku do końca jak było... Najlepsza jednak była Tareczka Marynki... nic nie przebije tego dosłownie! Po Muzeum pojechalismy na jedzonko. Wypasiona restauracyjka, a Karusia nie wiedziała nawet jak sie zachować. Te napiwki i w.

Wspomnienia, marzenia, przemyślenia...

Plecaki), ale udało nam się tam dotrzeć :) Nie wiem ile gdzieś jechaliśmy, ale w Londynie znaleźliśmy się koło godziny 13. Zakwaterowaliśmy się w Polskiej parafii (gdzie spędziliśmy kolejne 3 dni) i pojechaliśmy do centrum :P Najpierw do parku zjeść lunch, a później do muzeum figur woskowych Madame Tussuand. Figury w tym muzeum wyglądały jak żywe, nawet jedną pomyliłam z człowiekiem :P i powiedziałam do niej sory, bo myślałam, że weszłam jej w kadr, kiedy robiła zdjęcie (figura jakiejś fotografki :P). Po obejrzeniu wszystkich figur.Było tam bardzo ładnie :) Podczas drogi powrotnej z Brownsea też była przerwa tym razem na zobaczenie Stonehenge – bardzo ładne kamienie ustawione w kręgu :P Więcej atrakcji tego dnia nie było :) 12 sierpnia! Byliśmy w dwóch muzeum: muzeum naturalnym i muzeum techniki. Bardziej podobało mi się muzeum naturalne, w którym było dużo ciekawych rzeczy, między innymi szczątki dinozaurów, ziemia która się pod tobą trzęsła, wjazd do środka Ziemi itp. :D ogólnie bardzo fajne :] Po zwiedzeniu muzeum udaliśmy się pod Tower, skąd.

tusia4.blog

skomentuj (15)

Paryż 2003-05-09 09:57:55

no byłam .. :) jak zapewne sie domyślacie to juz tydzień minął :D hm.. dopiero wczoraj dostałam zdjęcia :) może później je wstawie :D hm.. byłam:
muzeum techniki
amsterdam(przejazdem)
brugia(w Belgii)
i duusio innych:D
innymi słowy: zajfajnie :D hehe :) nio.. ale coosh... jak ktoś chce dokłądnie posłuchać.. to pytać.. :D hm.. ale chyba najbardziej mi się podobało w disneyklandzie.. no i w centrum techniki :) heh.. no nic.. jedziemy za rok!!! :D:D tylko ze z: kamilą, anioo..itp itd :D

skomentuj (4)

.:*:..:*:..:*:..:*:..:*:..:*:..:*:..:*:. 2003-05-16 16:14:10

Nie ma już chyba osoby.

od czasu do czasu mam czas... - bloog.pl

O jakiej sporo dużych (zwłaszcza przemysłowych) miast może tylko pomarzyć. Po drugie, sposób wykorzystania tych wszystkich dóbr na poziomie przeciętnym. Rozumiem, że to z ich nadmiaru. Udało mi się w stosunkowo krótkim czasie dotrzeć do Świętego Krzyża na Łysej Górze, Muzeum Techniki w Starachowicach, Jaskini Raj, Zamku Królewskiego w Chęcinach, Świętokrzyskiego Parku Narodowego wraz z tym, co oferujei wielu innych ciekawych miejsc. Muszę przyznać, że największe wrażenie zrobił na mnie klasztor na Łysej Górze i Muzeum Przyrody i Techniki.

kolejny blog synka - Onet.pl Blog

Wakacje 2011
Tegoroczne wakacje udało nam się wykorzystać na zwiedzanie nasze stolicy. Nasz synek zgodnie z obietnicą zobaczył Muzeum Techniki i Motoryzacji w Otrębusach. Oto parę zdjęć- Rafcio najmilej wspomina to z naszej wyprawy, ale i nie ma się co dziwić, w końcu to jego wymarzone auta z PRLu.

Kolejnym punktem naszego zwiedzanie było muzeum.