O czym chcesz poczytać na blogach?

Multikino poznań

mmarys.blog

To mi telefon zaczął dzwonić =D Yeah okazało się, że to KASIA że nie dostała biletów =] Cholera co za bezsens! Zacznijmy od tego, że CAŁY pierwszy rząd był wolny, a im powiedzieli, że nie ma biletów :] Spoko, ja wiem, że to żadna atrakcja siedzieć w pierwszym rzędzie, ale po co oni w tym multikinie kłamali to ja nie wiem =/
Shrek 2 był dużo gorszy moim zdaniem od Shreka 1 :] Teksty mniej fajne i w ogóle.. Takie tam.. :/ no, ale w każdym razie źle nie było =]
Wychodząc z kina spotkałam Marka z rodzinką :D Zamieniłam z Nim parę słów, potem spotkałam Go jeszcze na.

skomentuj (11)

"...::: Life is life :::..." 2004-07-25 21:47:43

Hej.. Ale dawno mnie tu nie było.. A tyle się wydarzyło, że już nawet nie pamiętam co

Może po prostu zacznę od opisania Międzynarodowego Festiwalu Poznań 2004 Ależ piękna nazwa Kilku Ukraińców, Duńczyk i Międzynarodowy
W Openie B wystartowało 121 zawodników (W tym ja )
Poszło mi nie tak źle.. Może dlatego tak uważam, że nawet Schmidt mi to powiedział
Miałam 5/9 w tym 4 remisy.. Czyli 3 wygrane, 4 remisy i 2 porażki...

My sweet dreams and life ... - Onet.pl Blog

W Pokera;/;/;/:\) 

  A jak wracaliśmy to wogóle Asia zabrala Mrugasowi piłe..:D I jak sie kłócii.....:) A na końcu pod klatka (hahahahaah)..

    A teraz środa(dzisiaj)..też poszlysmy na domki..tylko sie cholernie nudzilyśmy bo Kevina nie było...gdzies sobie za Poznań wyjechał...;/ A teraz dosłownie 10 min.temu dzwoni do mnei czy wyjdzę:D Ale..cóz juz nei moge...musze dokonczyc Matme:/;/;/;/;(;(

  Ogółem...potem zadzwonilysmy na placu do Miłosza żeby do nas przyszedł bo nam sie nudzi a chlopacy sobei grają;/ No a on ze sie tak nudzi ze na.

***

Po ostatnim wypadzie do Multikina mam do niego wstręt(przez to że nas nie wpuścili na ,,Nie kłam kochanie"..wiec następny wypad do Cinema City.

choro-dziko-wariacki-szczero-prawdziwo-szalony blog eMsiego ;)

Ma się tak samo jak z wizytami Kaczora w toruńskiej rozgłośni. On się tłumaczy że każdego traktuje tak samo i do każdego pojedzie, a ja widzę że nie koniecznie...
"Bujać to Wy, panowie szlachta" :)
Nie ma możliwości żeby niemal 300 tysięczne miasto miało multikino, galerię handlową, bezpieczne i czyste: osiedla i parki, porządne drogi rowerowe, niepodziurawione ulice, policję która będzie odbierać telefony i pogotowie które będzie dojeżdzało szybciej niż w magiczne 55 minut (a jak już przyjedzie co do czego to pacjenta po zawale zostawi przed.

www.emsinaplfoto.hk.pl

na koniec chciałem serdeczniacko podziękować osobom z którymi się bawiłem w zeszłym tygodniu...;) i osobom które w jakikolwiek sposób poparły działania Nokoutu ;)

Już wkrótce o !marcowych! wycieczkach ... m.in. do Wilna, Hajnówki, tour de Polonge ( Poznań,Wrocław,Szczecin :) i moim wyjeździe na zlot fanów T.Love do Warszawki...
wszystkich serdecznie zapraszam do wyrażania Chęci wyjazdu bez "poczucia bezradności , z jakim zaszczute zwierzę patrzy w lufy strzelb...!!! "
jeszcze raz dzięki wszystkim którzy wierzą że to co.

cherry blog



Nio to zaczęły sie upragnione ferie...i nawet śnieg spadł:))) Rozpoczęłam je wspaniałą sobotą caalutką spędzoną z moim michem:*** Było boosko!!! Najpierw z nim i jego mamusią do chirurga[nie martw siem...będzie dobshe koteQ:***] potem na Bemca, na chwilkę do Starego Browaru i do Multikina na pizze[ehh...te kalorie:PP] i na filmik "To właśnie miłość". Było tak słodko i zabawnie[szczególnei,ze na sali leciały baardzio ciekawe komentarze:DD] Najbardziej podobał mi sie wątek statystów:P i premiera[szczegolnie gdy tańczył...Ahh ten Hugh Grant:PP] Po filmie jeszcze na.Tego mojego beznadziejnego byłego nie bedę sie wyrażac...powiem tylko tyle: GRRR.....:PPP
W celu rozladowania tych nerwow skoczylismy sobie z moim michem do sucholeskiej cukierni:PP na małe co nieco:DD i powrót do cywilizacji:DD Po drodze jeszcze Dobry Adres i Empik no i do domciu...Straaasznie lubie Poznań wieczorem...szczegolnie w centrum jest wtedy taki fajny nastroj:))) ehh.....

Tylko zaczyna siem robić stanowczo za zimno,nie uważacie???? :PPPP

DZISIAJ MIJA 100 DNI ODKĄD JESTEM Z JACHEM!!!:*** Dziekuje ci koffanie za to,że zawsze słuchasz,radzisz,że zawsze mogem siem.

beea-beatrix.blog

2004-07-27 10:15:25

Życie jest ciężkie..(i to miał być koniec notki,ale po głebszym zastanowieniu doszłam do wniosku,ze te niesamowicie pozytywne zdanie,nie zawarło w sobie wszystkiego,co chciałam czytelnikom przekazac)

........................
Poznań
Turniej szedł mi dobrze od 4 do 6 rundy.Wcześniej i pózniej było gorzej.
W efekcie zyskałam nawet na elo( +4 ;) )
Spałam z Aną,wiec nocami
bylo miło :)
Za to dnie były nudne (Nie bede tego opisywac,bo kto by chciał czytac o nudnych rzeczach?)
Pewnego razu udało mi sie nawet dostac niebezpieczną maszyną,tranwajem zwaną do Multikina ,gdzie umówiłam sie z Sistami Pe:)(gdy kupowałam popcorn w tym przybytku rozpusty,facetto wcisnął mi w ramach reszty lewe 2zł :( )
Kolejny wypad do kina wraz z Anną planowany nie powiódł sie dzieki Martusi A. ,która skutecznie,rykiem swoim ,nam go udaremniła.LEPIEJ PÓZNO NIZ.