Msza święta

środa, 30 grudnia 2009
Polskie Kościoły w Monachium - Msza święta po polsku

Ministranci

ojciec Andrzej Baran SJ. Po dotarciu na miejsce przywitaliśmy się z nim, a zaraz po tym organizatorzy zwołali spotkanie, które miało na celu poznanie się i omówienie spraw odnośnie turnieju. W sobotę po śniadaniu odbyła się msza święta, a następnie wszyscy przeszli na boisko ze sztuczną nawierzchnią. Rozgrywki rozpoczęły się krótką modlitwą. Pierwszy mecz zakończył się porażką naszych lektorów 3: 1, drugi mecz nasi ministranci wygrali 5:0. Trzeci mecz decydował o.

Triduum Paschalne, którego istotą jest celebracja Męki, Śmierci i Zmartwychwstania Chrystusa.

Wielki Czwartek - jest to dzień Ostatniej Wieczerzy, a także Ustanowienia Eucharystii. O godzinie 18: 00 odbyła się Uroczysta Msza Święta koncelebrowana przez naszego ojca superiora Wacława Królikowskiego. W ostatniej części Eucharystii nastąpiło przeniesienie Pana Jezusa do ciemnicy, która umieszczona była w kaplicy Matki Bożej. W tym dniu złożyliśmy.

Strona Stowarzyszenia Papaboys w Polsce | Pamięć o Janie Pawle II w pomoc Papiezowi Benedyktowi XVI

Osobą, która doda ten do listy ulubionych.

być aniołkiem:) - Onet.pl Blog

, twardo, lodowato, niewygodnie no i okropnie, ale daliśmy radę.
w poniedziałek tak oficjalnie rozpoczęło się święto. pierwsze wspólne modlitwy, śpiew, pierwsza msza święta i pierwszy koncert. było już wtedy fajnie, ale poszliśmy spać z oczekiwaniem na.niech Ci każdy dzień układa się wspaniale,
by uśmiech zawsze zdobił Twe oblicze,
tego Ci z serca całego życzę:)

Pati:) ta z lasa:))) to wcale nie jest obraźliwe:)
W dniu Twojego święta, jest ktoś kto o Tobie pamięta

Blog ksJaCo

– GALILEA

Dotrzemy do góry Tabor, na szczyt wjedziemy taksówkami W Tabgha zwiedzimy kościół Rozmnożenia Chleba i kościół Prymatu św. Piotra. W Kafarnaum zobaczymy dom św. Piotra oraz ruiny synagogi. Zwiedzimy świątynię na Górze Błogosławieństw. Popłyniemy też statkiem przez Jezioro Galilejskie. (Ś,O,N)

DZIEŃ 11 – GALILEA

Przez Cezareę Nadmorską (krótki odpoczynek nad Morzem Śródziemnym przy.We Mszy Świętej. Potem zwiedzimy Bazylikę Zaśnięcia NMP. Będziemy też przy Ścianie Płaczu i w kościele św. Anny. (Ś,O,N)

DZIEŃ 15 (niedziela 29.07) – PUSTYNIA JUDZKA – mORZE martwe - JERYCHO

Rankiem Msza Święta w Bazylice Grobu Świętego. Następnie przez Betanię i Pustynię Judzką pojedziemy nad Morze Martwe, gdzie odpoczniemy i zażyjemy kąpieli (w En Boqeq lub w innym miejscu). Wrócimy do Jerozolimy. (Ś,O,N)