O czym chcesz poczytać na blogach?

Motorsport

80PIH’s blog

J Heckendorn, możliwym stało się dokładne określenie momentu kiedy przycisk został wciśnięty. Specjalne diody na urządzeniu sygnalizują dokładny moment wciśnięcia przycisku na kontrolerze. Rozwiązanie to okazało się na tyle trafne, że zaczęły je stosować takie studia developerskie jak chociażby BioWare. Eurogamer za pomocą urządzenia zbadał długość input lagu kilkunastu popularnych gier – wyniki po raz kolejny szokują:

  • Burnout Paradise - 67ms
  • BioShock (frame-locked) - 133ms
  • BioShock (unlocked) - as low as 67ms
  • Call of Duty 4: Modern Warfare - 67ms-84ms
  • Call of Duty: World at War - 67ms-100ms
  • Call of Juarez: Bound in Blood - 100ms
  • Forza Motorsport 2 - 67ms
  • Geometry Wars 2 - 67ms
  • Guitar Hero: Aerosmith - 67ms
  • Grand Theft Auto IV - 133ms-200ms
  • Halo 3 - 100ms-150ms
  • Left 4 Dead - 100ms-133ms
  • LEGO Batman - 133ms
  • Mirror’s Edge - 133ms
  • Street Fighter IV - 67ms
  • Soul Calibur IV - 67ms-84ms
  • Unreal Tournament 3 - 100ms-133ms
  • X-Men Origins: Wolverine - 133ms

Jak podkreśla Eurogamer, cloud gaming (OnLive, Gaikai) miałby w przyszłości zaoferować nam rozrywkę przy długości input lagu rzędu 80ms. Dla mnie brzmi to, po raz kolejny jak próba oszukania praw fizyki.

Motoryzacja V.A.G. - Onet.pl Blog

Galerie Moto

 Klubowicze STP i ich auta
 Japan Style 2
 Japan Style
Filmiki
Gulf music
Drift night warsaw
Drfit day warsaw
 Evolution golf
Warszawa nocą
Warszawa nocą 2
Zlot SC 2008
Zlot SC 2007
 Sciroccos 1,9l G60
 Fajna porszawka
 Audi B2 quattro turbo
Policyjne lambo
Reklama 207
 GYMKHANA
 Testy VW
 pokaz slajdów vw
Tuning
 Grabowski Motorsport
 Galeria Tonów
 Klinika Dźwięku

Wiktor Cegła

  • Opublikowany Grudzień 31, 2011 o 12:32 pm
  • Link
  • Odpowiedz

To nie przebijasz, bo ja mam w trybie Blitz, czyli minutowym. Bez bonusów, bo nie używam FB connecta.

BTW zaczynam znów blogować.

    • toread
    • Opublikowany Grudzień 31, 2011 o 12:35 pm
    • Link
    • Odpowiedz

    fajnie, będzie co czytać

    a blitza jeszcze nie próbowałem

    • Zbigniew 'Keymaker' Borowski
    • Opublikowany Styczeń 2, 2012 o 11:31 am
    • Link
    • Odpowiedz

    Nareszcie kogoś naprawdę sensownego będzie można czytać!

    W 2011 roku rządził dalej Rock Band, wprowadzając parę zmian do gameplay’u, nowy sprzęt do grania i publikując naprawdę dobre DLC.Z innych gier jest na pewno Skyrim, trzecie Gearsy, które są świetnym zakończeniem trylogii, Forza Motorsport 4 po raz kolejny przytarła nosa GT, a Battlefield 3 przejął w multiplayerową.

  • Otomoto

    Z Fordem wystawiali do wyścigów w USA i na sprzedaż Mustangi profesjonalnie przygotowane do sportu motorowego. W 2000 roku firma zaprezentowała supersportowy samochód powstały jako nowe wcielenie McLarena F1, z nieco dłuższym tyłem, jak określił to sam założyciel marki. Samochód o 7-litrowym, 8-cylindrowym silniku big-block od razu trafił na sporą grupę fanów (wystąpił w kilku znanych klipach, a także filmach, m.in. Bruce Wszechmogący) i chętnych posiadania, tym bardziej, że od razu powstała jego wersja wyścigowa, przeznaczona na tory w USA i Europie. Jednym z wyścigowych Saleenów S7R jeździła polska ekipa w składzie Maciej Stańco i Rafał Janus (wypożyczyli go od właściciela niemieckiego zespołu Konrad Motorsport - Franza Konrada). Początkowo Saleen S7 miał 550 KM, rozpędzał się do 100 km/h w 3,5 sekundy, a prędkość maksymalna szacowana była na 350 km/h. W 2004 roku pokazano ulepszonego Saleena S7, z silnikiem o mocy 575KM i ulepszoną skrzynią biegów, która była zdecydowanie najsłabszym punktem tego samochodu. Największą fascynacją stał się jednak ukazany pod koniec 2005 roku Saleen S7 Twin-Turbo, z dwoma sprężarkami i 750 KM mocy. Niedługo ten samochód doczekał się specyficznego hasła, tłumaczonego na język polski jako "Umarł S7 - Niech Żyje S7 Twin Turbo!". Szacuje się, że ma on osiągać 370 km/h. Najnowszą wersją powstałą pod koniec 2006 roku jest Saleen S7 Twin Turbo Competition posiadający.