O czym chcesz poczytać na blogach?

Mnożenie

bo świat zapomina co w ludziach jest ważne...

W razie potrzeby : powtórzenie i zawieszenie na tablicy alfabetu polskiego.forma zbiorowa głośna

6. Wyszukiwanie przez dzieci w słownikach wyrazów bliskoznacznych do słów podanych przez nauczycielaforma grupowa jednolita cicha

7. Rozwiązywanie przez uczniów zadań matematycznych z zakresu dodawania, odejmowania, dzielenie mnożenia do 100. a) samodzielne rozwiązywanie zadań w zeszytach ćwiczeń dzieci.forma indywidualna cichab) zastosowanie fiszek autokontrolnych dla uczniów chętnych, którzy wcześniej skończyli prace w kartach ćwiczeń (załącznik nr 5a, 5b, 5c, 5d)Forma indywidualna zróżnicowana cicha, wyodrębniłam 4 poziomyPoziom I- dodawanie odejmowanie, mnożenie dzielenie, zadania tekstowe dwuskładnikowe w zakresie 30 Poziom II - dodawanie odejmowanie, mnożenie dzielenie, zadania tekstowe dwu składnikowe w zakresie 50Poziom III- dodawanie odejmowanie, mnożenie dzielenie, zadania tekstowe dwu i trzyskładnikowe w zakresie70Poziom IV- dodawanie odejmowanie, mnożenie dzielenie, zadania tekstowe trzy i czteroskładnikowe w zakresie 100

8. Wykonanie przez dzieci pracy plastycznej a) wycięcie z brystolu pierwszej litery swojego imienia, ozdobienie jej w charakterystyczny dla siebie i łatwo rozpoznawalny przez innych sposób.forma indywidualna jednolita cichab) Wspólne odgadywanie przez uczniów do kogo należy dana litera,forma zbiorowa jednolita.

Ciekawostki matematyczne

a.czwartek 08:00
b.sobota 16:00
c. piątek 06:00
 
5. Iloczyn liczb 320 i 100 jest równy:
a. 320 100
b. 32 100
c. 32 000
 
6. W jakiej kolejności wykonasz te działania:35+(50-5*19):2 ?
a.mnożenie, odejmowanie, dodawanie, dzielenie.
b.mnożenie, odejmowanie, dzielenie, dodawanie,
c.odejmowanie, mnożenie, dodawanie, dzielenie,

...:::opowieści z Lyoko:::... - Onet.pl Blog

Nie śpieszyło się, żeby ją przynieść.
- Och... wiele! Kazała mi zrobić na jutro dwadzieścia przykładów działań pełnych różnych nawiasów i mnożeń! - jęknął Odd. Nienawidził matmy, a szczególnie dodatkowych jej godzin. Co to za dziwny świat, po co komu kolejność wykonywania działań?!
- No, więc zrobimy to szybko i będzie po kłopocie. To tylko dwie godziny matmy więcej w tygodniu. Wiem, że jej nie lubisz, ale warto się przemęczyć te półtora miesiąca do wakacji i potem mieć spokój. Chodź, pomogę ci! - Dahlia ściągnęła Odda z łóżka i położyła mu przed nosem zeszyt - Kolejność wykonywania działań jest dosyć prosta. Nawiasy, potęga i pierwiastek, mnożenie i dzielenie, dodawanie i odejmowanie. Powiedzmy, że kiedyś, dawno temu, kiedy poznawano arytmetykę, nawiasy wygrały pewne zawody i dlatego są zawsze pierwsze. Mogły pomieścić najwięcej działań w sobie i miały "kontrolę" nad innymi działaniami. Potęga i pierwiastek to działania, z których łatwo uzyskać wysoki lub niski wynik, więc zajęły drugie miejsce. Mnożenie i dzielenie były nieco wolniejsze, więc są trzecie, a dodawanie i odejmowanie za nic nie mogły sobie z tym poradzić, więc zostały ostatnie.
- A co jest pierwsze, dodawanie czy odejmowanie? - zapytał Odd, starając się zapamiętać, co jest pierwsze.
- Zależy, które jest pierwsze od lewej.
- Czyli.

Blog Charliego Bibliotekarza

Oto ono (to hasło znaczy się):

 

 

 

 

A Wy, który środek, drogę wybierzecie?

Wakacje jeszcze trwają, więc korzystajcie z nich w pełni:) Pozdrawiam serdecznie:)

 

Odpowiedzi: 5 to “Środek do osiągnienia szczęścia…”

  1. graforoman powiedział/a

    Mi mnożenie sposobów jest bliższe, niż ograniczenia.

    Odpowiedz