O czym chcesz poczytać na blogach?

Mięśnie

Blog Margerytka24

IMPACT jest szczególnie polecany dla osób z nadwagą, otyłością, mających gorszą kondycję wynikającą czy to z racji wieku, czy też z mało aktywnego trybu życia.
- kształtujące siłę lub też wytrzymałość siłową, wzmacniające układ mięśniowy, pozwalające na modelowanie sylwetki na przykład BODY SHAPER, BODY TONING, CIRTUIT TRAINING (trening obwodowy), a także lekcje, podczas których pracujemy nad określonymi partiami ciała (na przykład mięśni brzucha), polegającymi na wzmacnianiu lokalnym - ABT, ABF. Tu choreografia ograniczona zazwyczaj jest do rozgrzewki, a część główną stanowią odpowiednio dobrane ćwiczenia wzmacniające poszczególne mięśnie czy też całe grupy mięśniowe.
- zajęcia mieszane, w których choreografia (część kondycyjna) przepleciona jest w różnych proporcjach z ćwiczeniami wzmacniającymi. Do tego typu zajęć możemy zaliczyć na przykład STEP, TBC (Total Body Conditioning), INTERVAL TRAINING (trening interwałowy, gdzie naprzemiennie występują części kondycyjne o niskiej i wysokiej intensywności, z tym że te bardziej intensywne trwają dłużej), także AQUA AEROBIK, czyli aerobik w wodzie, podczas którego często wykorzystywane są specjalne pasy wypornościowe czy też obciążniki.
Jak widać jest w czym wybierać. Oczywiście trudno byłoby znaleźć klub, w którym by.

Mr. Moon

OK ... na czym to stanęliśmy? Aha - że białka są potrzebne organizmowi non-stop, a nie ma możliwości ich przechowywania ...

Spożyte białko utrzymuje się w krwioobiegu ok. 3 godzin. Po tym czasie organizm ... zaczyna sam siebie zjadać! Białka są bowiem potrzebne, a jedyne ich źródło w organiźmie to ... nasze własne mięśnie! Organizm zaczyna więc te mięśnie powolutku spalać! Nie dość, że tracimy w ten sposób pożyteczną masę mięśniową (a więc potrzebujemy z dnia na dzień coraz mniej kalorii), to jeszcze na dodatek organizm uzyskuje z tego procesu energię i spożyte cukry i tłuszcze może sobie spokojnie odłożyć (wiecie gdzie? :) Nawet jeśli jesteśmy na ujemnym bilansie kalorycznym, to organizm spala te mięśnie a nie tłuszcz, żeby te niedobory uzupełnić.

Z powyższego.

Blog Zdrowe 40 Plus

Kręgosłupa, przy wykonywaniu jakiś ruchów albo nadmiernym obciążaniu .
Podam tu przykłady ćwiczeń które sama lubię i które przynoszą szybki odczuwalny efekt.
1/ stajesz wyprostowany, ręce spleść i założyć z tyłu na szyję, uciskasz na ręce licząc do 10, po czym zwalniasz nacisk ( powtórz ćwiczenie 10 razy)
2/ siadasz na brzegu krzesła, wyprostowany, przy wdechu naciskasz stopami podłoże i wyciągasz kręgosłup ku górze. Przy wydechu zwalniasz nacisk i rozluźniasz plecy ( powtórz ćwiczenie 10 razy),
3/rano po przebudzeniu
Leżąc na plecach na prostej powierzchni (bez poduszek), ciało wyprostowane zaczynasz napinać mięśnie w ten sposób, że
naciskasz piętami w podłoże , liczysz do 10 -ciu , weź głęboki oddech i rozluźnij się,
następnie staraj się napiąć łydki przyciskając je jak najmocniej dopodłoża, liczysz do 10-ciu, głęboki oddech i rozluźniamy mięśnie
potem ta sama kolejność i napinamy uda,liczymy itd.
pośladki napinamy,liczymy itd.
mięśnie grzbietowe , zaczynając od odcinka lędźwiowego potem odcinek piersiowy i szyjny.
Każde z powyższych ćwiczeń możesz powtórzyć kilka razy, ja robię to 4 razy.Gwarantuję, że wstając z łóżka poczujesz różnicę już pierwszego dnia.
4/klękamy na podłodze, opieramy ręce i.

Odżywki

Się to do zwiększenia wydolności pracujących mięśni, co w czasie treningu objawia się znacznym przyrostem siły i wytrzymałości, a w okresie po treningowym do szybszej regeneracji organizmu. Ostatecznym efektem jest przyrost beztłuszczowej masy mięśniowej. AAKG Mega Hardcore zwiększa również sprawność seksualną mężczyzn, ponieważ tlenek azotu nasila m.in. procesy fizjologiczne warunkujące erekcję.

1 Co to jest Trec Amino 4500 ?
Amino 4500 jest preparatem aminokwasowym uzyskanym z jednej z najlepszych frakcji białka jakim jest hydrolizat koncentratu białka serwatki. Amino 4500 przeznaczony jest do uzupełniania niedoboru aminokwasów ( cząsteczek budujących mięśnie) jaki powstaje podczas intensywnego treningu lub w wyniku niedostatecznego spożycia białek w diecie. Preparat został dodatkowo wzbogacony o wit.B6 oraz wit.C, które wspmagają przyswajanie aminokwasów.

2. Jak działa Trec Amino 4500 ?
Bezpośrednio po treningu następuje najintensywniejsza faza przyrostu mięśni. Dla regeneracji konieczne jest, zatem jak najszybsze zaopatrzenie mięśni w substancje odżywcze (głównie aminokwasy). Amino 4500 dostarcza do komórek mięśniowych wszystkie niezbędne aminokwasy, które w bardzo szybkim tempie zostają wprowadzone do krwiobiegu. Zapewnia to utrzymanie dodatniego bilansu azotowego oraz sprawniejszą.

Blog MŁODYCH PAKERÓW

Rozwój wszystkich części mięśni piersiowych większych.

4. Ściąganie rączek wyciągu. Stoimy między dwoma wyciągami pionowymi, nogi w lekkim rozkroku, tułów pochylony do przodu, klatka piersiowa wypchnięta do przodu, ręce wyprostowane odchylone na boki, w dłoniach rączki wyciągów. Ściąganie rączek wyciągów przed siebie. Ćwiczenie to kulturyści chętnie stosują, zwłaszcza wtedy, kiedy pracują nad wyrzeźbieniem mięśni. Nie oznacza to jednak, że w czasie robienia masy mięśniowej należy go unikać. Umiejętnie wplecione w plan ćwiczeń może doskonale urozmaicać trening, może też korzystnie zmieniać działające na mięśnie bodźce. Przy standardowej wersji jego wykonania, czyli przy lekkim pochyleniu tułowia do przodu, rozwijają się przede wszystkim dolne części mięśni klatki piersiowej. Wraz ze zwiększaniem pochylenia, coraz bardziej włączane są do pracy części środkowe i górne tych mięśni. Ustawienie się dokładnie pośrodku owych wyciągów zapewni obu mięśniom piersiowym taką samą pracę. Przy pochyleniu tułowia do przodu pamiętajmy o zachowaniu naturalnej krzywizny kręgosłupa. To znakomite antidotum na urazy i kontuzje. Taka pozycja tułowia powinna być zachowana przez cały czas trwania ćwiczenia. Jeżeli mamy z tym kłopoty, możemy nieco ugiąć nogi w kolanach, a także.

Mięśnie brzucha

Niektórzy uważają że trzeba je ćwiczyć codziennie i Ci mają najwięcej racji. Ćwiczymy wykonując każdorazowo 3-4 ćwiczenia w łącznej liczbie 12 serii. W każdej serii wykonujemy od 20 do 50 powtórzeń w zależności od trudności ćwiczenia. Najważniejsza jest jednak nie ilość a jakość. Pamiętajmy o maksymalnym spinaniu w kluczowej fazie ruchu. Oznaką że ćwiczenie wykonaliśmy prawidłowo jest uczucie “palenia wnętrzności” Przerwy między seriami nie powinny być dłuższe niż 30 sekund natomiast między ćwiczeniami do 45 sekund. Pamiętajmy by trening nie trwał dłużej niż 25 minut. 3 z ćwiczeń powinny stanowić ćwiczenia rozwijające mięsień prosty a jedno rozwijać mięśnie skośne oraz międzyżebrowe. Dobra rada dla wszystkich obdarzonych budową endomorficzną (szerokie biodra), unikamy ćwiczeń angażujących mięśnie boczne oraz skośne gdyż one poszerzają talię co przy takiej budowie nie jest pożądanym efektem. Dla porządku wypisze kilka ćwiczeń które możemy wykonywać by nasz trening nie stał się monotonny:
- spinanie brzucha w leżeniu (dla lepszego zmęczenia mięśni można przytrzymać uniesiony tułów przez 3-4 sekundy lub użyć ciężarku trzymanego za głową) możemy także robić spięcia na ławeczce stopniowo zwiększając kąt nachylenia.
- skłony z lina przy wyciągu (doskonałe ćwiczenie na zakończenie każdego treningu)

horse-konie-i-my.blog

Mocno rozetrzeć wiechciem słomy, przy czym można je skropić spirytusem lub terpentyną, oraz zrobić lewatywę z letniej wody z mydłem i powoli oprowadzać. Jeżeli w ciągu 2-3 godzin nie nastąpi poprawa, należy wezwać lekarza weterynarii.


Zapalenie płuc i opłucnej

Jest wynikiem przeziębienia. Objawami są : duszność, kaszel, wysoka gorączka oraz przyspieszone tętno i oddech. Leczenie przeprowadza się tylko według wskazówek lekarza weterynarii.


Mięśniochwat (choroba poświąteczna)

Powstaje przeważnie przy użyciu do pracy koni dobrze żywionych podczas kilku dni bezczynności. Koń chory na mięśniochwat ma sztywny chód oraz stwardniałe mięśnie krzyża i zadu, a mocz jego ma ciemne zabarwienie.

Należy go niezwłocznie umieścić w ciepłej stajni i wezwać lekarza weterynarii. Do czasu jego przybycia trzeba nacierać napięte mięśnie zadu i krzyża spirytusem kamforowym lub terpentyną i ciepło go okryć.

Mięśniochwat nie leczony prowadzi do śmierci konia, a przy zbyt późno udzielonej pomocy choroba trwa bardzo długo i koń jest bardzo wycieńczony. Aby nie dopuścić do mięśniochwatu, należy koniowi zapewnić codzienny ruch, a w razie pozostawiania go w stajni zmniejszyć dawki paszy treściwej do połowy.


Ochwat

Jest to zapalenia tworzywa kopytowego spowodowane np. skarmianiem.